Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri rähisee tupakanpoltostani talomme edessä jalkakäytävällä.

Vierailija
25.09.2026 |

Jalkakäytävä ei edes kuulu taloyhtiöllemme vaan kaupungille.

Kannattaako lopettaa tupakointi? Naapurihan olisi edelleen tiukkapipoinen mulkku, vaikka lopettaisin!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään näe niin paljon röökinpolton puolustelua kuin tällä wt-palstalla.

Minä taas en näe missään niin paljon kitinää tupakansavusta kuin täällä palstalla. Harvemmin tosielämässä ketään haittaa esim. kenenkään parveketupakointi. Täältä saa käsityksen, että ne leviää ympäri taloa ja kaikki kuolee.

Alakerran muija polttaa vartin välein, ja kyllä se kuule leviää meidänkin asuntoon jos parvekkeen ovi on auki. Kesällä ollaan neljän seinän sisällä. Hän on vuokralla ja tiedän ettei hänelle ole myönnetty lupaa jatkaa. Minähän taas voisi alkaa käryttämään ihan hänen kiusaksi, koska voin omistusasunnossa näin tehdä. Ostakaa tekin tupakoitsijat oma kämppä, niin saatte jatkaa. Ai niin, mutta eihän teillä ole varaa kun kaikki rahat menee siihen tupakkaan 😁

Miksi olette kesällä neljän seinän sisällä? Ei ihme, että naapurin tavat rasauttelee ja pää hajoaa, jos ei elämässä ole muuta tekemistä kuin kykkiä neljän seinän sisällä otsasuoni pullottaen.

Vierailija
42/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään näe niin paljon röökinpolton puolustelua kuin tällä wt-palstalla.

Minä taas en näe missään niin paljon kitinää tupakansavusta kuin täällä palstalla. Harvemmin tosielämässä ketään haittaa esim. kenenkään parveketupakointi. Täältä saa käsityksen, että ne leviää ympäri taloa ja kaikki kuolee.

Alakerran muija polttaa vartin välein, ja kyllä se kuule leviää meidänkin asuntoon jos parvekkeen ovi on auki. Kesällä ollaan neljän seinän sisällä. Hän on vuokralla ja tiedän ettei hänelle ole myönnetty lupaa jatkaa. Minähän taas voisi alkaa käryttämään ihan hänen kiusaksi, koska voin omistusasunnossa näin tehdä. Ostakaa tekin tupakoitsijat oma kämppä, niin saatte jatkaa. Ai niin, mutta eihän teillä ole varaa kun kaikki rahat menee siihen tupakkaan 😁

Miksi olette kesällä neljän seinän sisällä? Ei ihme, että naapurin tavat rasauttelee ja pää hajoaa, jos ei elämässä ole muuta tekemistä kuin kykkiä neljän seinän sisällä otsasuoni pullottaen.

On vissiin tupakka tehnyt sun aivoillekin tuhoa. Mutta väännän rautalangasta. Emme voi pitää parvekkeen ovea koskaan auki koska tämä väittämäsi "Haju ei leviä" ei pidä paikkaansa. Haluatko vielä yksinkertaisemmin selityksen vai menikö jo jakeluun? 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kalliiksi nämä röökaajat tuleekaan yhteiskunnalle? Huoneistoja joudutaan remontoimaan ja maalaamaan, terveyden hoito, erityistilat pitäisi olla jne.

Kaikki tuo nostaa bkt.

Vierailija
44/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle valitettiin tupakista vaikka en ole koskaan polttanut. Se meni jopa niin pitkälle että vuokranantaja alkoi hakea häätöä minulle.  Minun piti oikeasti mennä oikeuteen selittää etten polta tupakkia. Sain tietää että viereisen asunnon nainen oli tehnyt minusta valituksia. Oikeesti se joka poltti oli 3 kerroksen vanha mies. No sain 1500 euroa korvauksia vuokranantajalta ja sille tuli oikeuskulut maksettavaksi. Tosi typerä juttu kun olin kertonut ette polta nii ei minua uskottu.

Vierailija
45/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkkumaisuus on pysyvä ja lisääntyvä luonnonvara. Naapurisi ei eheydy, vaikka koko taloyhtiönne väki lopettaisi tupakoinnin, viinan juonnin ja stereoiden kuuntelun.

Vierailija
46/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy vaikka kävelyllä sen röökin aikana? Olisi edes vähän jotain hyötyä tuosta.

Vierailija
47/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko typerämpää tapaa ollakkaan? Myrkyttää itteensä.

Vierailija
48/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että soitat poliisit jos vielä ahdistelee.

Mikään ei riitä. Ensin vingutaan parveketupakoinnista ja sitten rappukäytäväliikenteestä.

Just. Nämä ainaiset valittajat projisoivat eli peilaavat omat ongelmansa muihin. 

Oli sitten kyseessä tupakointi, hajuvedet, ruoka-allergiat. 

Joskus toivoisi että tulisi se sota, niin palaisivat maan pinnalle nämä ikuiset jostain itkijät ja marisijat. 

Vierailija
49/49 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoimattomat voisi ajatella tätä hieman näin: Ajattele, jos sinulta kiellettäisiin seksi omassa kotonasi. Sinun pitäisi aina mennä pihalle sitä harrastamaan. Kaikki näkisivät, kun harrastat syntiä, joka sinua ehkä hieman hävettääkin. Mutta ei, pihalle vaan kaikkien kyylättäväksi. Miltäs se tuntuisi?

Toi seksi on huono vertauskuva.

Oikeastaan oluen juonti olisi parempi, jos se kiellettäisiin taloyhtiön alueella.

Silloin porukka olisi juurikin juopottelemassa katualueella tai nojailemassa raja-aitaan niin, että oluttölkki ja pää on rajan toisella puolella.

Olisi se tyylikästä. Sinänsä julkijuopottelu voi olla kielletty, mutta poliisilla tuskin olisi aikaa asiaa valvoa kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi