Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tom Cruisen pituutta saa pilkata?

Vierailija
25.09.2026 |

Taas Iltiksessä otsikko, jossa pilkataan Tom Cruisea lyhyydestä ja siitä, että on korolliset buutsit jalassa ja ehkä jopa piilokorot. Olen Cruisen viimeisimmän vaimon pituinen nainen, enkä ymmärrä ollenkaan, miksi häntä saa ivata pituudesta. Mitä pahaa hän on tehnyt? Sanonut jonkin väärän poliittisen mielipiteen?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa kaikki on lastulevyä mitä ne meillekin tunkee kerrostalojen väliseiniin . Älkää uskoko mitään mikä näyttää suurelta se on kulissia lavasteita kuin teatterissa . 

Vierailija
102/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en ymmärrä tätä myös. Siinä mielessäkin vtuttaa, kun oma poika on vain 167 cm pitkä, ja hänellä on huono itsetunto tuosta. Ja sitten joutuu lukemaan paitsi nettikiusaajien manlet-lällättelyjä, niin jopa lehdistä tuollaista lyhyyden pilkkaamista ja ison numeron tekemistä siitä. Lihavien nälvimistä sentään pidetään epäasiallisena, mutta jostain syystä lyhyiden miesten ei.

Itse olen 168cm mies, nyt ikää 50. Koskaan lapsuudessa ja nuoruudessa kukaan ei minua kiusannut pituudestani (lyhyydestäni). Kavereita riitti aina. Myöskään aikuisiällä kukaan ei ole koskaan naureskellut minulle. On mahdollista, tai jopa todennäköistä, että joku treffeille pyytämäni tyttö/nainen ei halunnut lähteä, koska olen lyhyt. Kuitenkin nyt takana onnellista avioliittoa jo 25 vuotta. Voi olla, että ajat ovat muuttuneet, koska omassa lapsuudessa ja nuoruudessani ei ollut nettiä eikä some. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatterimaailmassa lentokoneet on tehty pahvista ei ole oikeita . 

Vierailija
104/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on silti poika ja luvattu Messias .   

Vierailija
105/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on vaarallinen skientologi sekopää, siitä häntä voi kritisoida ja pilkata, mutta pituudesta pilkkaamisen voisivat jättää pois. Tom Cruisen pituus on varmaan hänen paras puolensa. Lyhyenä naisena tykkään lyhyistä miehistä, eikä Cruisekaan mikään super lyhyt ole. Oon seurustellut/tapaillut lyhyempienkin miesten kanssa.

lyhyet miehet on söpöjä. 

Söpöjä, jep. Seksikkäitä, eeei. 

Voi olla molempia. Seksikkäin mies jonka olen tavannut on 169cm. Täydellinen pituus, oikein niceeee 😏

Vierailija
106/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en ymmärrä tätä myös. Siinä mielessäkin vtuttaa, kun oma poika on vain 167 cm pitkä, ja hänellä on huono itsetunto tuosta. Ja sitten joutuu lukemaan paitsi nettikiusaajien manlet-lällättelyjä, niin jopa lehdistä tuollaista lyhyyden pilkkaamista ja ison numeron tekemistä siitä. Lihavien nälvimistä sentään pidetään epäasiallisena, mutta jostain syystä lyhyiden miesten ei.

Itse olen 168cm mies, nyt ikää 50. Koskaan lapsuudessa ja nuoruudessa kukaan ei minua kiusannut pituudestani (lyhyydestäni). Kavereita riitti aina. Myöskään aikuisiällä kukaan ei ole koskaan naureskellut minulle. On mahdollista, tai jopa todennäköistä, että joku treffeille pyytämäni tyttö/nainen ei halunnut lähteä, koska olen lyhyt. Kuitenkin nyt takana onnellista avioliittoa jo 25 vuotta. Voi olla, että ajat ovat muuttuneet, koska omassa lapsuudessa ja nuoruudessani ei ollut nettiä eikä some. 

On eri asia, jos itsetunto on kohdillaan ja on luonteeltaan extrovertti, kuin että on itsetunto on jo saanut kolauksen ja syystä tai toisesta joutunut muiden silmätikuksi. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen pärjää aina. Ja extroverteille sosiaalinen elämä vaan on hempompaa.

Vierailija
107/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ac/Dc:n Angus Young ei taida olla edes 160cm. En usko, että kukaan pilkkaa häntä. Ei hän tosin edes kulje korkokengissä ja yritä näyttä pidemmältä, kuin on.

Vierailija
108/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka poikaystäväni oli vain 170 cm ja tuntui lyhyeltä, vaikka itse olen 163 cm. Tuolloin en onneksi käyttänyt korkeita korkoja, joten näytti niukinnaukin pidemmältä. Tom Cruisen mittaa en tiedä, mutta sehän on helppo huijata pidemmäksi. Eikö Top Gunin vastanäyttelijä Kelly McGillis ollut paljon pidempi?

Vierailija
109/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanon nyt, että olen 156 sm lyhyt nainen, minua ei haittaa vaikka ihan jokainen teistä  pilkkaisi minua siitä, minä olen edelleen se sama minä omassa ihanassa lyhyydessäni, joten ei haittaa. Jos olis pidempi, niin pääni ottaisi autoon mennessä kiinni karmiin, huomasin sen kun  päässä oli hauen leuka niin ovenpiet vaan kolis, sama kun jostain kaapista taaempaa jotain etsii. JOTEN TYYTYVÄISENÄ LYHYYTEENI voitte nyt pilkata minua, ei satuta ja olen lähempänä vastaanottamaan kuin Cruise. 

Olkaa hyvä....tässä tilaa toteuttaa se.

Ihan ylpeänä ostat vaatteita lasten osastolta?

NUOREMPANA KYLLÄ ja hyvin sattui päälle, nyttemmin ihan vaan kokoja 36/38, lähkeita osaan kyllä lyhentää itsekin. 164sm koot oli oikein sopivia

Vierailija
110/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä. Joku on pidempi kuin toinen ja jollain naisella on isommat rinnat kuin toisella. So what? Ei tee kenestäkään sen parempaa tai huonompaa ihmistä. Ei myöskään pitäisi olla mikään pilkan tai naurun aihe.

Vierailija
111/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ac/Dc:n Angus Young ei taida olla edes 160cm. En usko, että kukaan pilkkaa häntä. Ei hän tosin edes kulje korkokengissä ja yritä näyttä pidemmältä, kuin on.

Onko kova kitaristi!

Vierailija
112/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka poikaystäväni oli vain 170 cm ja tuntui lyhyeltä, vaikka itse olen 163 cm. Tuolloin en onneksi käyttänyt korkeita korkoja, joten näytti niukinnaukin pidemmältä. Tom Cruisen mittaa en tiedä, mutta sehän on helppo huijata pidemmäksi. Eikö Top Gunin vastanäyttelijä Kelly McGillis ollut paljon pidempi?

MIeheni on 168cm, itse olen 162cm. Aluksi hän tuntui aika lyhyeltä, mutta kun tutustuin paremmin, niin pituus menetti merkityksensä. Nopeasin huomasin, että todella mahtava tyyppi.

Vierailija
113/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Irwinin vanha laulu paikkansa, että mitä pienempi mies, sitä suurempi muna?

Vierailija
114/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mutta samaan aikaan esimerkiksi Peter Dinklace on suorastaan ylistetty. 

Peter Dinklace on sympaattinen, on oppinut hyväksymään pituutensa, eikä hän yritä esiintyä yhtään sen pidempänä kuin mitä on. 

Dinklage eväsi muilta lyhytkasvuisilta näyttelijöiltä mahdollisuuden näytellä Lumikissa. Haluaa kai olla kukkona tunkiolla. Ei hän siis niin kovin sympaattinen olekaan.

https://screenrant.com/snow-white-remake-brad-williams-peter-dinklage-c…

Vierailija
115/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietin tänään ihan samaa. Olen itse lyhyt ja pieni nainen, ja olen saanut kuulla siitä niin paljon kettuilua, että jos joku tulee tänä päivänä kettuilemaan mulle, vaikka edes leikillään, mun pituudesta vastaan samalla mitalla haukkumalla pitkää haukkujaa hevosenpuolikkaaksi tai miehekkääksi tms. Loppuu se kettuilu hyvinkin nopeasti.

Vierailija
116/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa kaikki on lastulevyä mitä ne meillekin tunkee kerrostalojen väliseiniin . Älkää uskoko mitään mikä näyttää suurelta se on kulissia lavasteita kuin teatterissa . 

Kiinassa ruoho maalataan vihreäksi. Ei kannata Kiinaankaan luottaa.

https://www.stara.fi/2013/03/05/kiinassa-ruoho-maalataan-vihreaksi/

Vierailija
117/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mietin tänään ihan samaa. Olen itse lyhyt ja pieni nainen, ja olen saanut kuulla siitä niin paljon kettuilua, että jos joku tulee tänä päivänä kettuilemaan mulle, vaikka edes leikillään, mun pituudesta vastaan samalla mitalla haukkumalla pitkää haukkujaa hevosenpuolikkaaksi tai miehekkääksi tms. Loppuu se kettuilu hyvinkin nopeasti.

Ja tähän piti vielä sanomani, että pienuudesta haukkujat on aina olleet naisia!

Vierailija
118/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mutta samaan aikaan esimerkiksi Peter Dinklace on suorastaan ylistetty. 

Peter Dinklace on sympaattinen, on oppinut hyväksymään pituutensa, eikä hän yritä esiintyä yhtään sen pidempänä kuin mitä on. 

Dinklage eväsi muilta lyhytkasvuisilta näyttelijöiltä mahdollisuuden näytellä Lumikissa. Haluaa kai olla kukkona tunkiolla. Ei hän siis niin kovin sympaattinen olekaan.

https://screenrant.com/snow-white-remake-brad-williams-peter-dinklage-c…

Ok, selvä, en tiennytkään tuota. Kuitenkin mielestäni olisi kiinnostavaa pohtia minkä pituinen mies joutuu pituutensa takia pilkan kohteeksi, ja kuinka lyhyt pitää olla ettei enää joudu. Meneekö määritelmä lyhytkasvuisuudessa, vai vaikuttaako siihen muutkin seikat?

Vierailija
119/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persaukiset toimittajat on vaan kateellisia

Mr. Cruisehan on yksi Hollywoodin menestyneimmistä näyttelijöistä ja sen näkee, että kuulee jos yhtään häntä on kauemmin seurannut. Tom on motivoinut ja intohimoinen alaa kohtaan eikä mies pelkästään näyttele vaan toimii tuottajana myös. Kateellisille siis liian kova pala purtavaksi. 

Vierailija
120/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise on arviolta noin 170-172 cm pitkä. Top Gunin vastanäyttelijä Kelly McGillis on 178 cm pitkä.