Miksi Tom Cruisen pituutta saa pilkata?
Taas Iltiksessä otsikko, jossa pilkataan Tom Cruisea lyhyydestä ja siitä, että on korolliset buutsit jalassa ja ehkä jopa piilokorot. Olen Cruisen viimeisimmän vaimon pituinen nainen, enkä ymmärrä ollenkaan, miksi häntä saa ivata pituudesta. Mitä pahaa hän on tehnyt? Sanonut jonkin väärän poliittisen mielipiteen?
Kommentit (131)
sanon nyt, että olen 156 sm lyhyt nainen, minua ei haittaa vaikka ihan jokainen teistä pilkkaisi minua siitä, minä olen edelleen se sama minä omassa ihanassa lyhyydessäni, joten ei haittaa. Jos olis pidempi, niin pääni ottaisi autoon mennessä kiinni karmiin, huomasin sen kun päässä oli hauen leuka niin ovenpiet vaan kolis, sama kun jostain kaapista taaempaa jotain etsii. JOTEN TYYTYVÄISENÄ LYHYYTEENI voitte nyt pilkata minua, ei satuta ja olen lähempänä vastaanottamaan kuin Cruise.
Olkaa hyvä....tässä tilaa toteuttaa se.
Ranskassa on kä äpiöitä varmaan eniten ja Turkissa .
Lyhyet ihmiset näyttävät AINA kameran linssin läpi paremmilta kuin pitkät.
Jos on terve ja sopusuhtainen voi jo kiittää onneaan . Epämuodostumat on kurjia mutta niitä pystyy nykyään jo korjaamaan osan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomilta kyllä löytyis taustaa muista syistä kiusaamiseen kosolti. Hän kun uskoo Xenuun, joka joku päivä tulee ja vie hänet ja muut scientologit mukanaan ikuiseen autuuteen.
Amerikka on täynnä lyhyitä miehiä suomalaisittain katsottuna. Hollywoodin mittakaavassa heitä on muitakin todella runsaasti ( pitt, pacino, deniro, hoffman, wood, stiller... pesci ja devito erityislyhkäsiä)
Ehkä se on Xenu, josta Tomia halutaan oikeasti pilkata... Suomessa saakka.
Pitt? Ai Brad Pitt? No ei ole lyhyt, ihan keskimittainen. :D
Mä olen 162cm ja ei hän mua kovin paljon pidempi ole.
Että jos keskimittainen on 177cm, alle jää reippaasti.
Vain noin 18 cm sinua pidempi.
Jeesus on se vanhan testamentin ennustettu messias .
Vierailija kirjoitti:
sanon nyt, että olen 156 sm lyhyt nainen, minua ei haittaa vaikka ihan jokainen teistä pilkkaisi minua siitä, minä olen edelleen se sama minä omassa ihanassa lyhyydessäni, joten ei haittaa. Jos olis pidempi, niin pääni ottaisi autoon mennessä kiinni karmiin, huomasin sen kun päässä oli hauen leuka niin ovenpiet vaan kolis, sama kun jostain kaapista taaempaa jotain etsii. JOTEN TYYTYVÄISENÄ LYHYYTEENI voitte nyt pilkata minua, ei satuta ja olen lähempänä vastaanottamaan kuin Cruise.
Ihan ylpeänä ostat vaatteita lasten osastolta?
Vierailija kirjoitti:
Hän on vaarallinen skientologi sekopää, siitä häntä voi kritisoida ja pilkata, mutta pituudesta pilkkaamisen voisivat jättää pois. Tom Cruisen pituus on varmaan hänen paras puolensa. Lyhyenä naisena tykkään lyhyistä miehistä, eikä Cruisekaan mikään super lyhyt ole. Oon seurustellut/tapaillut lyhyempienkin miesten kanssa.
lyhyet miehet on söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatako marketissa omaa jakkaraa mukana etyä saat ylemmiltä hyllyiltä tavaraa?
Jeesus on se ennustettu messias . Syntyi ihmiseksi maan päälle . Betlehemissä syntyi . Kuin oli ennustettu .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on vaarallinen skientologi sekopää, siitä häntä voi kritisoida ja pilkata, mutta pituudesta pilkkaamisen voisivat jättää pois. Tom Cruisen pituus on varmaan hänen paras puolensa. Lyhyenä naisena tykkään lyhyistä miehistä, eikä Cruisekaan mikään super lyhyt ole. Oon seurustellut/tapaillut lyhyempienkin miesten kanssa.
lyhyet miehet on söpöjä.
Söpöjä, jep. Seksikkäitä, eeei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
persaukiset toimittajat on vaan kateellisia
Kateellisia dianetiikkaan täysin seonneelle piilokorkoja käyttävälle manletille?🤣
Tai satumaisen rikkaalle miehelle, joka tekee, mitä haluaa.
Kuten kasvaa isoksi ja lakkaa uskomasta Xenuun?
Latino myyjä sanoi ettei hän anna asiakkaalle tavaraa ylähyllyltä kaupan jakkaralta jos asiakas on yhtä lyhyt pitkä kuin hän on itse . Että asiakas saa kiipeillä itse . Kauppa joutuu maksamaan vahingot kun asiakkaat putoilee rikkailta ja jakkaroilta . Tai tavarat ja hyllyt putoilee .
Jeesus on muuten poika ollut syntyessä uudeksi kuninkaaksi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
persaukiset toimittajat on vaan kateellisia
Kateellisia dianetiikkaan täysin seonneelle piilokorkoja käyttävälle manletille?🤣
Tai satumaisen rikkaalle miehelle, joka tekee, mitä haluaa.
Ehkä tytön kannattaisi ensin tutustua termiin satumainen.
Ukrainan juutalaiset voi vapaasti muuttaa lähi itään siellä saa heti tukirahaa ja on asuntoja .
Siis Tomppahan on älynlahjoiltaan 8-vuotiaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan juutalaiset voi vapaasti muuttaa lähi itään siellä saa heti tukirahaa ja on asuntoja .
Ja heidän johtajajudensa Zelenskyi etunenässä.
Pituudesta ja m***n pituudesta saa aina haukkua miehiä.
Mutta naisilla lihavuuskin johtuu aina kaikesta muusta kuin itsestä,ja siitä ei saa sanoa mitään koska sille ei voi yhtään mitään.
MIesten viat on aina niiden omaa syytä.