Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tom Cruisen pituutta saa pilkata?

Vierailija
25.09.2026 |

Taas Iltiksessä otsikko, jossa pilkataan Tom Cruisea lyhyydestä ja siitä, että on korolliset buutsit jalassa ja ehkä jopa piilokorot. Olen Cruisen viimeisimmän vaimon pituinen nainen, enkä ymmärrä ollenkaan, miksi häntä saa ivata pituudesta. Mitä pahaa hän on tehnyt? Sanonut jonkin väärän poliittisen mielipiteen?

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiset ei usko Jeesusta messiaaksi . 

Vierailija
62/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se sen lyhyytensä on itse tuonut joskus esiin, kukaan ei muuten ois kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys sinänsä on ihan ok, kukapa sitä geeneilleen mitään voi. Mutta se on syytä kantaa ylpeästi. Toki Tomppa on leikelty päästä jalkoihin, kumma kun ei ole tehnyt sääriluiden pidennysleikkausta.

Vierailija
64/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni julkisuuden henkilöitä saa pilkata avoimesti netissä.

Mitä?!

Sanotaan, että itsepähän on arvosteltavaksi menneet.

Noin täällä aina puolustaudutaan, jos joku ihmettelee, miksi jotakuta palstalla rajusti haukutaan. Koskee usein Suomen julkkisnaisia.

Eri

Mietipä hetki mitä sana julkisuus pitää sisällään. 

Vierailija
65/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan evakoille parasta Kibbutsit ! Saa ruuan ja sängyn työtä vastaan .  Google Kibbutsit . 

Vierailija
66/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin artikkelin, en pilkkaa. Erikoisempi kenkävalinta liittyy uuteen elokuvaan, Cruisen roolihahmoon. En ymmärrä keskustelunavausta. 

Mikäli kyse oli siis tästä lehtirtikkelista? Mitään linkkiähän aloituksessa ei ollut.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000012296227.html

Vaihda otsikko tähän: 100-kiloisen naisnäyttelijän korsetti ällistyttää – ”Miten hän pystyy hengittämään?” Vai onko ns. eri asia?

Vierailija
67/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tompasta ei tee naurettavaa lyhyys vaan skientologia. 

Vierailija
68/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi bootsit sopi tompulle hyvin.

Vierailija
69/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en ymmärrä tätä myös. Siinä mielessäkin vtuttaa, kun oma poika on vain 167 cm pitkä, ja hänellä on huono itsetunto tuosta. Ja sitten joutuu lukemaan paitsi nettikiusaajien manlet-lällättelyjä, niin jopa lehdistä tuollaista lyhyyden pilkkaamista ja ison numeron tekemistä siitä. Lihavien nälvimistä sentään pidetään epäasiallisena, mutta jostain syystä lyhyiden miesten ei.

No on yks v*tun tappi. Varmasti jää ikuiseksi inceliksi...

Meillä töissä on pari lyhyehköä miestä ja ne molemmat oli kiinnostavia tyyppejä. Aina kun tulee uudet harjoittelijat niin kyselivät näiden kahden perään.

Molemmat ovat naimisissa. 

Ovat varmaan mukavia persoonia, toisin kuin toi yks tuossa edellä. 

Vierailija
70/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa se sen lyhyytensä on itse tuonut joskus esiin, kukaan ei muuten ois kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.

Onhan se nyt vähän ilmiselvä asia, että hän on lyhyt. Eikö ole vain hyvä asia, että noinkin lyhyt mies on näytellyt toimintasankaria kokonaisen hyvin tuottoisan uran ajan? Toisaalta ehkä näitä toimintaähellyksiä katsookin jollain lailla ei niin ihannemitoissa oleva kansa, joten hienoa että näyttelijöissä on myös, noh, ei niin komeita yksilöitä.

Vierailija
71/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en ymmärrä tätä myös. Siinä mielessäkin vtuttaa, kun oma poika on vain 167 cm pitkä, ja hänellä on huono itsetunto tuosta. Ja sitten joutuu lukemaan paitsi nettikiusaajien manlet-lällättelyjä, niin jopa lehdistä tuollaista lyhyyden pilkkaamista ja ison numeron tekemistä siitä. Lihavien nälvimistä sentään pidetään epäasiallisena, mutta jostain syystä lyhyiden miesten ei.

Ja kun oikeasti asian pitäisi olla toisinpäin. Tai ihan oikeasti ei kumpaakaan saisi pilkata, mutta lihavuus on asia, jolle voi tehdä jotain - toisin kuin pituus, jolle ei käytännössä ole mitään tehtävissä.

Vierailija
72/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

persaukiset toimittajat on vaan kateellisia

Kateellisia dianetiikkaan täysin seonneelle piilokorkoja käyttävälle manletille?🤣

Tai satumaisen rikkaalle miehelle, joka tekee, mitä haluaa.

Vierailija
73/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomilta kyllä löytyis taustaa muista syistä kiusaamiseen kosolti. Hän kun uskoo Xenuun, joka joku päivä tulee ja vie hänet ja muut scientologit mukanaan ikuiseen autuuteen.

Amerikka on täynnä lyhyitä miehiä suomalaisittain katsottuna. Hollywoodin mittakaavassa heitä on muitakin todella runsaasti ( pitt, pacino, deniro, hoffman, wood, stiller... pesci ja devito erityislyhkäsiä)

Ehkä se on Xenu, josta Tomia halutaan oikeasti pilkata... Suomessa saakka.

Pitt? Ai Brad Pitt? No ei ole lyhyt, ihan keskimittainen. :D

Mä olen 162cm ja ei hän mua kovin paljon pidempi ole.

Että jos keskimittainen on 177cm, alle jää reippaasti.

Vierailija
74/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä evakko piilo on Jordan myös tilaa on . 

Vierailija
75/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muehiä saa yleisesti pilkata. Ei miehet ole naisia joita saa vain arvostaa ja kunnioittaa

Vierailija
76/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne syö kibbutsilla vaan appelsiineja ja perunaa , pataattia ja viinirypäleitä . Evakkojen paratiisi . 

Vierailija
77/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomilta kyllä löytyis taustaa muista syistä kiusaamiseen kosolti. Hän kun uskoo Xenuun, joka joku päivä tulee ja vie hänet ja muut scientologit mukanaan ikuiseen autuuteen.

Amerikka on täynnä lyhyitä miehiä suomalaisittain katsottuna. Hollywoodin mittakaavassa heitä on muitakin todella runsaasti ( pitt, pacino, deniro, hoffman, wood, stiller... pesci ja devito erityislyhkäsiä)

Ehkä se on Xenu, josta Tomia halutaan oikeasti pilkata... Suomessa saakka.

Pitt? Ai Brad Pitt? No ei ole lyhyt, ihan keskimittainen. :D

Mä olen 162cm ja ei hän mua kovin paljon pidempi ole.

Että jos keskimittainen on 177cm, alle jää reippaasti.

Ota lääkkeesi.

Vierailija
78/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vaarallinen skientologi sekopää, siitä häntä voi kritisoida ja pilkata, mutta pituudesta pilkkaamisen voisivat jättää pois. Tom Cruisen pituus on varmaan hänen paras puolensa. Lyhyenä naisena tykkään lyhyistä miehistä, eikä Cruisekaan mikään super lyhyt ole. Oon seurustellut/tapaillut lyhyempienkin miesten kanssa.

Vierailija
79/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan temppeli vuorella moskeija . 

Vierailija
80/131 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa tiesi, että Catherine käyttää aika korkeita korkokenkiä ja on 175 cm, joten Tomppa olisi näyttänyt Katen rinnalla puutarhatontulta ilman (piilo)korkokenkiä. Turhamaista se on filmitähtien elämä, siinä kuin kuninkaallistenkin.