Mökiltä tullessa parasta on käsisuihku!
Alkoi käydä hieman viileäksi pestä paikkoja vessassa kakkosella käynnin jälkeen järvivedellä!
On tämä nykyaika ihanaa kyllä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Onpas köyhää porukkaa jolle käsisuihku on jo elämässä se paras juttu, heheheheheheeeeee!
Moi ääliö. Et sitten tajunnut, että kyse on muusta kuin rahallisesta arvosta.
On sulla huonosti asiat. Jopa bidee- ketjuun pitää tulla aukomaan päätä.
Mene tekemään persuista aloituksia. ÖÖ ÖÖÖ orpopurra
Kannattaa ap otta housut alas ennen paskalla menoa niin ei ole koko perse savessa, itse en ole 61 vyiteen kertaakaan tarvinnut käsisuihku vessassa käydessä
Alapään bidee. Aaaaaahhh.......... Elämäni parhaat ooooot saanut sillä. Mulle pakko olla aina suht lähellä. Mutta, hätätäpauksessa 1,5 litran juotavapullollakin, täynnä puhdasta vettä käy mainiosti bideenä. Kuivaus vessapaperilla. 🌹👍🤗. Vinkki, N67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa muuta. Sama pätee, kun palaa kotiin ulkomailta pylly punaisena.
Japanissa on kyllä paremmin. Vessanpönttö pesee, huuhtoo ja kuivaa.
Olen aina miettinyt tätä. Eikö se pönttö ole täynnä ripulikakkaa? Sieltä sitten suihkuaa jostain suulakkeista ripulivettä..ja edellisen kävijän ripulivettä siinä mukana. Ei kuulosta houkuttelevalta.
Ei, ei. :-) Pönttö huuhtelee ensin jätökset pois automaattisesti ja se vesi, mikä suihkuaa, on kyllä ihan puhdasta vesijohtovettä. Pöntön yläosassa on vesijjohtoliitäntä, ja se suihku tulee melko korkealta, ei siis sieltä niin alhaalta, missä on jätökset, vaan suunnilleen heti istuimen renkaan alla olevalta korkeudelta. Useissa malleissa on istuimen oikeassa reunassa käden ulottuvilla pieni vipu tai näppäin, josta saa itse säätää suihkun suuntaa ja voimakkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Alapään bidee. Aaaaaahhh.......... Elämäni parhaat ooooot saanut sillä. Mulle pakko olla aina suht lähellä. Mutta, hätätäpauksessa 1,5 litran juotavapullollakin, täynnä puhdasta vettä käy mainiosti bideenä. Kuivaus vessapaperilla. 🌹👍🤗. Vinkki, N67
Kannattaa kokeilla washlettiä, on parempi kuin bidee. Japanissa washletti (eli se vessanpönttö, joka pesee, kuivaa, hieroo ja soittaa musiikkia) on yleisempi kuin tiskikone. https://travelseewrite.com/facts-about-japan-the-land-of-the-rising-toi…
TämäKIN ketju todistaa suomalaisten ihannuudet, tavallinen käsisuihku on hieno juttu, just just. Minulla on pulkka, sellainen sininen jossa on naru josta voi vetää kasaa käsisuihkuja perässään. On tyhmää porukkaa on on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en lähde mökille tms. ollenkaan mikäli varustukseen ei kuulu bideesuihkua. Missään lämmittämättömässä saunassa en kylmällä vedellä alapäätäni pese. En myöskään käy koskaan tarpeillani ulkovessassa, bajamajassa tai edes pusikossa.
Kulli on helppo pestä ämpärissä ulkona, kokeile.
Se on niin pieni, että haastavaa se sekin on... 😢
Vierailija kirjoitti:
Onpas köyhää porukkaa jolle käsisuihku on jo elämässä se paras juttu, heheheheheheeeeee!
Sanoisin oikeastaan, että mitä enemmän rahaa on, sitä enemmän osaa arvostaa ihan perusasioita.
Ei se Bentleyllä ajelu kauheana ilahduta jos on paskainen perse.
Jos taas jossain metsässä möyrii niin se haittaa huomattavan paljon vähemmän, vaikka haittaa tietysti silloinkin.
Sas muuta. Kesät reissataan Norjassa, Suomesta kaipaa aina ruisleipää, Herkkumaan kurkkuja ja bideesuihkua. Reilussa parissakin kuukaudessa kypsyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla monissa maissa käytetään pesemiseen vesikauhaa tai mukia. On siellä yleensä kuitenkin vessassa yleensä vesihana tai saavi, tai jokin puutarhaletku, josta saa vettä.
Onko se muki sama kuin hammasmuki vai eri?
Nousu känni saunan lämmityksen yhteydessä on parasta mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa on kyllä paremmin. Vessanpönttö pesee, huuhtoo ja kuivaa.
Olen aina miettinyt tätä. Eikö se pönttö ole täynnä ripulikakkaa? Sieltä sitten suihkuaa jostain suulakkeista ripulivettä..ja edellisen kävijän ripulivettä siinä mukana. Ei kuulosta houkuttelevalta.
Ne pesevät ja desinfioivat itsensä. Sieltä tulee sellainen pieni suihkupää pepun taakse, joka käyttöjen välissä puhdistuu. Ulos tullessaan siitä huuhtoutuu pesu- ja desinfiointiaine puhtaan veden alla pois.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ap otta housut alas ennen paskalla menoa niin ei ole koko perse savessa, itse en ole 61 vyiteen kertaakaan tarvinnut käsisuihku vessassa käydessä
Paskaperse näköjään ilmoittautuu.
Jos kosket sormellasi paskaan niin varmaan vain senkin pyyhit etkä pese...
Meillä on vessapaperia, eikö teillä sitten ole jos piti järveen juosta perseensä pesemään? Kaupasta saa eikä maksa paljoa, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vessapaperia, eikö teillä sitten ole jos piti järveen juosta perseensä pesemään? Kaupasta saa eikä maksa paljoa, suosittelen.
Vessapaperi on kuivausta varten, ei puhtautta.
Meillä on biohajoavia kosteuspyyhkeitä mökin vessassa jotka pitävät puhtaana paremmin kuk paperi. Kakkosella käynnin jälkeen tietysti pestään kuitenkin vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi paskaperse ilmoittautuu... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla monissa maissa käytetään pesemiseen vesikauhaa tai mukia. On siellä yleensä kuitenkin vessassa yleensä vesihana tai saavi, tai jokin puutarhaletku, josta saa vettä.
En kyllä edes nuorena reppureissatessa tuollaiseen läävään koskaan päätynyt, vaikka aivan muuten alkeellisissa oloissa välillä oltiinkin...
Aikuisena vielä vähemmän.
Ettekö ole kuulleet Retkisuihkusta? Akku ladataan, toinen suihkuletkun pää vesiämpäriin, niin jo alkaa suihkua tulla!
Kun mökille retkisuihku hommattiin, luxus lisääntyi kertaheitolla!
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole kuulleet Retkisuihkusta? Akku ladataan, toinen suihkuletkun pää vesiämpäriin, niin jo alkaa suihkua tulla!
Kun mökille retkisuihku hommattiin, luxus lisääntyi kertaheitolla!
Toinen on retkisukka. Tekee tarpeet sinne sukkaan, niin se lämmittää sopivasti makuupussissa.