Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi porukka narkkaa nykyään julkisesti? Eikö poliisia oikeasti kiinnosta?

Vierailija
23.09.2026 |

Tuli tosta Hotelli Tammeria koskevasta ketjusta mieleen. Joo, huumeiden käyttö on lisääntynyt, mutta eniten siinä osassa jengiä jotka ei tuolla kadulla narkkaa. Kyl mä muistan omassa nuoruudessani, että poliisi pyöri aktiivisesti keskustussa ja ajo epämääräisiä jengejä pois.

Onko oikeasti nykyään niin, ettei poliisi tee mitään jos niille soittaa että kadulla narkataan tai käydään huumekauppaa?

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon paljonkin keinoja löytyisi poliisilta jos alkaisi miettimään, ei loppujen lopuksi olisi kummoinenkaan asia saada muutama sata peukunkäyttäjää pois kaduilta ja puistoista näkyvistä huumeita käyttämästä.

Vierailija
62/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän pientä liikettä Tampereella ja ylipäätään huumeiden käyttö on lisääntynyt jostain 2010-luvun lopusta ehkä 10x. Aivan sekaisin olevaa porukkaa jolle enää millään ei ole mitään väliä on räjähdysmäisesti.

Sitä se islam teettää.

Islam itseasiassa suhtautuu päihteisiin merkittävästi jyrkemmin kuin mikään muu iso kultti.

Ja silti muslimit on kaikista pahimpia narkkareita, pedofiilejä ja terroristeja. 🤭

Vaasanaukion eli piritorin tilannetta pitkään seuranneena on havainto, että sekaisin on vaaleat ja tummaihoiset. Myyjät on mustatukkaisia, arabeja. Siis eivät välttämättä käytä vaan myyvät. Pahan alkujuuri tässäkin.

Joutuvat varmaan hankkimaan lisäansioita kun tuet on leikattu.

Nämä ovat työkykyisiä, kun eivät itse käytä. Autoilla ajelee. Rikollinen mieli joka häikäilemättä hyödyntää kamoissa olevia. Joiden kuntoutuksista on leikattu, jotta kelalta riittää rahat näille jotka ei tänne edes kuulu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet voisi hyvin laillistaa. K 18 kuten miedot alkot. Verotuloja ropisisi.

Vierailija
64/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän pientä liikettä Tampereella ja ylipäätään huumeiden käyttö on lisääntynyt jostain 2010-luvun lopusta ehkä 10x. Aivan sekaisin olevaa porukkaa jolle enää millään ei ole mitään väliä on räjähdysmäisesti.

Sitä se islam teettää.

Islam itseasiassa suhtautuu päihteisiin merkittävästi jyrkemmin kuin mikään muu iso kultti.

Ja silti muslimit on kaikista pahimpia narkkareita, pedofiilejä ja terroristeja. 🤭

Vaasanaukion eli piritorin tilannetta pitkään seuranneena on havainto, että sekaisin on vaaleat ja tummaihoiset. Myyjät on mustatukkaisia, arabeja. Siis eivät välttämättä käytä vaan myyvät. Pahan alkujuuri tässäkin.

Ne jotka Vaasanaukiolla ja vastaavissa paikoissa käyvät annoskauppaa ovat etnisestä taustastaan riippumatta pikkutekijöitä. Poliisi ei ole kiinnostunut juoksemaan heidän perässään, etenkin kun kauppa on usein järjestetty niin, ettei siitä jää kiinni, vaikka poliisi juuri sillä hetkellä pölähtäisi paikalle.

Vierailija
65/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuntohuumeet. Nyt kun Alko on henkitoreissaan, kannattaisi brändätä se uudelleen Narkoksi ja ottaa valikoimaan mukaan kaikki vanhat kunnon päihteet, joiden valmistushan ei maksa juuri mitään. Suurimmat ongelmat johtuvat nimenomaan niiden laittomuudesta. Hinta/laatusuhde kun on kohdillaan, saa jokainen täysi-ikäinen Suomen kansalainen sotkea päänsä ihan millä tahansa.

Vierailija
66/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poliisi voi ryhtyä ketään pois ajamaan jos ei yleinen turvallisuus tai järjestys vaarannu. Syytön minä tuohon olen, ei ole toivomani tila asioilla.

Ei tietenkään, mutta kun huumeiden käyttö on laitonta. Käytännössähän tuo olisi sama kuin poliisi katselisi myymälävarkautta ja toteaisi, ettei tässä nyt yleinen turvallisuus vaarantunut ja antaisi olla.

Varkaudella on uhri. Käytöllä ei ole uhria. Koko käyttörikos on oikeasti mukarikos. 

Vierailija
67/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole resursseja puuttua narkkaamiseen. Täysi mahdottomuus.

Vierailija
68/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuohon paljonkin keinoja löytyisi poliisilta jos alkaisi miettimään, ei loppujen lopuksi olisi kummoinenkaan asia saada muutama sata peukunkäyttäjää pois kaduilta ja puistoista näkyvistä huumeita käyttämästä.

Anna kun arvaan. Tapppaa pitäisi öyh öyh öyh!

Vierailija
69/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poliisi voi ryhtyä ketään pois ajamaan jos ei yleinen turvallisuus tai järjestys vaarannu. Syytön minä tuohon olen, ei ole toivomani tila asioilla.

Ai ei vaarannu. Pari vuotta sitten tuossa Näsipuistossa nistihommissa ammuskelitiin. Siellä kulkee ihan taviksia kävelyllä, jotkut jopa töissä. Puiston käyttö tähän tarkoitukseen on ollut tiedossa.

Oikeassa olet siinä, että poliisi ei tee/ei voi mitään.

Vierailija
70/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten kai tavallisten ihmisten alkaa varautumaan jollain puolustautumisvälineillä ettei ole ihan avuton jos alkavat hyökimään kimppuun.

Vierailija
71/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää.

Nämä ovat työkykyisiä, kun eivät itse käytä. Autoilla ajelee. Rikollinen mieli joka häikäilemättä hyödyntää kamoissa olevia. Joiden kuntoutuksista on leikattu, jotta kelalta riittää rahat näille jotka ei tänne edes kuulu

Mitä se työkyky tähän liittyy?

Vierailija
72/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa huumeluola ja odottavat koska lähden kauppaan tai asioille jotta pääsisivät varkaisiin asuntooni. Välillä käyvät yölläkin. Varas kävi suihkussakin ja käytti pesusientäni ja varasti jopa peiton, wc pap. 2 pulloa shampoota ruokaa rahaa ja koruja. Sanoo muillekin että tulkaa ja jokaiselle jotakin. Paljon on varastettu. 

Vierailija
73/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi voi Helsingissä löytää partioinnin aikana keskustasta autosta ulos astuessa vaikka 80 kamoissa olevaa ihmistä joille on ihan se ja sama tulevatko pidätetyksi vai eivät. Mitä luulet että pari poliisia voi tuossa tehdä? Yhteiskunta jossa voidaan noin pahoin on aivan muiden tahojen kuin poliisin ratkaistavissa. Ei tällaista ollut ysärillä. Silloin näkyi satunnaisia pultsareita välillä.

Päihteiden käyttäjille ei todellakaan ole se ja sama joutuuko pidätetyksi. Putkassa kun olet yhdenkin yön ilman tupakkaa ja päihteitä, ei paljoa naurata.

Vierailija
74/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa huumeluola ja odottavat koska lähden kauppaan tai asioille jotta pääsisivät varkaisiin asuntooni. Välillä käyvät yölläkin. Varas kävi suihkussakin ja käytti pesusientäni ja varasti jopa peiton, wc pap. 2 pulloa shampoota ruokaa rahaa ja koruja. Sanoo muillekin että tulkaa ja jokaiselle jotakin. Paljon on varastettu. 

Asunnossasi ei siis ole lukkoa?

Vierailija
75/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaisin jossain haastattelussa järjestyspoliisin itse todenneen, etteivät he ole kiinnostuneita jahtaamaan käyttäjiä, joden ongelmat kuuluisi enemmän sote-puolelle kuin poliisille.

Nollatoleranssi on niin kallis. Jokainen pilvenpössyttelykin ja sen käsittely maksaa kuusilukuisen summan verran rahaa ellei enemmänkin. Valtavasti rahaa heitetty hukkaan sen takia että esimerkiksi aikuisia ihmisiä on jahdattu tämmöisen asian vuoksi ja nyt on rahat loppu olleeet pitkään.

Tämä on se mistä puhuttiin aikoinaan kun dekriminalisoinnin ja laillistamisen kannattajat totesi että resurssit riittää sitten paremmin poliisilla. Mut kukaan ei kuunnellut. Pitäisi ymmärtää se mihin verovaroilla on varaa?

Vierailija
76/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaisin jossain haastattelussa järjestyspoliisin itse todenneen, etteivät he ole kiinnostuneita jahtaamaan käyttäjiä, joden ongelmat kuuluisi enemmän sote-puolelle kuin poliisille.

Julkisten tilojen turvallisuus ja rauhallisuus ei kuulu järjestyspoliisille? Kaikki poliisit on mielestään rikospoliiseja?

Ei siitä niin kauaa ole kun juopotkin vietiin putkaan selviämään...

Vierailija
77/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunnossasi ei siis ole lukkoa?

Lukkoja on mutta heillä on yleisavaimet.

Vierailija
78/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin hätäkeskukseen kun autokatoksessa poijjaat polttelivat peukkua. Ei kuulemma ole tuollaisenaan poliisitehtävä.

Minä luulin, että on sellainen rikosnimike, kuin "huumausaineenkäyttörikos". En muista oliko juuri sillä nimellä. Ehkä olin väärässä.🤷‍

Varmaan on. Mutta se sakon kirjoittaminen narkille, joka on todennäköisesti ulosotossa. Yhtä tyhjän kanssa. 

Vierailija
79/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää.

Ihan mahdoton heistä on sanoa päältä päin, kuka käyttää ja kuka ei. Eikä käyttäminen mitenkään poissulje sitä, etteikö henkilö käy myös töissä.

Vierailija
80/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisten tilojen turvallisuus ja rauhallisuus ei kuulu järjestyspoliisille? Kaikki poliisit on mielestään rikospoliiseja?

Ei siitä niin kauaa ole kun juopotkin vietiin putkaan selviämään...

Yritä jo päättää!

Haluatko maan muslimeja täyteen vai nistit ja juopot putkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi