Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi porukka narkkaa nykyään julkisesti? Eikö poliisia oikeasti kiinnosta?

Vierailija
23.09.2026 |

Tuli tosta Hotelli Tammeria koskevasta ketjusta mieleen. Joo, huumeiden käyttö on lisääntynyt, mutta eniten siinä osassa jengiä jotka ei tuolla kadulla narkkaa. Kyl mä muistan omassa nuoruudessani, että poliisi pyöri aktiivisesti keskustussa ja ajo epämääräisiä jengejä pois.

Onko oikeasti nykyään niin, ettei poliisi tee mitään jos niille soittaa että kadulla narkataan tai käydään huumekauppaa?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin aika menee tätänykyä vihapuhetutkintoihin, ei siinä kansalaisten toiveet yleisestä turvallisuudesta paljon paina. Siksihän rikastuttajia ja peukuttajia riittääkin koskei edes poliisia enää kiinnosta.

Vierailija
22/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei poliisi voi ryhtyä ketään pois ajamaan jos ei yleinen turvallisuus tai järjestys vaarannu. Syytön minä tuohon olen, ei ole toivomani tila asioilla.

Ei tietenkään, mutta kun huumeiden käyttö on laitonta. Käytännössähän tuo olisi sama kuin poliisi katselisi myymälävarkautta ja toteaisi, ettei tässä nyt yleinen turvallisuus vaarantunut ja antaisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Edistyksellisessä" äärivasemmiston woke-kulttuurissa kaikki paha ja sairas nähdään hyveenä, ja kaikki terveellinen, oikeudenmukainen ja puhdas nähdään paheena, eriarvoisena ja rasistisena.

Ooks sie työntäny väriliituja nenän kautta aivoihin vai mikä tuon sun päättömän paatoksen selittää? :' D

Vierailija
24/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaisin jossain haastattelussa järjestyspoliisin itse todenneen, etteivät he ole kiinnostuneita jahtaamaan käyttäjiä, joden ongelmat kuuluisi enemmän sote-puolelle kuin poliisille.

Ja näin sen pitäisikin mennä. Samoin poliisia ei kiinnosta kannabis ollenkaan. Jos saisivat päättää niin antaisivat asian olla.

Vierailija
25/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poliisi voi ryhtyä ketään pois ajamaan jos ei yleinen turvallisuus tai järjestys vaarannu. Syytön minä tuohon olen, ei ole toivomani tila asioilla.

Ei tietenkään, mutta kun huumeiden käyttö on laitonta. Käytännössähän tuo olisi sama kuin poliisi katselisi myymälävarkautta ja toteaisi, ettei tässä nyt yleinen turvallisuus vaarantunut ja antaisi olla.

No ei ole sama asia.

Vierailija
26/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Vierailija
27/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikoulusta tulee nykyään niin heikkoa ainesta ulos että minkäänlaista moraaliympäristöä ei pidetä enää yllä. Mopojonnet saa vaarantaa liikennettä minkä haluaa ja narkkarit saavat narkata ja aiheuttaa epäjärjestystä oman mielensä mukaan. Poliisille on nykyään tärkeintä vain se että jauhaa turhaa paskaa somessa ja ei vaan vahingossakaan pahoita kenenkään mieltä hoitamalla virkatehtäväänsä. Poliisi on menettänyt nykymaailmassa auktoriteettinsa rikollisten silmissä.

Vierailija
28/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin hätäkeskukseen kun autokatoksessa poijjaat polttelivat peukkua. Ei kuulemma ole tuollaisenaan poliisitehtävä.

Minä luulin, että on sellainen rikosnimike, kuin "huumausaineenkäyttörikos". En muista oliko juuri sillä nimellä. Ehkä olin väärässä.🤷‍

On toki, mutta ei ole hätäkeskuksen mukaan (kiireellinen) poliisitehtävä.

Vierailija
29/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaisin jossain haastattelussa järjestyspoliisin itse todenneen, etteivät he ole kiinnostuneita jahtaamaan käyttäjiä, joden ongelmat kuuluisi enemmän sote-puolelle kuin poliisille.

Ja näin sen pitäisikin mennä. Samoin poliisia ei kiinnosta kannabis ollenkaan. Jos saisivat päättää niin antaisivat asian olla.

Miksi kiinnostaa 5 kilometrin nopeusrajoituksen ylitys? Kuinka sekaisin pitää moraalin olla, että käyttörikoksia katsotaan läpi sormien, mutta pienestäkin virheestä liikenteessä rangaistaan aina maksimitasolla. 

Vierailija
30/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa narkkaamisessa on? Kunhan eivät myy niin ihan sama. 

Vierailija
31/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi voi Helsingissä löytää partioinnin aikana keskustasta autosta ulos astuessa vaikka 80 kamoissa olevaa ihmistä joille on ihan se ja sama tulevatko pidätetyksi vai eivät. Mitä luulet että pari poliisia voi tuossa tehdä? Yhteiskunta jossa voidaan noin pahoin on aivan muiden tahojen kuin poliisin ratkaistavissa. Ei tällaista ollut ysärillä. Silloin näkyi satunnaisia pultsareita välillä.

Voisihan nämä sekaisin olevat viedä johonkin muualle (se muualla oleva tila pitäisi sitten olla toki jossain, ei ehkä putka, joku muu paikka, jossa vaikka sitten sotehenkilöitä paikalla yms.)

Vierailija
32/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien gansta kulttuurin ihannointi, huono juttu todella huono. 

Vierailija
33/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän pientä liikettä Tampereella ja ylipäätään huumeiden käyttö on lisääntynyt jostain 2010-luvun lopusta ehkä 10x. Aivan sekaisin olevaa porukkaa jolle enää millään ei ole mitään väliä on räjähdysmäisesti.

Sitä se islam teettää.

Islam itseasiassa suhtautuu päihteisiin merkittävästi jyrkemmin kuin mikään muu iso kultti.

Ja silti muslimit on kaikista pahimpia narkkareita, pedofiilejä ja terroristeja. 🤭

Vierailija
34/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisikoulusta tulee nykyään niin heikkoa ainesta ulos että minkäänlaista moraaliympäristöä ei pidetä enää yllä. Mopojonnet saa vaarantaa liikennettä minkä haluaa ja narkkarit saavat narkata ja aiheuttaa epäjärjestystä oman mielensä mukaan. Poliisille on nykyään tärkeintä vain se että jauhaa turhaa paskaa somessa ja ei vaan vahingossakaan pahoita kenenkään mieltä hoitamalla virkatehtäväänsä. Poliisi on menettänyt nykymaailmassa auktoriteettinsa rikollisten silmissä.

Eikä sitä poliisin uskottavuutta näissä asioissa varmaan lisännyt myöskään se, että huumepoliisi oli itse merkittävä huumerikollinen.

Vierailija
35/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiinnostaa 5 kilometrin nopeusrajoituksen ylitys? Kuinka sekaisin pitää moraalin olla, että käyttörikoksia katsotaan läpi sormien, mutta pienestäkin virheestä liikenteessä rangaistaan aina maksimitasolla. 

Jos oikein pinnistät niin ehkä ne aivosolut osuvat yhteen ja hoksaat mikä ero noilla on.

Vierailija
36/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan joskus kuulleeni, ettei poliisi halua dekrimisoida huumausaineiden käyttöä. Toki tästä on jo vuosia aikaa. Ehkä mieli muuttunut?

Vierailija
37/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän pientä liikettä Tampereella ja ylipäätään huumeiden käyttö on lisääntynyt jostain 2010-luvun lopusta ehkä 10x. Aivan sekaisin olevaa porukkaa jolle enää millään ei ole mitään väliä on räjähdysmäisesti.

Siitähän se maamme luisu alamäkeen alkoi, syyllisten olisi aika astua esiin! 

Vierailija
38/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi voi Helsingissä löytää partioinnin aikana keskustasta autosta ulos astuessa vaikka 80 kamoissa olevaa ihmistä joille on ihan se ja sama tulevatko pidätetyksi vai eivät. Mitä luulet että pari poliisia voi tuossa tehdä? Yhteiskunta jossa voidaan noin pahoin on aivan muiden tahojen kuin poliisin ratkaistavissa. Ei tällaista ollut ysärillä. Silloin näkyi satunnaisia pultsareita välillä.

Voisihan nämä sekaisin olevat viedä johonkin muualle (se muualla oleva tila pitäisi sitten olla toki jossain, ei ehkä putka, joku muu paikka, jossa vaikka sitten sotehenkilöitä paikalla yms.)

Ei tällaisia paikkoja ole. Poliisilla ei ole mitään muuta paikkaa viedä kuin joko putka tai päivystys. Kumpikin on useimmissa tapauksissa täysin väärä paikka ja synnyttää vaan lisäongelmia, kun vie paikan joltain sellaiselta, jolle nämä paikat ovat oikea osoite.

Vierailija
39/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanan woke!

:' D

Niin siis tämä tilannehan on luotu toistamalla samaa oikeistolaista päihdepolitiikkaa 70 luvulta asti samaan aikaan silmät ymmyrkäisenä ihmetellen miks asiat menee pahemmaks vaan. Kysyntään syntyy aina tarjontaa, jos valtio haluaa tästä ongelmasta eroon se tarjoaa vaihtoehtoja siihen kysyntään ja rikollinen toiminta lakkaa koska sen katteet katoaa, ei mikään rikollisjengi kykene tarjoamaan tasalaatua ja kilpailemaan samoilla hinnoilla kuin valtio kykenee. Saatais samalla turvallisemnat päihteet ja rahaa valtion kassaan. Kirjaimellinen win-win tilanne joka ei nyt vaan käy koska sinulla on väriliitu jumissa aivoissa.

Vierailija
40/137 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, jos asiat menee yhteiskunnassa miten menee, kun katsoo miten näihin asiallisiin keskusteluketjuihin täälläkin pölähtää aina joku mölisevä lällättelijä ; 'siitäs saitte kun itse tilasitte, lälläl-lieru'. Asiallinen keskustelu tämmöisten tyyppien kanssa on kuin vessanpyttyyn oksentaisi.

Onhan se tietysti hyvä jos on heillekin joku paikka mihin pahoinvointiaan kanavoisi. Se ei poista sitä ongelmaa että huumeiden julkiMYYNTI kaupunkien kaduilla ja puistoissa ON SAATAVA kuriin. Se saadaan, jos tahtoa on, ei virnuilemalla ja veetuilemalla,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi