Ruoka-aineksia joita ette koskaan käytä ruuanlaitossa
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En käytä kuin suolaa maustamiseen, ostan lihat valmiiksi maustettuna.
Itseäni taas harmittaa kun hyllyillä on vaikka missä liemissä uivia lihoja mutta maustamatonta on vaikeampi löytää. Lupaavalta näyttävä ehdokaskin saattaa paljastua valmiiksi suolatuksi.
Selleri, palsternakka, juuriselleri, maku ei vaan toimi, ainakaan kun itse laitan ruokaa.
Anjovis, silakka ym. hyvin rasvainen kala, olen allerginen. Samoin äyriäiset, paitsi toisinaan laitan pakastekatkaravuista ruokaa muille ja maistatan kokatessa tyttärellä.
Sipuli- ja valkosipulijauhe, useimmat maustesekoitukset.
Slmpukat, osterit, etanat ja kaikki ne modernit, jalostetut ja mauttomat vegehömpötystuotteet.
Sienet,paprika,valmiiksi maustetut kanat,rasvattomat maitotuotteet,chili,chipsit,hampurilaiset,ranskalaiset,irtokarkit,pähkinät,inkivääri,sushit,mehut,makeutettu jogurtit,vaalea leipä.
Maksa,selleri,paprika,kaali,sokeriset rahkat/jogurtit,valmistaikinat ym.
Useimmat valmisruuat tuntuu rahan haaskaamiselta. Välillä ajattelin päästäväni itseni helpolla ja pyörin valmisruokatiskin edessä ja lopulta päädyn kuitenkin tekemään jonkun helpon pastan, kun tuntuu älyttömältä maksaa enemmän rahaa ruuuasta joka ei maistu yhtä hyvältä ja jossa en pääse päättämään annoskokoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaali ja pavut
Palsternakka
Palsternakka? Ihan paras juures. Kannattaa kokeilla.
Itse en yleisimmistä aineksista käytä sisäelimiä ja korianteria. Enkä soijarouhetta. Tofua ja härkistä joskus kyllä.
Majoneesi ällöttää.