Julkisesti marginaaliryhmään asettuminen on kuin hakisi verta nenästään
Silti ihmiset tätä innoissaan tekevät. Uskotko todella, että maailma paranee tällä konstin? Tätä aikaa seuratessani minä en usko. Sen sijaan uskon, että sillä konstin hakee vain tosiaan turpaansa. Tämä maailma ei muutu paremmaksi - mitä kukin sillä tarkoittaakin. Koskaan.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
"Jos sitä elämäntyyliään tai erilaisuuttaan ei aktiivisesti piilottele, niin silloin se yleensä näkyy ja kuuluu toisille ihmisillekin. Tätä sitten pidetään jonain mainostamisena. "
Juuri näin. Jos minä näin heterona kuljen kaupungilla vaimoni kanssa käsi kädessä ja satun julkisella paikalla antamaan pusun, kukaan ei ajattele että tuossa ne nyt mainostavat heterouttaan. Sama homoilla sitten taas monien mielestä on mainostamista.
Heteroidenkin pussailu julkisuudessa on esittelyä. Katsokaa kuinka hyvin meillä menee,ähäkutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos sitä elämäntyyliään tai erilaisuuttaan ei aktiivisesti piilottele, niin silloin se yleensä näkyy ja kuuluu toisille ihmisillekin. Tätä sitten pidetään jonain mainostamisena. "
Juuri näin. Jos minä näin heterona kuljen kaupungilla vaimoni kanssa käsi kädessä ja satun julkisella paikalla antamaan pusun, kukaan ei ajattele että tuossa ne nyt mainostavat heterouttaan. Sama homoilla sitten taas monien mielestä on mainostamista.
Heteroidenkin pussailu julkisuudessa on esittelyä. Katsokaa kuinka hyvin meillä menee,ähäkutti.
Kuka helvetti pussailee toista esittääkseen muille jotain? Minä ainakin pussaan kumppania, välillä julkisillakin paikoilla, siksi kun iskee usein niin pakahduttava rakkauden tunne.
En välitä!En aio muuttua!En tule mukaan!Vihaan ihmisiä!
"You can prison us or kill us, but you will never control our thoughts."
Vierailija kirjoitti:
"Oikeastaan tämä. Minä olen myös hyväksynyt selviytymisen mentaliteetin. "
Tuollaista on helppo larpata täällä turvallisissa länsimaissa.
Selviytymisen mentaliteettia tarvitaan eniten juurikin ns kriisipesäkkeissä ja diktatuurissa. Se tarkoittaa sitä, että sopeutuu ulkoisesti vallitsevan yhteiskuntamuodon mukaiseksi sen mukaan, mikä katsotaan sopivaksi. Käytännössä siis elää hiljaiseloa vaikkapa alapään kutkansa kohderyhmästä tai neuroerilaisuudestaan. Se ei toki muuta yksilöä, mutta tietyissä olosuhteissa pitää tämän hengissä.
"Koska näin ei ole vaan erilaiset (myös ihmisestä riippumattomat) asiat muuttivat, niin tarvitsemme variaatiota ihmisten joukossa. Siitä variaatiosta kumpuaa sitten se kehitys, jolla kykenemme ottamaan seuraavan kehitysaskeleen ja myös sopeutumaan muuttuneeseen ympäristöön."
Kyllä. Iso osa suurista yhteiskunnallisista reformeista on itse asiassa ihan muutaman rohkean ihmisen alullepanemia.