Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kirja: Antti Holma kiusasi Jarkko Tammista Teatterikorkeakoulussa"

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamminen itse irvailee "työnsä" puolesta ihmisten ominaispiirteille.

Mutta se on ilmeisesti sitä parempaa kiusaamista.

Harva siitä vielä tekee "ammatin" itselleen.

HuomioH.....mista sanon minä koko hänen julkaisemansa "uutinen".

🙄

Osaatko lukea? Jos osaat, niin lue ihmeessä se koko linkitetty juttu. Se ei ole pitkä

Vierailija
42/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti taisi olla tuossa laitoksessa oppilaana Turkan jälkeen? Jatkoi kuitenkin samoissa merkeissä näköjään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen pahoinvoinnin laitos ja instituutio tuo teatterikorkeakin on ollut. Miten lienee nykyään? Vieläkö uria edistetään noin kyseenalaisesti?

Kenen uraa tässä on edistetty ja mikä on ollut se kyseenalainen tapa?

Vierailija
44/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holma on selvästi nopeaälyinen, ja sellaiset jostain syystä katsovat olevansa oikeutettuja nälvimään muita.

En tiedä mikä psykologinen ilmiö siihen johtaa, mutta yleistä on. 

Älykkäät ihmiset eivät vielä nuorina ymmärrä olevansa muita älykkäämpiä. Sen ymmärtää vasta iän myötä, jonka jälkeen "it all makes sense" eikä enää ärsyynny hitaammista ihmisistä. Oppii suhtautumaan maailmaan ja kanssaihmisiin toisin, vaatimatta liikoja. Eikä ole enää jatkuvasti turhautunut ja kiukkuinen.

Vierailija
45/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin meni maku tuosta tyypistä samoin tein. En katso enää omahyväistä pärstäänsä Haluatko miljonäärissä. En hyväksy toisten tallaamista keinoja kaihtamatta, jotta itse pääsee hyviin asemiin.

..

Juuri tuo käytös on itseltäsi kiusaamista. Mitäs tämä Tamminen tekee, toisista pilkkaa tekee viihteen muodossa, naamaansa vääntelee. Imitointi on juuri tuota pilkkaamista julkisesti.

Vierailija
46/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holmasta tuleekin vahvat kiusaajavibat.

Niin tuleekin,mutta Jarkkokin on melkoinen k u s i aivo. Ei silti oikeuta kiusaamaan,mutta harmiksen molemmat miekkoset ovatkin todellisuudessa mukavan vastakohtia

Vierailija
47/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi Holma voinut itsekin astua julkisuuteen ensin kertomaan kiusaamistaustastaan. Sitä hän ei tehnyt. Nyt kävi näin päin.

Vierailija
48/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi Holma voinut itsekin astua julkisuuteen ensin kertomaan kiusaamistaustastaan. Sitä hän ei tehnyt. Nyt kävi näin päin.

Kannattaa ihan lukea tuo linkitetty juttu. Saatat yllättyä.

Vierailija
49/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Auttaa taas ottamaan etäisyyttä av:hen.

Vierailija
50/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holma on selvästi nopeaälyinen, ja sellaiset jostain syystä katsovat olevansa oikeutettuja nälvimään muita.

En tiedä mikä psykologinen ilmiö siihen johtaa, mutta yleistä on. 

Itse en pidä heidänlaisiaan ihmisiä nopeaälyisinä vaan ihan vaan moukkamaisina ja impulsiivisina. Nopea äly ei ole yhtä kuin töksäytetään ääneen kaikki, mitä sylki suuhun tuo. 

Vierailija
51/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailijaa pelasi pois tuolla likaisella tyylillä. Ei ollut eka kerta teatterikorkeassa. Moni etenkin Turkan kaudella siellä ollut terapoi varmaan vieläkin.

Vierailija
52/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on aikaa ja asia sovittiin silloin mutta ihminen, joka pilkkaa noin toista ei todellakaan ole mikään mukava. Vaikka kuinka pyytäisi anteeksi ja vetoaisi henkilökohtaisiin haasteisiin. Sellainen on yksinkertaisesti kusipää. 

Vierailija
53/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen työkaveri. Ei koskaan suoraan mitään vittuilua vaan selän takana arvostelua ja noita ilmeitä palavereissa. Arvostelu jatkuu kuulemma vieläkin vaikka olen lähtenyt talosta.

Vierailija
54/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo Holma on kahjo. En voi sietää sitä. Minun mielestä yksikään homo ei ole fiksu.

Vierailija
55/55 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelee jälkikäteen käytöstään. Onhan sekin sentään jotain. Totaalinen sadisti ei myöntäisi koskaan mitään.

Pötyä. Kyse on vain oman maineen kiillottamisesta, kun asiasta on tehty julkinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän