Pentulive 2026 OFFICIAL
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Klo 17.32-->
Koiran käytöksen ymmärtäjät, mitä tuo levoton "riehuminen" odottavalla koiralla tarkoittaa? Onko leikkisä/ärtynyt/turhautunut?
Se oli oko :)
Näettekö nyt, Hilkka meni sinne nurkkaan missä on se reunus. Sillä pitää olla pehmikettä selälle samoin pennuille. Hilkka etsi heti tukevan, mutta tavattoman kolkon ja KOVAN paikan selälle. Uskokaa nyt, että pitää olla selälle pehmeää tukea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karjalan karhukoira sen olla pitää.
Joo, sellainen räksyttäjä. Ei kiitos. Ainakaann kaupunkiasuntoon.
T. Mali oisin omistaja
Mun naapurissa asui malinois ja se haukkui aivan kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Oko: tämä on minun show nyt.
10/10 🏆👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 17.32-->
Koiran käytöksen ymmärtäjät, mitä tuo levoton "riehuminen" odottavalla koiralla tarkoittaa? Onko leikkisä/ärtynyt/turhautunut?
Oho, pitääpä opetella erottamaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 17.32-->
Oho, pitääpä opetella erottamaan. 😅
Suosittelen vilkaisemaan jalkoväliä, sieltä voi löytyä joku vihje....
Vierailija kirjoitti:
Oko: tämä on minun show nyt.
Nyt kannattaakin nauttia pentulootasta ja filmitähtenä olemisesta sillä.. kohta tulee pötkylälauma aka marsut ja sitten on rauha tiessään, ainakin kun jalat alkaa kantaa. Ääntähän niistä lähtee välittömästi. Meillä isäntä jo sanoikin, että saan luvan käyttää kuulokkeita 🎧🤭
Onko pienin pentue kaikista Pentuliven pentueista? Olen seurannut vain kaksi viime vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onko pienin pentue kaikista Pentuliven pentueista? Olen seurannut vain kaksi viime vuotta.
Möpsöllä oli 3, Sinillä muistaakseni 6.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kauden 2022 Möpsöllä oli kolme pentua. Ja Sinin kanssa on Hilkka tasoissa jos vaan kaikki odotetut kuusi pentua syntyvät elossa.
Oko on tehnyt laatikosta oman mancaven 😊 Hössätkää te siellä 😊
Toimiiko ihmisellä tuo lämpömittaus? Joillekin naisille tulee yllätyksenä se synnytys.
Oikein hyvä kertoilija tämä koiran omistaja. Kiitokset hänen selkeälle ulosannilleen.
Mutta onko tryffeleitä myös Suomessa? Ja missä niitä kasvaa? Luulin Ranskan olevan ainoa tryffelimaa.
Vierailija kirjoitti:
Näettekö nyt, Hilkka meni sinne nurkkaan missä on se reunus. Sillä pitää olla pehmikettä selälle samoin pennuille. Hilkka etsi heti tukevan, mutta tavattoman kolkon ja KOVAN paikan selälle. Uskokaa nyt, että pitää olla selälle pehmeää tukea!
Miten voitte olla vastaan sitä, että koirallakin pitää olla eräänlainen pesä, joka antaa tukea selälle ja siihen on hyvä nojata.
Pentulive näkyy nyt myös Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä kertoilija tämä koiran omistaja. Kiitokset hänen selkeälle ulosannilleen.
Mutta onko tryffeleitä myös Suomessa? Ja missä niitä kasvaa? Luulin Ranskan olevan ainoa tryffelimaa.
Tyttäreni mukaan on Suomessakin, tiedä sitten, luulin että ei ole.
Onneks Okol on panta jottei aina tarvii yrittää kurkkii konepellin alle onko piippuu vai ei. 👍