Pentulive 2026 OFFICIAL
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Emännälle, Okolle ja tietenkin Hilkalle.. tietty myös Ylen poppoolle. Erinomainen, mielenkiintoinen, opettava ja viihdyttävä chatti (vaikken itse chattaile). 💝💖💐🐕
Minä äsken kuuntelin kasvattajan vastailut. Hänellä kiva ja selkeä, rauhallinen ja napakka tyyli vastailla. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Etteikö synnytys voisi hyvinkin käynnistyä yön kuluessa, kun noin jo läähättelee. Täytyy vissiin viritellä tabletti yöpöydälle, ja nukkua toinen silmä auki.🤭
Hengittikin aika nopeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läähättää kovasti tuolla pentulaatikossa.
Siellä on lämmin ja läähättää senkin takia. Aikaisempina vuosinakin monta kertaa toisteltiin että emo läähättää koska pentulaatikossa on niin lämmin. Ja siksi ne aina hakeutuu nukkumaan pois laatikosta kun on pennut ruokittu.
Äsken meni köllöttelemään siihen laatikon ovensuun ulkopuolelle.
Kenen pennut siellä nyt on näytillä? Toivottavasti ei Renny Harlinin.
Huonosti jäi tuo viltti yhden kameran päälle.
Hilkka nulee eli hiero vatsaansa. Kovat ajat emoisella.
Ikävä viime kautta, niin lämminhenkinen ja kasvattajakin niin maanläheinen ja mukava. Murula
Nyt ei ainakaan pentujen tartte taistella tisseistä kun jokaiselle riittää oma. 🍼🍼🍼🍼🍼🍼
Onko mun telkkarissa vikaa vai onko kamerassa häikkää? Äsken meni pimeäksi n. 10 sekunnin ajaksi ja kuva pätkinyt muutenkin vähän väliä tiistaista asti.
No nyt Hilkka on laatikossa. Läähättää kovin. Liekö kohta H - hetki?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä viime kautta, niin lämminhenkinen ja kasvattajakin niin maanläheinen ja mukava. Murula
Mielestäni tämä nykyinen on mukavaa jatkoa sille. Vaikkei ole edellisen klooni, vaan uusi koira, koti ja kasvattaja. Mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko mun telkkarissa vikaa vai onko kamerassa häikkää? Äsken meni pimeäksi n. 10 sekunnin ajaksi ja kuva pätkinyt muutenkin vähän väliä tiistaista asti.
Meni täälläkin.
Näyttää siltä kuin synnytys olisi lähempänä, kuin luullaan. Vaan enhän minä tiedä..
Tuleeko yöllä äänet päälle jos jotain tapahtuu? Nyt alkaa näyttää siltä että voisi alkaa tositoimet.
Nyt on laatikko taas tyhjänä, tuskin siis pentuja tiedossa tänä yönä
Oijoi kun pätkii... toivottavasti pätkiminen loppuu ennen synnytyksen käynnistymistä, olisipa ikävää jos synnytys jäisi näkemättä teknisten ongelmian takia:(
Huomenta! Kasvattaja juuri ilmoitti Hilkan aamulämööksi 37.2. Hieman on siis laskenut eilisestä, mutta vieläkään ei ole se kriittinen 37c raja alittunut.
Kamera toimi yöllä hyvin, mutta näemmä nyt taas lagaa
Siellä on lämmin ja läähättää senkin takia. Aikaisempina vuosinakin monta kertaa toisteltiin että emo läähättää koska pentulaatikossa on niin lämmin. Ja siksi ne aina hakeutuu nukkumaan pois laatikosta kun on pennut ruokittu.