Mikä tekee sinut onnelliseksi
Tuntuu, että elämä on nykyään niin kiireistä ja kaikkialle kirjoitetaan uhkakuvista, joihin emme voi vaikuttaa, mutta silti niistä murehdimme. Tämä johtaa siihen, että emme pysähdy miettimään mikä mikä minulle on oikeasti tärkeää ja mikä tekee minut lopulta onnelliseksi. Mikä sinut tekee onnelliseksi?
Kommentit (212)
Metsä, järvet, hyvä ruoka, nuotion ympärillä ihmiset, shampanja ja puhtaat lakanat.
Hyvä sikari, hyvä viski ja samalla keväinen linnunlaulu lähimetsän puissa. En tiedä hienompaa.
Olen onnellinen, jos löydän metsästä etsimiäni sieniä.
Olen aina onnellinen, kun saan.viestiä lasteni menestymisestä ja pärjäämisestä.
Ihmisen päämäärä ei ole onnellisuus vaan hyvin toimiminen. Elämän tavoite on kasvu.
-Polymaatikko
Vierailija kirjoitti:
Metsä, järvet, hyvä ruoka, nuotion ympärillä ihmiset, shampanja ja puhtaat lakanat.
Etkö pidä muusta ruoasta?
Minulle oikeasti tärkeää on rakkaus. Olen ollut oikeasti onnellinen elämässäni vain, kun minulla on ollut molemmin puoleista rakkautta parisuhteessa. Toki rakastan lapsiani, mutta ilman parisuhderakkautta en pysty aidosti kokemaan onnellisuutta elämästäni, vaikka siis yksittäisistä asioista kokisinkin onnea.
m
Se, kun suomi valitaan maailman onnellisemmaksi maaksi.
Kyllä se on kirkas Iloisen Vesselin Voimajuoma.
Rakkaat läheiset, luonto, kirjat, musiikki, käsityöt ja syksy.
Se, että lapset ja lastenlapset ovat terveitä ja pärjäävät. Ylipäätään jokainen terve päivä ja että vielä töissä saan olla ja oppia uutta. Ja onnelliseksi tekee pentuliven alkaminen lokakuussa
Töissä ollesaank thö, vapaana aikana oma vaoaa henkilökohtainen aika. Aurinko, nurmikki, lentävät pörriäiset, linnut luonto, ympärillä olevat ihmiset, hyvää ruoka...
Tulevat kirurgiset operaatiot (kirurgiaa) nukutuksessa.
Niihin tarvittava raha. Jostain taiottava.
Luuasiaa.
Rahaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaat muistot kesällä kuolleesta äidistäni. Terveisin, Mika Saarinen
Oliko äitisi nimi Lea....?!?
Vierailija kirjoitti:
Kyselin oliko äitisi nimi Lea...?!?
Terveisin Pekka G.
Olen onnellinen, koska koska olen hengissä. Enemmän vielä siitä että läheisimmät rakkaat ovat myös.
Viimeaikaisten tapahtumien vuoksi, mikään ei ole itsestäänselvää. Ei omalla, eikä läheisteni kohdalla.
Siitä olen jokapäivä kiitollinen ja onnellinen.
vakavia asioita kohdatessa, asiat menevät väkisinkin oikeisiin mittasuhteisiin.
Voin käydä äidin ja mamman haudalla ja viedä kynttilän.
Terv. Mika Saarinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselin oliko äitisi nimi Lea...?!?
Terveisin Pekka G.
Isäksenikös pyrit?
MS
Kalja ja tupakka