Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee sinut onnelliseksi

Vierailija
22.09.2026 |

Tuntuu, että elämä on nykyään niin kiireistä ja kaikkialle kirjoitetaan uhkakuvista, joihin emme voi vaikuttaa, mutta silti niistä murehdimme. Tämä johtaa siihen, että emme pysähdy miettimään mikä mikä minulle on oikeasti tärkeää ja mikä tekee minut lopulta onnelliseksi. Mikä sinut tekee onnelliseksi?

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakut seksikkäät naiset ja isot tissit keitä voi kouria vapaasti seksikäs pillun huoliteltu kiito rata ja pillun viiva ehkä vähän hävyn huulet ketä imee ja pumppaa samalla kun nainen ratsastaa

Vierailija
202/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakut seksikkäät naiset iso tissi pillu kiito rata (no poslin for me)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hyvät yöunet. Herkkäunisena ja huonona nukkujana olen kiitollinen jokaisesta edes kohtuullisen hyvin nukutusta yöstä

- Lasteni seurasta. 2/3 on jo omillaan ja heidän seura on mahtavaa kun tulevat moikkaamaan äitiään.

- Terveys. Ei ole kipuja eikä kremppoja.

- Kokopäivätyö. Vaikka palkka ei suurensuuri, niin antaa vakautta ja vapautta.

Onpas monta syytä olla onnellinen. Monen näistä eteen tehnyt paljon systemaattisesti töitäkin (terve kroppa, vakityö).

Vierailija
204/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen nukkuessa.

T. monisairas työtön ja krooniset kivut

Hali! 💛

Vierailija
205/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni. Elän elämäni onnellisinta aikaa:

-Aikuiset, hyvinvoivat, onnelliset ja tasapainoiset lapset. ( Ei lapsenlapsia, eikä erityisiä odotuksia saada heitä. Ilolla toki vastaanotetaan, jos näin kävisi)

- Omat vanhemmat elivät pitkät iät ja saivat maailman parasta hoitoa ennen kuolemaansa. ( Ei hoitovastuuta enää heistä ikinä)

- Oma terveys, joka on ollut liikunnallisen elämäntavan vuoksi aina hyvä.

- Olen vielä suhteellisen nuori. Sataan vuoteen vielä paljon vuosikymmeniä edessä päin.

- Työelämässä mukana, mutta työni antaa minulle enemmän kuin ottaa.

- Hyviä ihmisiä elämässäni, ihania matkoja ja mielenkiinnon kohteita. 

- Yleinen hyvinvoinnin kokemus omakohtaisesti

Vierailija
206/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä löytö ruokaa dyykatessa. Ja kirjaston läppäri sekä lämpö.

Hienosti osaat arvostaa pieniä asioita! Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
207/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu. Isot tissit. Naisen uuma. Lämmin ruoka, ketä odottaa valmiina kun tulen töistä kotiin. Nainen, ketä hoitaa ja kasvattaa lapsia kun minä teen miesten töitä. Se fiilis kun on perheen pää ja kaikki menee niin kun luonnollisesti kuten kuuluukin mennä.

Vierailija
208/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Vierailija
209/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ilon aiheita on melko vähän. No koira on, se tuo iloa. Vakituinen työpaikka ja asunto. Sensijaan ihmissuhteet, terveyshuolet ja rahan puute tekevät elämästä yhtä helvettiä.

Lottovoitto tai joku suurempi rahapotti jostakin  helpottaisi kummasti elämää. Rahalla voisi korjata useimmat ongelmat elämässä.

Anteeksi, saako kysyä mihin rahasi kuluvat kun olet kuitenkin palkkatyössä? Toimeentulotuella eli muutamalla sadalla on vaikea saada rahat riittämään, mutta esim parilla tonnilla olisi jo ihan eri tilanne.

Vierailija
210/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ihmettä ole vielä tapahtunut

Etkö oikeasti ole ollut koskaan onnellinen?

Ei ole ollut mahdollisuutta. Ekat 15-20 vuotta meni koulukiusattuna ja syrjittynä. Sit meni toinen vanhemmista ja sen jälkeen romahti oma terveys.

Vuosia työttömänä ja työkyvyttömänä.

Kuntoutuksen kautta vähäksi ajaksi työelämään kunnes joutui työpaikalla pahoinpidellyksi.

Sit taas työttömyyttä ja työkyvyttömyyttä.

Eka vakiduuni vasta lähempänä 40 v ikää.

Sit se toinenkin vanhempi meni ennen kuin täytin edes tuota 40v

Aina ollut syrjitty ja hyljeksitty.

Syyt (siis selitykset) vaan vaihtelevat.

Onpa rankan kuuloinen elämä! Suosittelen spirituaalisuuteen tutustumista, siitä olen oppinut että 3D-maailma valehtelee ja oikeasti ollaan täydellisiä tälläisenä kun ollaan. Suurin osa haukkumisviesteistä ei pidä paikkaansa, uskon että oikeasti kaikki rakastavat toisiaan ja minäkin rakastan kaikkia :D

Vierailija
211/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholittomuus

Minulla samoin. Jokainen päivä on ollut onnen päivä sen jälkeen kun raitistuin 23v sitten. 

Taakse jäivät masennus ja ahdistus. Tilalle tuli ilo. 

Vierailija
212/212 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireetön aamukahvi takkatulen ääressä. 

T. Eläkemummo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän