Minä uskon että jos oli alkuräjähdys niin on myös loppuräjähdys
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Sinun uskosi on yhtä tyhjän kanssa.
Minä en usko että minun usko on yhtä tyhjän kanssa
Minä uskon että sinun uskosi yhtä täyden kanssa
Kyllä ja ne on itseasiassa yksi ja sama räjähdys.
Loppuräjähdys on olemassa mutta ne jotka tietävät loppuräjähdyksestä eniten niin he taistelevat siitä että sitä ei tapahtuisi vaikka maapallo on ylikansoittunut
Universumin orgasmi, iso O ! Loppuräjähdys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ne on itseasiassa yksi ja sama räjähdys.
Ei ole, ja Trump tietää vauvavaippana vauva foorumista, hän tietää että täällä ollaan kirjoitettu sellaisia elämän totuuksia jotka ovat kenties jopa arvokkaampia kuin maapallon parhaimmat patentit ja ne ovat jenkkejä jotka ovat opettaneet ne elämän totuudet mitä palstalla on ollut, on ja tulee olemaan
Kyllähän se tiedetään, että aurinko laajenee ja kuumentuu koko ajan, ja lopulta polttaa koko maapallukan.
Mutta on siihen lopulliseen tuhoon vielä tuhansia ja tuhansia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tiedetään, että aurinko laajenee ja kuumentuu koko ajan, ja lopulta polttaa koko maapallukan.
Tuo on maapallon tekopyhin valhe mitä on olemassa, jokainen joka on valehdellut tästä tietoisesti niin on tuomittu
Auringosta ei ikinä puhuta pahaa
Suhteellisuusteoria mahdollistaa mustan aukon lisäksi myös valkoisen aukon, eli pisteen josta virtaa valtavasti materiaa ulospäin.
Todennäköisesti maailmankaikkeus koostuu useista rinnakkaisista ”kuplista” jotka supistuvat ja laajenevat vuorotellen vaihtaen samalla materiaa keskenään.
nämä kuplat ovat ns ulottuvuuksia.
Aikaa ei oikeasti ole olemassa, vaan sillä vain mahdollistetaan entropian vaihtelu järjestelmässä. Itse järjestelmä on kuin kvanttitietokoneen kubitti, samaan aikaan olemassa ja olematon, rajallinen ja rajaton.
Minä uskon että on myös väliräjähdys.
Vierailija kirjoitti:
Suhteellisuusteoria mahdollistaa mustan aukon lisäksi myös valkoisen aukon, eli pisteen josta virtaa valtavasti materiaa ulospäin.
Todennäköisesti maailmankaikkeus koostuu useista rinnakkaisista ”kuplista” jotka supistuvat ja laajenevat vuorotellen vaihtaen samalla materiaa keskenään.
Aikaa ei oikeasti ole olemassa, vaan sillä vain mahdollistetaan entropian vaihtelu järjestelmässä. Itse järjestelmä on kuin kvanttitietokoneen kubitti, samaan aikaan olemassa ja olematon, rajallinen ja rajaton.
Huhhuh mitä kakkaa!
Minä uskon että tämä meidän alkuräjähdyksemme oli vain yksi muiden joukossa. Ei ensimmäinen eikä viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Miljardeja vuosia, mutta luulempa että ihmisiä ei täällä enää silloin ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että tämä meidän alkuräjähdyksemme oli vain yksi muiden joukossa. Ei ensimmäinen eikä viimeinen.
Ajallisesti tuossa on uskomista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljardeja vuosia, mutta luulempa että ihmisiä ei täällä enää silloin ole.
Ihmisiä tulee olemaan ikuisesti, aurinko ei laajene
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika monta kertaa saa legopalikat paiskata lattialle, että niistä muodostuu avaruusalus.
Minäpä keittelen kahvit sitä räjähdystä odotellessa
Onhan niitä teorioita, että koko maailmankaikkeus voisi pamahtaa kasaan millä hetkellä hyvänsä - me ei edes ehdittäisi tajuta mikä meihin iski. Yksi silmänräpäys ja kaikki olisi mennyttä. Aika erikoinen ajatus kyllä.
Sinun uskosi on yhtä tyhjän kanssa.