Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko Jeesuskin aikansa r a sisti"?

Vierailija
22.09.2026 |

Matt 15
21 Ja Jeesus lähti sieltä ja vetäytyi Tyyron ja Siidonin tienoille.

22 Ja katso, kanaanilainen vaimo tuli niiltä seuduilta ja huusi sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda minua. Riivaaja vaivaa kauheasti minun tytärtäni."

23 Mutta hän ei vastannut hänelle sanaakaan. Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja rukoilivat häntä sanoen: "Päästä hänet menemään, sillä hän huutaa meidän jälkeemme".

24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".

25 Mutta vaimo tuli ja kumarsi häntä ja sanoi: "Herra, auta minua".

26 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".

27 Mutta vaimo sanoi: "Niin, Herra; mutta syöväthän penikatkin niitä muruja, jotka heidän herrainsa pöydältä putoavat".

28 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, suuri on sinun uskosi, tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot". Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli lähetetty juutalaisia varten, ei muita kansoja mutta juutalaiset hylkäsivät Jeesuksen joten pelastus kuuluu kaikille.

Vierailija
2/2 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran huvitti, kun vilkasisin TV7:aa ja sieltä tuli uskonnollinen piirretty. 

Piirretyssä sairas musta mies tuli pyytämään Jeesukselta apua. 

Jeesus teki jonkun tempun ja sairaus katosi ja mieskin muuttui samalla valkoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän