Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni pettämisestä toisen miehen kanssa!

Vierailija
22.09.2026 |

En enää tiedä mitä ajatella parisuhteestamme. Mies jäi kiinni toisen miehen kanssa ja hän on sitä mieltä, ettei kyse ole pettämisestä, koska hän ei ollut toisen naisen kanssa! Mielestäni tämä on yhtä lailla pettämistä. Olemme keskustelleet asiasta ja hän kertoi, että on vuosien saatossa alkanut tuntemaan vetoa miehiä kohtaan ja ne kiinnostavat enemmän kuin naiset. Takanana 10 vuotta avioliittoa ja nyt ollaan karikossa. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen, jossa mies oli ns. ulkopuolisen paineen vuoksi naisen kanssa, tuli myös lapsia. Ero tuli, kun mies tuli kaapista ulos. Mies asuu nykyisen toisen miehen kanssa ja nainen asuu lasten kanssa.

Öö toihan on….homoa

No shit! Mutta kyllä tätä tapahtuu, vaikka harvinaista onkin.

Vierailija
22/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotus on vaan kirjoitettu niin kökösti ettei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä?  Ihmiset himoitsevat, rakastuvat, ihastuvat. Kuka mitäkin ja kenen kanssa tunteita herää. Ap on marttyyri. Joko toteat että ok, nyt keskitytään toisiimme tai sitten eroatte.

Vierailija
24/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä näitä tilanteita. Jos joku homo ei ole tullut kaapista, niin miten hän pystyy harrastamaan seksiä naisen kanssa? Esim. minä en heteromiehenä olisi valmis harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa.

Vierailija
25/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä?  Ihmiset himoitsevat, rakastuvat, ihastuvat. Kuka mitäkin ja kenen kanssa tunteita herää. Ap on marttyyri. Joko toteat että ok, nyt keskitytään toisiimme tai sitten eroatte.

Miten tuollaisessa tilanteessa keskitytään toisiin, jos toinen haluaakin olla saman sukupuolen kanssa?

Vierailija
26/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä näitä tilanteita. Jos joku homo ei ole tullut kaapista, niin miten hän pystyy harrastamaan seksiä naisen kanssa? Esim. minä en heteromiehenä olisi valmis harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa.

Tätä oon kans ihmetelly. Yks duunikaveri nainen siirtyi miehistä naisiin ja on kertonut olevansa 100% lesbo. Mutta kolme lasta kuitenkin tehnyt miehen kanssa.

Vierailija
27/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauhea pitää olla että mies menee pettämään, ei naisen kanssa vaan toisen miehen kanssa?

Miten kauhea mies on kun huijaa heteronaisen avioliittoon?

Vierailija
28/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo.

Mutta siis olen homo mies. Tiedän miehiä, jotka seurustelee naisen kanssa ja ovat heteroita. Mutta silti ovat kiinnostuneita esim. minusta, kun tietävät että olen gay. Ei siis kaikki, mutta jotkut. Tiedä sitten mitä ovat. Kaappihomoja, Bi-seksuaaleja vai kokeilunhaluisia heteroita. En tiedä.

Vierailija
29/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo.

Mutta siis olen homo mies. Tiedän miehiä, jotka seurustelee naisen kanssa ja ovat heteroita. Mutta silti ovat kiinnostuneita esim. minusta, kun tietävät että olen gay. Ei siis kaikki, mutta jotkut. Tiedä sitten mitä ovat. Kaappihomoja, Bi-seksuaaleja vai kokeilunhaluisia heteroita. En tiedä.

Miksi autat aviorikosten tekemisessä?

Vierailija
30/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut useasti petetyksi parisuhteessa, kaikista järkyttävintä oli kuitenkin, kun mies petti toisen miehen kanssa. En ole sitä sulattanut koskaan. Rehellinen tulee olla tässä seksuaalisessa suuntautumisessa.

Vierailija
31/31 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauhea pitää olla että mies menee pettämään, ei naisen kanssa vaan toisen miehen kanssa?

Oletko hieman yksikertainen vai yrititkö hassutella? Luuletko, että joku umpihetero kääntää seksuaalisen suuntautumisensa, koska pettyy naiseen/mieheen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi