HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html
Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.
"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."
Kommentit (907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amismiesten kannattaa mätsäillä sellaisia feikkiripsisiä ja vahvasti meikattuja naisia.
Akateemisten kannattaa valita klassisesti pukeutuneita naisia, ja AMK-laisten jotain siltä väliltä.
Pääpiirteittäin homma menee noin.
Juuri näin. En ymmärrä, miksi joku amiksen käynyt bensalenkkari edes vaivautuu yrittämään jotain klassisen kaunista ja hyvin pukeutuvaa naista. Ei heillä mitään yhteistä ole.
Sinne huulitäyte- ja karvamatoripsiosastolle siitä, hus!
Miten tyhmä oikein olet? Miksi ihmeessä kuvittelet, että monikaan tavallinen amiksen käynyt mies haluaisi mitään feikkiä bimboa?
Miehen tasoa nostaa koulutus. Amiksen käyneet ovat alinta tasoa miehissä, joten heidän täytyy pariutua niiden oman tasoistensa kanssa.
Samalla tavalla niiden karvamatoripsien tulee katsella vain amiksia eikä olla hypergamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amismiesten kannattaa mätsäillä sellaisia feikkiripsisiä ja vahvasti meikattuja naisia.
Akateemisten kannattaa valita klassisesti pukeutuneita naisia, ja AMK-laisten jotain siltä väliltä.
Juuri näin. En ymmärrä, miksi joku amiksen käynyt bensalenkkari edes vaivautuu yrittämään jotain klassisen kaunista ja hyvin pukeutuvaa naista. Ei heillä mitään yhteistä ole.
Miten tyhmä oikein olet? Miksi ihmeessä kuvittelet, että monikaan tavallinen amiksen käynyt mies haluaisi mitään feikkiä bimboa?
Koska he ovat samaa tasoa.
Jos joku mies vielä joskus lähestyy minua romanttisessa mielessä, niin toivon todella että hän tekee sen sen takia, että hän kokee vetoa minuun, eikä sen takia että "olemme samaa tasoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tasoa nostaa koulutus. Amiksen käyneet ovat alinta tasoa miehissä, joten heidän täytyy pariutua niiden oman tasoistensa kanssa.
Samalla tavalla niiden karvamatoripsien tulee katsella vain amiksia eikä olla hypergamisia.
Huoh. Ei voi olla todellista tuo ajattelutapa. Haloo nyt taas!
Suurin osa amiksen käyneistä naisista ei todellakaan ole tuollaisia!
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea ketjua, mutta onhan tuo tällaiselle kyyniselle keski-ikäiselle ilmiselvä asia, että lihamarkkinoilla ei mikään viallinen myy, jos oikeaa tarvetta ei ole ostaa. Itse en ikinä lähtisi tuollaiseen itsensä halpuuttamiseen, en olisi lähtenyt nuorenakaan. Fiksuinta on oikeasti etsiä sitä sisäistä kauneutta ja jos joku lähtee itseään myymään äppeihin, se on jo hävinnyt kisan.
Sisäinen kauneus on tosiaan se mikä loistaa poissaolollaan kaikissa näissä. Samoin polygamia on todella iso ongelma kaikessa pariutumisessa.
Tinder taitaa olla joku 15 vuotta vanha appi jo. Silloin kun se tuli, sitä käytti cream of the crop, taidekorkeakoululaiset ja kaikki luovat, menevät, positiiviset, early adapterit.
Se mädäntyi jo 10v kohdalla, niin että rasvalenkkarijunit, persut ja luonnehäiriöiset alkoivat olla enemmistö.
Nyt 15v kohdalla siellä alkaa olla radioaktiivista ydinjätettä. Miehiä, joiden ei kannattaisi antaa nähdä edes kuvaasi
Kannattaisi näiden edes puolitavisten miesten vän katsoa ympärilleen ja miettiä, että onko hyvässä seurassa ja viihtyvätkö hyvät tavisnaiset paikoissa missä heidät r aiskataan jo ovelle. Jos itse yrittää pariutua tuollaisessa paikassa niin voipi olla että menestys ja valikoima on vähän heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niin sanonutkaan.
Jos nainen ei ole karvamatoripsi, niin silloin hän ei ole alinta tasoa. Koulutus ei määrää samalla tavalla naisen tasoa kuin miehen.
Mies tarvii koulutusta, nainen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että ihmiset eivät enää tutustu tarpeeksi muihin ihmisiin osana normaalia arkielämää, siis ihan mihinkään deittailukuvioihin tai pariutumiseen liittymättä. Ei muakaan hiukkaakaan kiinnosta lähteä jonkun randomin kanssa treffeille (eikä liity ulkonäköön, nuo kuvat mitä tuosta jutusta näkyi ennen maksumuuria oli ihan kivan näköisiä ukkeleita). Sen sijaan kun tunnen ihmisiä, siis vaikka ihan pintapuolisestikin, ja juttelen heidän kanssaan edes joskus, niin aina silloin tällöin herää kiinnostus johonkuhun iältään ja sukupuoleltaan sopivaan tyyppiin, ja sitten saattaa alkaa haluta pyytää häntä uloskin.
Deittisovellukset sopivat vähemmistölle ihmisistä, mutta niitä yritetään tuputtaa ratkaisuksi kaikille. Ja ei, toinen vaihtoehto ei ole se, että pitäisi mennä nykimään jotain uppo-outoa naista hihasta jossain kassajonossa tai kadulla ja pyytää treffeille, koska se ei ole mitenkään olennaisesti eri asia kuin deittiäpit eikä ratkaise perusongelmaa, että yritetään hypätä suoraan tuntemattomasta treffeille. Ratkaisu olisi enemmän kaikenlaista sosiaalista kanssakäymistä, ei pelkästään pariutumiseen pyrkivää.
Sosiaaliset säännöt muuttuu. Toki ihmisten olisi hyvä olla sosiaalisia monistakin syistä, mutta itselle oli selviö, että parinhaku tapahtuu äpeillä tai sinkkutapahtumissa, jotka nekin löytyi netissä. En jaksa skannailla muissa ympyröissä, kuka saattaisi olla kiinnostava tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat samaa tasoa.
Jos joku mies vielä joskus lähestyy minua romanttisessa mielessä, niin toivon todella että hän tekee sen sen takia, että hän kokee vetoa minuun, eikä sen takia että "olemme samaa tasoa".
Niin juuri. Seksuaalista vetoa, ei taloudellista vetoa koska en ole tapailumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä artikkelista voimantuneena todella pitkästä aikaa kokeilin taas deittiappia. Ihan kivasti alkoi: vuorokauden sisällä kaksi kivaa matchia, profiilin perusteella. Toinen tekstasi heti ensimmäisellä viestillään että ei ole apissa etsimässä miesseuraa. Toisen kanssa chattailin muutaman viestin, oli suht kivaa flirttailua ja mukavaa banterin alkua muutama minuutti, sitten out of the blue tekstasi että me ei olla yhteensopivia moro koita kestää.
Koko homman pointti todellakin on ottaa uudestan ja uudestaan turpiin ja toivoa että pahoinpitely joskus loppuu.
Ajattelin että koodaan tän talven aikana oman deittiapin. Se on samanlainen kuin mitä nämä nyt yleensä on mutta näillä muutoksilla:
- käyttäjät tunnistautuu vahvasti
- kun mathcaa, täytyy matchi tavata irl 1 kuukauden sisällä
- matchin tapaaminen vahvistetaan näyttämällä matchille apin muodostama qr-koodi (sisältää mm. gps-koordinaatit ja aikaleiman joita sovellus vertailee, tai tehdään bluetooth todennus tm)
- jos tapaaminen ei toteudu, kummankin käyttäjän tili deletoidaan pysyvästi eikä uutta tiliä voi luoda samalla vahvalla tunnistautumisella (no ehkä 6-12 kk päästä uudelleen, mutta profiilissa näkyy aikaisempien deletointitapahtumien lukumäärä)
Ne ihmiset joille nuo asiat on ongelma voi jatkaa Tinderin käyttöä.
Anna mun kaikki... 🤦🏼
Pakottaminenhan se onkin paras tapa. 😂
Jos mietit hetken niin hokaat että kaikki asiat missä yhteiskunta saa aikaiseksi yhtään mitään konkreettista lopputulosta, ne perustuu jonkinlaiseen pakkoon. Kun ihmisellä on TÄYSIN VAPAAT KÄDET tehdä mitä tahansa, niin asia menee päin persettä sata nolla
Tarkoitat siis, että kun naisilla on vapaat kädet parinmuodostuksessa asia menee päin persettä parisuhteeseen sopimattomien miesten mielestä. He kun haluavat pakottaa naiset olemaan heidän kanssaan. Se on sellainen raiskaajan mindset.
Heh, näyttää ennemminkin siltä, että olisi aika palata takaisin järjestettyihin liittoihin.
Miksi olisi? Tämä on ihan hyvä tila. Vänisijöitä on hyvin pieni osa, suurin osa on varsin tyytyväisiä joko suhteissaan tai sinkkuina.
Tietty tuollainenkin porukka voi olla, mutta järkiliitoissa on sitten kyse ennemminkin pragmaattisesta järjestelystä eikä siitä että se on ihanaa ja kivaa. Sama toteutuu jo yhteiskunnassa niin, että on vaikkapa rakenkusyhtiö, huoltoyhtiö ja muuttopalvelu. Mihinpä nainen miestä näiden jälkeen tarvitsee? Järjestetty seksiliitto taas kuulostaa painajaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niin sanonutkaan.
Jos nainen ei ole karvamatoripsi, niin silloin hän ei ole alinta tasoa. Koulutus ei määrää samalla tavalla naisen tasoa kuin miehen.
Mies tarvii koulutusta, nainen ulkonäköä.
Suurin osa amiksen käyneistä parisuhteessa olevista miehistä ovat parisuhteessa tavallisten naisten kanssa eikä noiden feikkibimbojen kanssa.
Olen 48v nainen.pari vuotta sitten laitoin tinderin.siitä muutaman päivän päästä sattumalta päädyttiin siellä tutustuneen miehen kanssa samaan baariin(,oltiin edellisenä päivänä vaihdettu numerot tinderissä) ja hän raiskasi minut ja sai nyt ehdollisen tuomion raiskauksesta. Poistin Heti silloin tinderin. Eli jouduin raiskatuksi parin päivän päästä tinderin laitosta ja nyt 2v myöhemmin sai tuomion.
En tiedä onko tinder muille aiheuttanut tällaista.wn oikein vieläkään ymmärrä tapahtunutta kun mulla ei kerennyt olla tinder kuin. Pari päivää.
"Esim. miehet sanovat aina, että haluavat luonnollisen naisen. No, miehet voisivat myös sanoa, että se heidän käsityksensä "luonnollisuudesta" on eri kuin naisten. Kun olin itse tinderissä, laitoin sinne huvikseni meikittömän kuvan itsestäni (koska toisin kuin miehet luulevat, luonnollisuus ei tarkoita sitä, että sinulla on vain kevyesti peittävä meikkivoide, mutta silti ripset ja kulmat laitettuna). En saanut yhtään osumaa. Sitten kun laitoin tyypillisen herutuskuvan, missä naama täynnä meikkiä ja kolme settiä irtoripsiä ripsissä, tukka laitettuna ja todella överiruskettuneena (eli olin sen näköinen, miltä en näytä juuri koskaan normiarjessa) niin kyllä tuli osumia. "
On tuossa osittain perääkin mutta yksi iso asia on se että ihminen näyttää erilaiselta kuvassa ja luonnossa. Kuvissa hieman överi laittautuminen näyttää paljon paremmalta kuin luonnossa jossa sen överiys hyppää paljon enemmän silmille. Ja taas luonnossa nähtynä luonnollisuus näyttää paremmalta kuin kuvissa joissa luonnollisuus näyttää usein valjulta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48v nainen.pari vuotta sitten laitoin tinderin.siitä muutaman päivän päästä sattumalta päädyttiin siellä tutustuneen miehen kanssa samaan baariin(,oltiin edellisenä päivänä vaihdettu numerot tinderissä) ja hän raiskasi minut ja sai nyt ehdollisen tuomion raiskauksesta. Poistin Heti silloin tinderin. Eli jouduin raiskatuksi parin päivän päästä tinderin laitosta ja nyt 2v myöhemmin sai tuomion.
En tiedä onko tinder muille aiheuttanut tällaista.wn oikein vieläkään ymmärrä tapahtunutta kun mulla ei kerennyt olla tinder kuin. Pari päivää.
Jeps näitä tarinoita on tullut kuultua. Myös paljon petollisuutta aka miehiä jotka varattuja, tai yrittävät hyötyä naisesta taloudellisesti, todella epämääräistä porukkaa. Myös yhdestä ensitreffeillä tapahtuneesta ryöstö-pahoinpitelystä olen kuullut.
Kuten sannottua, vaarallista ydinjätettä.
Että tavismiehet miettikää vähän jos olette tällaisessa porukassa etsimässä sitä vaimoanne että miltä vaimostanne tuntuu olla tuollaisessa poolissa. Voipi olla ettei hän edes tule sinne syötiksi.
Itse olen avioeron jälkeen tinderiä käyttänyt ja pari vajaa vuoden suhdetta sen kautta muodostunut, sekä nykyinen pidempi suhde. Olen ollut siis tinderissä yhteensä jonkun kuukauden. Ja olen normaalin näköinen mies. Suht valikoiva olen ollut. Tärkeintä on ollut, että jos juttu kulkee, niin näihin panostetaan. Puhelinsoitto ennen tapaamista. Kun suhde ei toiminutkaan, niin takaisin tinderiin liittyessä vajaa vuoden päästä samat naiset siellä vieläkin on. Vaikka näistä kiinnostavien kanssa tulisi match, niin heihin ei saa kunnon yhteyttä. Tai nauretaan, jos olen ollut vasta 3kk sinkku. Vähintään kaksi vuotta pitää olla ollut jossain kellarissa piilossa ennen kun voi uutta suhdetta ajatella? Katkeruuttahan moni suhteen jälkeen kokee. Mutta jos näitä "miksei hyvä mies kelpaa"-äijiä ajattelee, niin ei se pitkä sinkkukausikaan hyvää tee.
Vierailija kirjoitti:
"Esim. miehet sanovat aina, että haluavat luonnollisen naisen. No, miehet voisivat myös sanoa, että se heidän käsityksensä "luonnollisuudesta" on eri kuin naisten. Kun olin itse tinderissä, laitoin sinne huvikseni meikittömän kuvan itsestäni (koska toisin kuin miehet luulevat, luonnollisuus ei tarkoita sitä, että sinulla on vain kevyesti peittävä meikkivoide, mutta silti ripset ja kulmat laitettuna). En saanut yhtään osumaa. Sitten kun laitoin tyypillisen herutuskuvan, missä naama täynnä meikkiä ja kolme settiä irtoripsiä ripsissä, tukka laitettuna ja todella överiruskettuneena (eli olin sen näköinen, miltä en näytä juuri koskaan normiarjessa) niin kyllä tuli osumia. "
On tuossa osittain perääkin mutta yksi iso asia on se että ihminen näyttää erilaiselta kuvassa ja luonnossa. Kuvissa hieman överi laittautuminen näyttää paljon paremmalta kuin luonnossa jossa sen överiys hyppää paljon enemmän silmille. Ja taas luonnossa nähtynä luonnollisuus näyttää paremmalta kuin kuvissa joissa luonnollisuus näyttää usein valjulta.
Luonnossa myös naisen huomio ja energia vaikuttavat siihen miten mies kohtelee. Kun mies on haisevassa yksiössään nälkäisenä kuna kädessä niin kuva naisesta tuntuu eriltä, kuin kahvilassa vatsa täynnä raittiissa ilmassa muna housussa.
Sekin ongelma näissä on.
Naisen pitää pelata vaistolla ja jos mies yhtään haiskahtaa tällaiselta rotalta niin ei edes mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut Tinder, joka sinut r*iskasi, vaan saalistaja joka sattumoisin käytti Tinderiä.
Tuollaiset saalistajat etsivät uhrejaan eri tavoin ja eri ympäristöistä. Tinder nyt vaan on yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen avioeron jälkeen tinderiä käyttänyt ja pari vajaa vuoden suhdetta sen kautta muodostunut, sekä nykyinen pidempi suhde. Olen ollut siis tinderissä yhteensä jonkun kuukauden. Ja olen normaalin näköinen mies. Suht valikoiva olen ollut. Tärkeintä on ollut, että jos juttu kulkee, niin näihin panostetaan. Puhelinsoitto ennen tapaamista. Kun suhde ei toiminutkaan, niin takaisin tinderiin liittyessä vajaa vuoden päästä samat naiset siellä vieläkin on. Vaikka näistä kiinnostavien kanssa tulisi match, niin heihin ei saa kunnon yhteyttä. Tai nauretaan, jos olen ollut vasta 3kk sinkku. Vähintään kaksi vuotta pitää olla ollut jossain kellarissa piilossa ennen kun voi uutta suhdetta ajatella? Katkeruuttahan moni suhteen jälkeen kokee. Mutta jos näitä "miksei hyvä mies kelpaa"-äijiä ajattelee, niin ei se pitkä sinkkukausikaan hyvää tee.
No jos minulla ei naisena ole tarvetta käyttää miestä terapiaan tai olla riippa, niin en ole kovin innostunut miehestä joka on täynnä eksäänsä ja etsii terapiaa sekä laastaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut Tinder, joka sinut r*iskasi, vaan saalistaja joka sattumoisin käytti Tinderiä.
Tuollaiset saalistajat etsivät uhrejaan eri tavoin ja eri ympäristöistä. Tinder nyt vaan on yksi niistä.
Ja miksi nainen menisi paikkaan, missä häntä saalistavat vaaralliset rikolliset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että ihmiset eivät enää tutustu tarpeeksi muihin ihmisiin osana normaalia arkielämää, siis ihan mihinkään deittailukuvioihin tai pariutumiseen liittymättä. Ei muakaan hiukkaakaan kiinnosta lähteä jonkun randomin kanssa treffeille (eikä liity ulkonäköön, nuo kuvat mitä tuosta jutusta näkyi ennen maksumuuria oli ihan kivan näköisiä ukkeleita). Sen sijaan kun tunnen ihmisiä, siis vaikka ihan pintapuolisestikin, ja juttelen heidän kanssaan edes joskus, niin aina silloin tällöin herää kiinnostus johonkuhun iältään ja sukupuoleltaan sopivaan tyyppiin, ja sitten saattaa alkaa haluta pyytää häntä uloskin.
Deittisovellukset sopivat vähemmistölle ihmisistä, mutta niitä yritetään tuputtaa ratkaisuksi kaikille. Ja ei, toinen vaihtoehto ei ole se, että pitäisi mennä nykimään jotain uppo-outoa naista hihasta jossain kassajonossa tai kadulla ja pyytää treffeille, koska se ei ole mitenkään olennaisesti eri asia kuin deittiäpit eikä ratkaise perusongelmaa, että yritetään hypätä suoraan tuntemattomasta treffeille. Ratkaisu olisi enemmän kaikenlaista sosiaalista kanssakäymistä, ei pelkästään pariutumiseen pyrkivää.
Nii, mutku yhteiskunta ei enää toimi noin
Niin, ja siksi parin löytäminenkään ei toimi. Ei voi odottaa, että pariutuminen alkaa toimia jollain muulla tavoin, jos vaan tolkutetaan, että ei yhteiskunta enää toimi noin. Deittiäpit on vain yksinkertaisesti huono tapa.
(Ja niihin kiinnitetään muutenkin ihan liikaa huomiota. Nykyaikanakin vain noin 10-15 % suhteista syntyy deittisovelluksissa + 5-10 % muualla netissä. Silti jatkuvasti näkee ihmisten kuvittelevan, että jopa enemmistö suhteista syntyisi deittisovelluksissa.)
Laajojen tutkimusten mukaan noin 5% miehistä ja hämmästyttävästi samoin myös noin 5% naisista pariutuvat pariutumispalvelun kautta. Se tarkoittaa että 5% parisuhteista muodostuu siellä, koska parisuhteeseen tarvitaan yksi mies ynnä yksi nainen.
Linkittäpä nämä laajat tutkimukset. Nopean tekoälyhaun mukaan Suomessa netissä yli 50 % uusista parisuhteista syntyy netissä ml. sovellukset. Tämä on tullut esiin mm. kv tutkimukissa jo pitkään.
Kaikki muu jää jälkeen. Esim. täällä mainiostetut harratukset ovat alle 10 %. Suhteen hakemisessa on kuitenkin se perussääntö, että suhdetta kannattaa hakea sieltä mistä muutkin. Kun suhteeseen on vaikea alkaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea ketjua, mutta onhan tuo tällaiselle kyyniselle keski-ikäiselle ilmiselvä asia, että lihamarkkinoilla ei mikään viallinen myy, jos oikeaa tarvetta ei ole ostaa. Itse en ikinä lähtisi tuollaiseen itsensä halpuuttamiseen, en olisi lähtenyt nuorenakaan. Fiksuinta on oikeasti etsiä sitä sisäistä kauneutta ja jos joku lähtee itseään myymään äppeihin, se on jo hävinnyt kisan.
Sisäinen kauneus on tosiaan se mikä loistaa poissaolollaan kaikissa näissä. Samoin polygamia on todella iso ongelma kaikessa pariutumisessa.
Tinder taitaa olla joku 15 vuotta vanha appi jo. Silloin kun se tuli, sitä käytti cream of the crop, taidekorkeakoululaiset ja kaikki luovat, menevät, positiiviset, early adapterit.
Se mädäntyi jo 10v kohdalla, niin että rasvalenkkarijunit, persut ja luonnehäiriöiset alkoivat olla enemmistö.
Nyt 15v kohdalla siellä alkaa olla radioaktiivista ydinjätettä. Miehiä, joiden ei kannattaisi antaa nähdä edes kuvaasi
Kannattaisi näiden edes puolitavisten miesten vän katsoa ympärilleen ja miettiä, että onko hyvässä seurassa ja viihtyvätkö hyvät tavisnaiset paikoissa missä heidät r aiskataan jo ovelle. Jos itse yrittää pariutua tuollaisessa paikassa niin voipi olla että menestys ja valikoima on vähän heikkoa.
Ystäväni tapasi aviomiehensä Tinderissä 2023, ja menivät siis naimisiin viime kesänä.
Mainitsen tästä nyt vaan sen takia, että kun täällä osalla porukasta lähtenyt jutut aika lapasesta näiden radioaktiivisuuksien ja murhaajien kanssa, niin ajattelin kommentoida myös ihan oikean elämän tapahtumien osalta.
Laajojen tutkimusten mukaan noin 5% miehistä ja hämmästyttävästi samoin myös noin 5% naisista pariutuvat pariutumispalvelun kautta. Se tarkoittaa että 5% parisuhteista muodostuu siellä, koska parisuhteeseen tarvitaan yksi mies ynnä yksi nainen.