Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS; Neljä tavismiestä näyttää millaista tyhjässä tarpomista Tinder on jos ei näytä hyvältä: "Mieltä syödään pala kerrallaan"

Vierailija
22.09.2026 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012246575.html

Silti nämä miehet palaavat äppeihin kerta toisensa jälkeen, koska ne ovat edelleen yleisin tapa jolla alle 40-vuotiaat ihmiset pariutuvat tai löytävät lyhytaikaista seuraa.

"Olen kuitenkin siitä onnellisessa asemassa, että saan yhden mätsin muutaman päivän sisään. Useimmat saavat yhden kuussa tai nolla. Peli on äärimmäisen raaka, ihmismieli syödään elävältä."

Kommentit (907)

Vierailija
721/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se helppoa ole aina naisenakaan. Sain kyllä mätsejä, mutta kukaan ei aloittanut keskustelua. Vielä jokunen vuosi sitten aloittikin, mutta sitten miehet joko ghostasivat tai olivat täysin sekopäitä, jotka närkästyivät, kun mua ei voinutkaan tilata kotiinkuljetuksella baari-illan jälkeen. 

Suurin osa mun kavereista on kuitenkin tavannut kumppaninsa tinderissä, joten siellä on pysyttävä. Myös näillä ujoilla miehillä ja ei-niin-kauniilla naisilla voi käydä tuuri vuosien yrittämisen jälkeen. Älkää menettäkö toivoanne, vaikka turpaan tulee kuukausittain!

Vierailija
722/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tämä!! miksi naisten pitäisi aina tyytyä tavikseen? "

Tuskin kukaan rakastuu ihmiseen joka on niin ihanan tavallinen että ei tusinasta muusta erota.

Mutta voihan sillä taviksellakin olla ihan oma luonne, omia ajatuksia ja omia piirteitä joihin voi sitten ihastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Liioittelujen vastainen kampanja. Tietänet mitä liioittelu on?"

Sanotko siis että Suomen 2.5 miljoonan miehen joukkoon ei mahdu meikoista määrää miehiä jotka eivät ole pitkän pysyvän parisuhteen perässä?

Sanoit pilvin pimein. Oletko tapaillut jollain systeemillä miehiä pilvin pimein, jolloin pääsit tuohon johtopäätökseen. Kuulostaa liioittelulta. Ja epärehellisyydeltä.

Vierailija
724/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä artikkelista voimantuneena todella pitkästä aikaa kokeilin taas deittiappia. Ihan kivasti alkoi: vuorokauden sisällä kaksi kivaa matchia, profiilin perusteella. Toinen tekstasi heti ensimmäisellä viestillään että ei ole apissa etsimässä miesseuraa. Toisen kanssa chattailin muutaman viestin, oli suht kivaa flirttailua ja mukavaa banterin alkua muutama minuutti, sitten out of the blue tekstasi että me ei olla yhteensopivia moro koita kestää.

Koko homman pointti todellakin on ottaa uudestan ja uudestaan turpiin ja toivoa että pahoinpitely joskus loppuu.

Ajattelin että koodaan tän talven aikana oman deittiapin. Se on samanlainen kuin mitä nämä nyt yleensä on mutta näillä muutoksilla:

- käyttäjät tunnistautuu vahvasti

- kun mathcaa, täytyy matchi tavata irl 1 kuukauden sisällä

- matchin tapaaminen vahvistetaan näyttämällä matchille apin muodostama qr-koodi (sisältää mm. gps-koordinaatit ja aikaleiman joita sovellus vertailee, tai tehdään bluetooth todennus tm)

- jos tapaaminen ei toteudu, kummankin käyttäjän tili deletoidaan pysyvästi eikä uutta tiliä voi luoda samalla vahvalla tunnistautumisella (no ehkä 6-12 kk päästä uudelleen, mutta profiilissa näkyy aikaisempien deletointitapahtumien lukumäärä)

Ne ihmiset joille nuo asiat on ongelma voi jatkaa Tinderin käyttöä.

Anna mun kaikki... 🤦🏼‍ 

Pakottaminenhan se onkin paras tapa. 😂 

Jos mietit hetken niin hokaat että kaikki asiat missä yhteiskunta saa aikaiseksi yhtään mitään konkreettista lopputulosta, ne perustuu jonkinlaiseen pakkoon. Kun ihmisellä on TÄYSIN VAPAAT KÄDET tehdä mitä tahansa, niin asia menee päin persettä sata nolla

Tarkoitat siis, että kun naisilla on vapaat kädet parinmuodostuksessa asia menee päin persettä parisuhteeseen sopimattomien miesten mielestä. He kun haluavat pakottaa naiset olemaan heidän kanssaan. Se on sellainen raiskaajan mindset.

Islam on vastaus. Islamissa sinunkaan ei tarvitse yrittää ymmärtää asioita joita et kykene ymmärtämään, vaan kaikki tehdään valmiiksi puolestasi.

Vierailija
725/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset  tuohtuvat muutamasta jannusta? Eikö teillä ole miehiä omasta takaa?

Vierailija
726/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että ihmiset eivät enää tutustu tarpeeksi muihin ihmisiin osana normaalia arkielämää, siis ihan mihinkään deittailukuvioihin tai pariutumiseen liittymättä. Ei muakaan hiukkaakaan kiinnosta lähteä jonkun randomin kanssa treffeille (eikä liity ulkonäköön, nuo kuvat mitä tuosta jutusta näkyi ennen maksumuuria oli ihan kivan näköisiä ukkeleita). Sen sijaan kun tunnen ihmisiä, siis vaikka ihan pintapuolisestikin, ja juttelen heidän kanssaan edes joskus, niin aina silloin tällöin herää kiinnostus johonkuhun iältään ja sukupuoleltaan sopivaan tyyppiin, ja sitten saattaa alkaa haluta pyytää häntä uloskin.

Deittisovellukset sopivat vähemmistölle ihmisistä, mutta niitä yritetään tuputtaa ratkaisuksi kaikille. Ja ei, toinen vaihtoehto ei ole se, että pitäisi mennä nykimään jotain uppo-outoa naista hihasta jossain kassajonossa tai kadulla ja pyytää treffeille, koska se ei ole mitenkään olennaisesti eri asia kuin deittiäpit eikä ratkaise perusongelmaa, että yritetään hypätä suoraan tuntemattomasta treffeille. Ratkaisu olisi enemmän kaikenlaista sosiaalista kanssakäymistä, ei pelkästään pariutumiseen pyrkivää.

Vierailija
727/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoit pilvin pimein."

Onko sinusta vaikka 200.000 sellaista miestä vähän?

" Oletko tapaillut jollain systeemillä miehiä pilvin pimein, jolloin pääsit tuohon johtopäätökseen. Kuulostaa liioittelulta. Ja epärehellisyydeltä.

Osaan suhteuttaa oman elämäni tapaamiset kaikkien miesten määrään.

Vierailija
728/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityin suoli24:n treffipalstalle ilman kuvaa naisena. Sain heti ensimmäisen puolim tunnin päästä noin 50 viestiä miehiltä, joista 98% ei ollut edes lukenut profiiliani, 1% kanssa aloitin keskustelun ja 1% haukkui mut hyoraksi ennen kerkesin edes vastata mitään. Että jos taso on tätä luokkaa, vaikka mulla ei edes ole mitään kriteerejä miehelle koska rakastan persoonallisuutta, niin en rehellisesti sanoen ymmärrä, miksei moni mies itse ymmärrä, että missä mättää. 

Itsekin tein eron jälkeen sen virheen, että liityin tuonne. Yksi sekopää yritti koko ajan ostaa seksiä ja ilmiannoin lukuisia profiileja tuolta. Vastasin joskus todella rumasti, mutta ei mennyt incelillä jakeluun. Oli oikea incel koska kertoi, että poikuus tallella ja pitäisi saada seksiä. Ei mennyt jakeluun, että en ole mikään huo ra. Estin monta profiilia tältä, mutta aina teki uuden. 

Yksi kirjoitti, että haluaisi tavata koska tulee lähelle kotipaikkakuntaani. Vastasin asiallisesti, että en ole kiinnostunut. No taas alkoi seksin vonkaaminen ja samalla haukkui lehmäksi. Laittoi muu muu. Estoon meni tuokin sekopää.

Sitten viestiä laittoi asiallisesti eräs josta tunnistin heti kuvasta, että on eräs oikeasti päästään viallinen mies joka asuu samalla paikkakunnalla. Laittoi asiallisesti, että kiitos viestistä, mutta en ole kiinnostunut. Olin tuolla nimimerkillä joka on toinen nimeni. No tämä hullu oli kuvasta tunnistanut mut ja seuraava viesti olikin, että jaa eikö "Maija Meikäläistä" kiinnosta?! Alkoi paasaus, että ei kelpaa naisille treenaava mies vaan vain sohvalla makaava kaljaa kittaava mies. Ihmeelliseksi sekoiluksi meni tyypin jutut. Laitoin estoon tuolla ja Facebookissa. Puhelinnumeroani ei saa numerotiedostelusta. Tyypillä on oikeasti lähestymiskielto erääseen naiseen ja on vaarallinen tapaus. Kolme vuotta onnistuin täällä tuppukylässä asumaan niin, että en nähnyt häntä, mutta kesällä käveli kauppaan mun edellä kun lähestyin ovia ja tyyppi tuijotti suoraan muhun. Lähti kaupasta pois ennen kuin mä, mutta kun olin lähdössä kassalta niin näin hänet kaupan eteisessä kurkkivan kassalle päin ja kun näki mut niin lähti pihalle. Onneksi sain rauhassa kävellä autolleni eikä tullut puheisiin.

Vierailija
729/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että ihmiset eivät enää tutustu tarpeeksi muihin ihmisiin osana normaalia arkielämää, siis ihan mihinkään deittailukuvioihin tai pariutumiseen liittymättä. Ei muakaan hiukkaakaan kiinnosta lähteä jonkun randomin kanssa treffeille (eikä liity ulkonäköön, nuo kuvat mitä tuosta jutusta näkyi ennen maksumuuria oli ihan kivan näköisiä ukkeleita). Sen sijaan kun tunnen ihmisiä, siis vaikka ihan pintapuolisestikin, ja juttelen heidän kanssaan edes joskus, niin aina silloin tällöin herää kiinnostus johonkuhun iältään ja sukupuoleltaan sopivaan tyyppiin, ja sitten saattaa alkaa haluta pyytää häntä uloskin.

Deittisovellukset sopivat vähemmistölle ihmisistä, mutta niitä yritetään tuputtaa ratkaisuksi kaikille. Ja ei, toinen vaihtoehto ei ole se, että pitäisi mennä nykimään jotain uppo-outoa naista hihasta jossain kassajonossa tai kadulla ja pyytää treffeille, koska se ei ole mitenkään olennaisesti eri asia kuin deittiäpit eikä ratkaise perusongelmaa, että yritetään hypätä suoraan tuntemattomasta treffeille. Ratkaisu olisi enemmän kaikenlaista sosiaalista kanssakäymistä, ei pelkästään pariutumiseen pyrkivää.

Nii, mutku yhteiskunta ei enää toimi noin

Vierailija
730/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali jantteri ei edes tinderissä ole. Edelleen sen parin löytää helpommin jostain muualta kuin digistä. 

Vierailija
731/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mul menee tinderissä aivan toisinpäin kuin täs jutussa kerrotaan? On kokoajan uusia naisia. M41

Jees ja sä sitoudut jokaiseen, tunteet roihuaa molemmin puolin ja kemia räjähtelee

Sehän on just parasta kun huomaa naisista että tuo mies halutaan ja oot van pelimies 

Vierailija
732/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi nainen haluaisi jonkun tavismiehen? Voisiko joku selittää mitä lisäarvoa on tarjottavana työttömällä tai matalapalkkatyötä tekevällä ylipainoisella olutta kittaavalla henkilöllä parisuhdetta etsivälle naiselle.

Mulle tavismies on tavallinen duunari joka huolehtii itsestään ja on asiallinen. Mies johon voi luottaa, on rehellinen ja uskollinen. Tuollainen tavallinen mies kelpaisi mulle erittäin hyvin.

Vierailija
733/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanoit pilvin pimein."

Onko sinusta vaikka 200.000 sellaista miestä vähän?

" Oletko tapaillut jollain systeemillä miehiä pilvin pimein, jolloin pääsit tuohon johtopäätökseen. Kuulostaa liioittelulta. Ja epärehellisyydeltä.

Osaan suhteuttaa oman elämäni tapaamiset kaikkien miesten määrään.

Omasta suhteuttamisesta ei ole laajemmaksi otannaksi.

Vierailija
734/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se yöravintola on viimeinen paikka josta paria hakisin  —  tai siis ei ole parin hakemisen paikka ollenkaan. "

Ei tarvitse mennä kuin pari vuosikymmentä taaksepäin niin varmaan enemmistö parisuhteista syntyi baareissa ja sopivassa humalassa. Ja ihan hyviä suhteita niistä tuli.

no ei tullut. väkivaltaisia miehiä, murhatilastot nousi ja erot tappiin

Höpö höpö. Ihan tavallisia ihmisiä käy baareissa ja yökerhoissa. Nyt taas vähän todellisuudentajua peliin kiitos.

Vierailija
735/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi nainen haluaisi jonkun tavismiehen? Voisiko joku selittää mitä lisäarvoa on tarjottavana työttömällä tai matalapalkkatyötä tekevällä ylipainoisella olutta kittaavalla henkilöllä parisuhdetta etsivälle naiselle.

Mulle tavismies on tavallinen duunari joka huolehtii itsestään ja on asiallinen. Mies johon voi luottaa, on rehellinen ja uskollinen. Tuollainen tavallinen mies kelpaisi mulle erittäin hyvin.

Niitähän on pilvin pimein. Tunnen itsekin muutaman ja osaan suhteuttaa siten koko maan miespooliin.

Vierailija
736/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tavismies on huumorintajuinen, korkeakoulutettu ja toisista ihmisistä huolehtiva. 

En tunne muunlaisia. 

Tiedän, kuplassa olen, mutta tuollainen minulle on se tavallinen. 

Vierailija
737/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankekka mitä retardeja kaikki on nykyää

Vierailija
738/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua, mutta onhan tuo tällaiselle kyyniselle keski-ikäiselle ilmiselvä asia, että lihamarkkinoilla ei mikään viallinen myy, jos oikeaa tarvetta ei ole ostaa. Itse en ikinä lähtisi tuollaiseen itsensä halpuuttamiseen, en olisi lähtenyt nuorenakaan. Fiksuinta on oikeasti etsiä sitä sisäistä kauneutta ja jos joku lähtee itseään myymään äppeihin, se on jo hävinnyt kisan.

Vierailija
739/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali jantteri ei edes tinderissä ole. Edelleen sen parin löytää helpommin jostain muualta kuin digistä. 

Mul vaa on jopa Tinder lapsia. Kyl se helppoo on. M41

Vierailija
740/907 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht normaaleilta tuon Hesarin artikkelin miehet vaikuttivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän