Mitenköhän ihmeessä sitä osaa aloittaa deittailun uudelleen 21 vuoden suhteen jälkeen..
On meininki vähän muuttunut deittailun osalta tässä ajassa... M43
Kommentit (14)
Sinkkuja on paljonkin. Rohkea kannattaa olla heti kun näkee viehättävän yksilön missä tahansa.
Mä aloitin 20v avioliiton jälkeen ja löysin ihan jack potin kuukauden jälkeen erosta. Jos olisin tiennyt näin kilttejä miehiä olevan niin olisin yrittänyt karata jo aiemmin. Tsemppiä ja etsintä päälle!
N 13 vuotta uudessa avioliitossa
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäisi?
Mä ainakin nautin yksinolosta ja siitä,ettei tarvii etsiä mitään.N49
Kyllähän sitä itsensä kanssa viihtyy, mutta onhan se mielestäni mukavaa, että olisi kumppani vierellä, sekä hellyyttä puolin ja toisin..AP
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitin 20v avioliiton jälkeen ja löysin ihan jack potin kuukauden jälkeen erosta. Jos olisin tiennyt näin kilttejä miehiä olevan niin olisin yrittänyt karata jo aiemmin. Tsemppiä ja etsintä päälle!
N 13 vuotta uudessa avioliitossa
Kiitoksia tsempistä. 🙂 AP
Minä en osaa aloittaa deittailua 18 v sinkkuna olemisen jälkeen. Treffeillä käynyt 7 krt. Neljä miestä olisi halunnut alkaa olemaan mun kaa, mut mä en osaa enkä uskalla. Viikatemiestä ehkä paras vaan odotella.
N68v
Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua AP. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Kuitenkin 8:a Miestä tapasin uudelleen ensitreffien jälkeen. Eli ihan ok lukemat.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäisi?
Tässä on juuri se pitkistä avioliitoista eroavien naisten ja miesten ero. Miehet haluaa äkkiä uuden talouskoneen (hellyys ja läheisyys, joopajoo). Naiset eivät ihan hevillä ota uutta passattavaa, kun yhdestä on juuri päässyt eroon.
Kauanko erosta? Älä liian nopeasti etsi muuten voi mennä pieleen hyväkin uusi suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi ero tuli?
Makasin aina sohvalla ja viimein tuli se päivä, kun muija kyllästyi hoitamaan kaiken.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitäisi?
Tässä on juuri se pitkistä avioliitoista eroavien naisten ja miesten ero. Miehet haluaa äkkiä uuden talouskoneen (hellyys ja läheisyys, joopajoo). Naiset eivät ihan hevillä ota uutta passattavaa, kun yhdestä on juuri päässyt eroon.
Mees ny helvettiin yleistyksines
Vierailija kirjoitti:
Eräs 36-vuotias mies sanoi minulle, että kunhan erosi vaimostaan 16v yhteiselon jälkeen , ajatteli hän aluksi, että hänen on pakko löytää heti joku, ihan sama millainen nainen, kunhan vaan on joku
Jaa-a, tässä on nyt pari vuotta mennyt enkä ole vielä treffeillä käynyt.
N46
Miks pitäisi?