Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenköhän ihmeessä sitä osaa aloittaa deittailun uudelleen 21 vuoden suhteen jälkeen..

Vierailija
17.11.2023 |

On meininki vähän muuttunut deittailun osalta tässä ajassa... M43

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäisi?

Mä ainakin nautin yksinolosta ja siitä,ettei tarvii etsiä mitään.N49

Vierailija
2/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuja on paljonkin. Rohkea kannattaa olla heti kun näkee viehättävän yksilön missä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin 20v avioliiton jälkeen ja löysin ihan jack potin kuukauden jälkeen erosta. Jos olisin tiennyt näin kilttejä miehiä olevan niin olisin yrittänyt karata jo aiemmin. Tsemppiä ja etsintä päälle!

N 13 vuotta uudessa avioliitossa

Vierailija
4/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäisi?

Kyllähän sitä itsensä kanssa viihtyy, mutta onhan se mielestäni mukavaa, että olisi kumppani vierellä, sekä hellyyttä puolin ja toisin..AP

Vierailija
5/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin 20v avioliiton jälkeen ja löysin ihan jack potin kuukauden jälkeen erosta. Jos olisin tiennyt näin kilttejä miehiä olevan niin olisin yrittänyt karata jo aiemmin. Tsemppiä ja etsintä päälle!

N 13 vuotta uudessa avioliitossa

Kiitoksia tsempistä. 🙂 AP

Vierailija
6/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ero tuli? 

Vierailija
7/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa aloittaa deittailua 18 v sinkkuna olemisen jälkeen. Treffeillä käynyt 7 krt. Neljä miestä olisi halunnut alkaa olemaan mun kaa, mut mä en osaa enkä uskalla. Viikatemiestä ehkä paras vaan odotella.

N68v

8/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua AP. Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Kuitenkin 8:a Miestä tapasin uudelleen ensitreffien jälkeen. Eli ihan ok lukemat.

Vierailija
9/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäisi?

Tässä on juuri se pitkistä avioliitoista eroavien naisten ja miesten ero. Miehet haluaa äkkiä uuden talouskoneen (hellyys ja läheisyys, joopajoo). Naiset eivät ihan hevillä ota uutta passattavaa, kun yhdestä on juuri päässyt eroon. 

Vierailija
10/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko erosta? Älä liian nopeasti etsi muuten voi mennä pieleen hyväkin uusi suhde. 

Vierailija
11/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi ero tuli? 

Makasin aina sohvalla ja viimein tuli se päivä, kun muija kyllästyi hoitamaan kaiken.

Ap

Vierailija
12/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäisi?

Tässä on juuri se pitkistä avioliitoista eroavien naisten ja miesten ero. Miehet haluaa äkkiä uuden talouskoneen (hellyys ja läheisyys, joopajoo). Naiset eivät ihan hevillä ota uutta passattavaa, kun yhdestä on juuri päässyt eroon. 

Mees ny helvettiin yleistyksines

13/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs 36-vuotias mies sanoi minulle, että kunhan erosi vaimostaan 16v yhteiselon jälkeen , ajatteli hän aluksi, että hänen on pakko löytää heti joku, ihan sama millainen nainen, kunhan vaan on joku

Vierailija
14/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tässä on nyt pari vuotta mennyt enkä ole vielä treffeillä käynyt.

N46