Cindy Crawfordin poika on kuollut 27 vuotiaana đ
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Aika rusina tuo Cindy, aurinko tehnyt tehtÀvÀnsÀ.
NÀytÀ mulle yksikin 60 v joka on upeampi kuin Cindy. On mun nuoruuden idoli ollut aina. Luonnostaan kaunis ja upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
SiinÀ on muuten lista kaikista ysÀrin huippumalleista, niistÀ sen ajan mainos- ja nÀytösmalleista joista tehtiin uudet, suuret starat. PoptÀhtiÀkin suuremmat.
https://www.harpersbazaar.com/fashion/models/g32754339/90s-supermodels/
Tosin listalta puuttuu ainakin ruotsalainen Emma Sjöberg, joka teki kansainvÀlistÀ uraa ja oli noiden muiden ysÀrihuippumallien kanssa George Michaelin Too Funky-videolla, robotti ja prÀtkÀasuissa.
https://i.pinimg.com/564x/dc/8d/8a/dc8d8ab54a673ae6d5cfa4ac5f19793c.jpg
SiellÀ on Angelina Jolien tyttöystÀvÀkin. EipÀ ihme, ettÀ A ihailee niin paljon Aasiaa ja on adoptoinutkin 2 pientÀ aasialaispoikaa. Luulikohan se saaneensa ne Jennyn kanssa? Tai houkuttelevansa Jennyn takaisin pienellÀ aasialaisperheellÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀytÀ mulle yksikin 60 v joka on upeampi kuin Cindy. On mun nuoruuden idoli ollut aina. Luonnostaan kaunis ja upea nainen.
Niin komea ettÀ!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten saavutukset ovat niin vaatimattomia?
Biolog naisia ei ole yli sataan vuoteen tai pidempÀÀn, ei ehkÀ koskaan, pÀÀsetty maailman nÀyttÀmölle. Antiikin ajoista saakka nÀyttÀmöillÀ ollut miehet naisten rooleissa. Ja varhaisista valokuvista voi suhteellisen helposti nÀhdÀ ettÀ ns.kuningattaret (siitÀ perÀisin dr-ag Queen) on ollut mahd.pokkeuksetta miehiÀ. Maailma on nÀyttÀmö ja keitÀ siellÀ nÀette on nÀyttelijöitÀ, eikÀ sinne niin vaan mennÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miinustakaa tukka noista kuvista missÀ vanha cindy niin nÀette miehen. Kaikki, siis kaikki ns.supermallit oli miehiÀ, myös jovowitch, camp beel, i MAN etc.
Kate Moss lienee nainen, kun oli niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
NÀtti poika, kuten ÀitinsÀ.
Eli tarkoitat, ettÀ tuli kaunis ruumis? No, ei se kauan kauniina pysy. Ashes to ashes, dust to dust.
Linkki or it did not happen. Ei nÀy iltapaskan etusivulla joten tuskin on totta :D
Taas yksi malli, joka addiktoi itsensÀ kuolleeksi alta kolmekymppisenÀ. Ja sellaiseksi teinit sitten kaikkialla maailmassa hinkuvat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten saavutukset ovat niin vaatimattomia?
Biolog naisia ei ole yli sataan vuoteen tai pidempÀÀn, ei ehkÀ koskaan, pÀÀsetty maailman nÀyttÀmölle. Antiikin ajoista saakka nÀyttÀmöillÀ ollut miehet naisten rooleissa. Ja varhaisista valokuvista voi suhteellisen helposti nÀhdÀ ettÀ ns.kuningattaret (siitÀ perÀisin dr-ag Queen) on ollut mahd.pokkeuksetta miehiÀ. Maailma on nÀyttÀmö ja keitÀ siellÀ nÀette on nÀyttelijöitÀ, eikÀ sinne niin vaan mennÀ.
Siis eihÀn noiden tarvitse edes olla ollut mitÀÀn transnaisia, kunhan vaan ovat olleet miehekkÀÀn nÀköisiÀ naisia. Niin ovat miellyttÀneet homomies-muotisuunnittelijoita. TykkÀsin Kim K:sta, kun hÀn mursi tÀmÀn naismuotin, ettÀ naisen pitÀÀ olla 2 metriÀ pitkÀ ja naamasta komean jylhÀ. Mutta siis Cindyn perheessÀ kaikki ovat olleet luonnostaan pitkiÀ ja kauniita, se on selvÀ, vaikka sukupuolet onkin sitten vÀhÀn epÀselviÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne andorgyynisen upeita jonkun mielestÀ tietysti, miehisen pitkiÀ, aina kiinteÀn lihaksikkaita, kun ei ole naisen luonnollisia hormoneita vaivaamassa..ei myöskÀÀn koskaan mitÀÀn pientÀ turvotusta, ei rasvaa muutamaa prosenttia enempÀÀ kunhan vÀhÀn kuntoilee (ei vaihtele mikÀÀn kuten normaaleilla naisilla), mutta sitten tulee ongelmat kun vanhana mummona miehen testo kurkkii naamasta ja kulmaluut sen kun jatkaa kasvamistaan.
Vierailija kirjoitti:
Linkki or it did not happen. Ei nÀy iltapaskan etusivulla joten tuskin on totta :D
IS oli tÀnÀÀn aamupÀivÀllÀ luetuin uutinen, vaikka luin sen ekaksi tietty TwitteristÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EikÀ kaikesta kauneudestaan ja upeudestaan pystynyt kasvattamaan pÀihteetöntÀ lasta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt jo joka paikassa. SilmÀt auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne andorgyynisen upeita jonkun mielestÀ tietysti, miehisen pitkiÀ, aina kiinteÀn lihaksikkaita, kun ei ole naisen luonnollisia hormoneita vaivaamassa..ei myöskÀÀn koskaan mitÀÀn pientÀ turvotusta, ei rasvaa muutamaa prosenttia enempÀÀ kunhan vÀhÀn kuntoilee (ei vaihtele mikÀÀn kuten normaaleilla naisilla), mutta sitten tulee ongelmat kun vanhana mummona miehen testo kurkkii naamasta ja kulmaluut sen kun jatkaa kasvamistaan.
Marilyn Monroe oli vika aito naisjulkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EikÀ kaikesta kauneudestaan ja upeudestaan pystynyt kasvattamaan pÀihteetöntÀ lasta.
Tai valitsemansa nannyt.
Julia Roberts on myös aina ollut musta epÀilyttÀvÀn miehekÀs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IS oli tÀnÀÀn aamupÀivÀllÀ luetuin uutinen, vaikka luin sen ekaksi tietty TwitteristÀ.
Nyt löytyi. Ei ollut enÀÀ etusivulla eikÀ luetuimmissa. Piti kaivaa viihdesivulta. SÀÀli, komea nuori mies. Gaia olisi voinut mennÀ, hÀn on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Julia Roberts on myös aina ollut musta epÀilyttÀvÀn miehekÀs.
Lyhyet punkerot yleensÀ kadehtivat pitkiÀ uljaita naisia. Olen mielummin "miehekÀs" kuin kainalokepin pituinen "naisellisen pehmeÀ" pullamössö.
Vierailija kirjoitti:
CindyllÀ ON miehen naama, siksi nÀyttÀÀ nyt niin pahalta, niin nÀmÀ aina. Ei nÀytÀ naiselta niin yhtÀÀn, eipÀ nuo synnytÀ mitÀÀn. Korkeintaan oli cindyisukki.
Tunnen suomalaisen 80-luvun naismallin. HÀn oli juuri tuon ajan vaatimusten mukainen pitkÀ miehekÀs ja kulmikas nainen. Niin ainakin hÀn on ihan luomusti synnyttÀnyt lapsensa. HÀnen sisarensa on kyllÀ enempi pyöreÀmpi, mammamaisempi malliltaan, kun ei oo aina laihdutuskuurilla.
EttÀ onhan niitÀ miesmÀisiÀkin naisia, joilla on ainakin jonkinlainen naisen hormonitoiminta. Ei kaikki oo niin selkeÀsti joko miehiÀ tai naisia.
Ohis
Et pysty kateudeltasi liikkumaan!