Olen katsellut ostoksista kinaavia pariskuntia kaupassa
Toinen haluaa ostaa jotain ja toinen ei. Meillä ei kinaa tule. Mies ostaa hygieniatuotteet, limsat. Minä ruuat. Helppoa. T. Valis
Kommentit (12)
Jaa...Eikö se mies joskus valittanut sun lääkkeistä?
Vierailija kirjoitti:
Jaa...Eikö se mies joskus valittanut sun lääkkeistä?
Siittä on jo aikaa. Ei valita enää.ap
Ei meilläkään tarvitse kinata, se joka käy kaupassa ostaa mitä ostaa, ja jos käydään yhdessä niin kumpikin ostaa mitä mielii ja maksaa ostoksensa. Jos ostetaan vain vähän ja joudutaan kassalle yhtäaikaa niin silloin jompikumpi maksaa kaikki.
"Yllätys", että sekin asia on tuosta vaan muuttunut🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Entäs ne gluteenittomat piirakat, joista kerroit?
Että vaikka pyydät leipää, niin tuo aina piirakoita vaikka pyydät muuta.
Ja että olet sanonut asiasta monta kertaa.
Sinähän olet ihan joka asiassa parempi, kuin muut joten eipä yllätä😇😂😂😂😂
Ikeassa aina silloin tällöin käpy palaa mieshenkilöillä . . . .
Ei tarvitse kinata. Molemmilla yhtä vähän rahaa, ostetaan kaikki pitkälti yhdessä. Bensat, ruuat, herkut, taloustarvikkeet. Ei siksi ettei toisella meistä (minulla) olisi varsin lyhyt pinna ja haasteena kaikenlainen kiukuttelu vaan koska yksinkertaisesti ollaan raha-asioista ja ruuista samoilla linjoilla.
Sivusta seurasin kerran erästä pariskuntaa kaupassa. Rouva osteli ja osteli kaikkea turhaa (miehen mielestä) ja ääni koveni heti reilusti jos mies uskalsi hillitä tai estellä rouvaansa. Tämän ääni oli oikein nariseva, vinkuva ja vihainen, kettumainen. Oikea despootti. Mies luetteli laskuja joita on tulossa että ei ole varaa ostaa nyt mitään ylimääräistä ja samantien rouva korotti ääntään kymmenillä desibeleillä. Mies jäi toiseksi ja nainen osti mitä halusi, mies maksoi jupisten. Säälitti miesparka niin että olisin voinut lohduttaa. Nainen selkeästi hallitsi huutamalla ja vihaamalla. Hirvittävä parisuhde.
Kyllä rakas joo rakas olet oikeassa rakas
Itseäni taas naurattaa, jos joku kovaa tiuskii kumppanilleen kaupassa tai julkisessa paikassa. En mä vaan. Enkä lapsiakaan komentele kovaan ääneen julkisilla paikoilla. tavalla julkisillla paikoilla.
Kotona eri. Saa välillä tiuskaistakin kovaa, jos on syytä. Sen verran pitää katsoa missä on. Viimeksi Lintsillä yks nainen tiuskaisu kovaa huutaen miehelleen. Itse en tee noin koskaan. Mies taas ei hillitse itseään suurtuessaan julkisella paikalla, mutta ei yleensä huuda,mutta näyttää vaan sellaisen: kohta voit saada turpiin ilmeen ja sähisee. Noloa josjoku näkee.
Ainoastaan kerran olen huutanut julkisella paikalla, kun poikaystävä heitti kännyni mereen ja olin ottanut pari olutta. Siis nyt puhutaan iästä 24 ylöspäin.