Kamalimmat treffisi? Tulin juuri kävelytreffeiltä.
Tulin juuri kävelytreffeiltä ja nyt vähän naurattaa, vaikka äsken ei naurattanut.
Sovittiin miehen kanssa nimenomaan kävelytreffit. Minä ajattelin, että kävellään rauhallisesti jossain, jutellaan ja ehkä juodaan kahvit matkan varrella. Pukeuduin siis farkkuihin ja svetariin, laitoin hiuksiin laineet ja otin termariin kahvia sekä kaksi mukia. Ihan tavalliset rennot treffit mielessä.
Mies ilmestyy paikalle kirkkaanvärisessä juoksutakissa ja juoksutrikoissa. Siinä vaiheessa näin hänen naamastaan, että hän oli ilmeisesti kuvitellut jotain aivan muuta. Oma naama valahti puolestaan siinä kohtaa, kun tajusin, että hän oli ehkä tullut paikalle juoksulenkille.
No, lähdettiin sitten kävelemään. Tai siis mies lähti kävelemään ja minä yritin pysyä perässä. Hän käveli aivan järkyttävää vauhtia, enkä pysynyt tahdissa. Meillä on sen verran pituuseroa, että hänen yksi askeleensa oli suunnilleen minun kaksi. Yritin siinä sitten jutella hengästyneenä ja kipittää vieressä.
Treffien lopuksi hän vain totesi tyyliin "heippa" ja ilmoitti, että hän haluaa vielä juosta tämän lenkin pari kertaa.
Siis anteeksi mitä? 😂
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Tältä viikolta tinder treffit naisen kanssa naisen kotiin. Oltiin juteltu että kahvit, pelataan vähän räsypokkaa, saunomista ja seksiä. Nainen ei näyttänyt lainkaan kuin tinderissä kuvissa, todella epäsiisti röökiä vetävä tuhkakuppi. Alkoi lähennellä, pussailla ja kehua kuinka komee olen. Mä mietin samaan aikaan kuinka päästä eroon naisesta. Nainen ilmoitti että menee laittamaan saunaa lämpenemään, mä ilmoitin että mun pitää hakea autoon unohtunut puhelin. Ripeä kävely autoon ja kaasu pohjaan. Saattoi ottaa itsetuntoon osumaa mammalla, mutta jotain rajaa mullakin on. M41
Mitä opimme tästäKIN: ensitreffit aina julkiselle paikalle.
16-vuotiaana kävin treffeillä 18v pojan kanssa. Nää oli mun ekat treffit koskaan, ja olin tavannut pojan seurakunnan leirillä.
Heti automatkalla leffaan jätkä kertoi, että on kuristanut kissansa hengiltä. Leffassa käytiin kuitenkin, kun en tiennyt miten pääsisin pakoon siitä. Olin nuori ja peloissani. Samoilla treffeillä kertoi mulle että on aina tykännyt tuollaisista ”isommista tytöistä”. Olin kokoa 36, enkä mistään kohdasta iso. Vei mut vielä väkisin kotiinsa, missä käyttäytyi inhottavan niljakkaasti ja selvästi odotti seksiä. Onneksi lopulta suostui viemään mut takaisin kotiin.
Joo, ei tullut toisia treffejä. Ja meni useampi vuosi ennenkuin uskalsin treffeille kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla selkeämpi toiveissaan kun treffejä sopii. Jos olisit kertonut ottavasi mukaan kahvit, niin jo siitä olisi miehen pitänyt ymmärtää, että mihinkään juoksemaan sä et ainakaan ole lähdössä.
Jos mies ei ymmärrä eroa sanojen kävely ja juoksu välillä, niin ei se ymmärrä termarikahvistakaan.
Paitsi että toisen kävely voi olla toiselle juoksua.
Jos ei osaa kävellä toisen kanssa samaa vauhtia, ei osaa olla parisuhteessakaan. Kiitos ja heippa tällaisille.
Mä olisin antanut kaverin pinkoa edellä vaan ja kävellyt omaan tahtiini. :D Kai se jossain vaiheessa ois tajunnut että ne treffit loppui ennenkuin alkoikaan.
Jos mä en sen enempää kiinnosta niin jatkakoon juoksua vaan, vähän kuin roskat veis itse itsensä ulos.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaana kävin treffeillä 18v pojan kanssa. Nää oli mun ekat treffit koskaan, ja olin tavannut pojan seurakunnan leirillä.
Heti automatkalla leffaan jätkä kertoi, että on kuristanut kissansa hengiltä. Leffassa käytiin kuitenkin, kun en tiennyt miten pääsisin pakoon siitä. Olin nuori ja peloissani. Samoilla treffeillä kertoi mulle että on aina tykännyt tuollaisista ”isommista tytöistä”. Olin kokoa 36, enkä mistään kohdasta iso. Vei mut vielä väkisin kotiinsa, missä käyttäytyi inhottavan niljakkaasti ja selvästi odotti seksiä. Onneksi lopulta suostui viemään mut takaisin kotiin.
Joo, ei tullut toisia treffejä. Ja meni useampi vuosi ennenkuin uskalsin treffeille kenenkään kanssa.
Kaikenlaisia sekopäitä sitä voi löytää seurakunnan leiriltä.
Miten jaksoit kiltisti kipittää ja yritit pysyä perässä? Etkö pyytänyt hidastamaan vauhtia? Etkö uskaltanut tai kehdannut sanoa mitään asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksoit kiltisti kipittää ja yritit pysyä perässä? Etkö pyytänyt hidastamaan vauhtia? Etkö uskaltanut tai kehdannut sanoa mitään asiasta?
On se naisilla vaikeaa, kun ei kehdata edes pyytää kävelemään hitaampaa, vaan täytyy kipittää mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se naisilla vaikeaa, kun ei kehdata edes pyytää kävelemään hitaampaa, vaan täytyy kipittää mukana.
Jos mies ei ymmärrä edes ekoilla treffeillä kiinnittää huomiota naiseen ja tilanteeseen, niin luiskaan totta kai. Kyllä se kertoo todella paljon, jos aikuinen mies ei ymmärrä, että fyysisistä syistä nainen yleensä on hitaampi kävelijä ja hänen on kohteliasta ottaa se huomioon ihan oma-aloitteisesti. Muutenkin ekat treffit on tilanne, jossa se kävely tai lenkki ei ole pääasia vaan tutustuminen ja mielellään hyvän ensivaikutelman antaminen.
Jos aikuiselle ihmiselle pitää näitä selittää, niin ennuste on huono. Kyseinen tyyppi ei varmasti muutenkaan loista käytöstavoillaan, empatiakyvyllään tai tilannetajullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ymmärrä edes ekoilla treffeillä kiinnittää huomiota naiseen ja tilanteeseen, niin luiskaan totta kai. Kyllä se kertoo todella paljon, jos aikuinen mies ei ymmärrä, että fyysisistä syistä nainen yleensä on hitaampi kävelijä ja hänen on kohteliasta ottaa se huomioon ihan oma-aloitteisesti. Muutenkin ekat treffit on tilanne, jossa se kävely tai lenkki ei ole pääasia vaan tutustuminen ja mielellään hyvän ensivaikutelman antaminen.
Jos aikuiselle ihmiselle pitää näitä selittää, niin ennuste on huono. Kyseinen tyyppi ei varmasti muutenkaan loista käytöstavoillaan, empatiakyvyllään tai tilannetajullaan.
Mies etsi urheilullista juoksijanaista.
Olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 67 eri miehen kanssa. Tässä kamalimmat:
1. Mies itse hinkui Tinder-treffeille. Hän asui Nokialla ja minä olin käymässä kesälomamatkalla Helsingissä, jonne hän tuli junalla. Mentiin kävelylle Seurasaareen. 2h kohdalla hän yhtäkkiä lähti kotiin ja poisti samantien matchin.
2. Kävin artesaanipizzeriassa illallisella nelikymppisen DI-miehen kanssa. Kun tuli aika maksaa laskut, mies kysyi minulta, päivätyössä käyvältä sairaanhoitajalta, että haluanko minä maksaa molempien laskut!
3. Tinderissä tutustuin, mies asui 140km päässä minun kotikaupungistani. Hän itse ehdotti, että voi tulla tapaamaan minua minun kotikaupunkiini. Suostuin ja ehdotin, että käydään ravintolassa sunnuntaibrunssilla ja että mä voin tarjota (ajattelin, että hän varmaan kieltäytyy ja haluaa maksaa itse ja myös tarjota minulle). Kun mentiin sinne ravintolaan, mies tosiaan antoi minun maksaa hänen 35e arvoisen brunssin!!! Hän oli itse ammatiltaan yliopiston opettaja, joten eiköhän hänellä olisi ollut fyrkkaa maksaa omat ruokansa. Kaiken lisäksi hän pöydässä istuessa punastui kuin tomaatti ja tuijotti rintojani. Se oli aivan hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Uintitreffit on parhaat. Saa heti käsityksen treffikumppanin vartalosta.
Miten siinä onnistuu keskustelu?
3. Tinderissä tutustuin, mies asui 140km päässä minun kotikaupungistani. Hän itse ehdotti, että voi tulla tapaamaan minua minun kotikaupunkiini. Suostuin ja ehdotin, että käydään ravintolassa sunnuntaibrunssilla ja että mä voin tarjota (ajattelin, että hän varmaan kieltäytyy ja haluaa maksaa itse ja myös tarjota minulle). Kun mentiin sinne ravintolaan, mies tosiaan antoi minun maksaa hänen 35e arvoisen brunssin!!!
Olet tainnut kertoa tämän ennenkin ja sulle kerrottiin jo silloin, että älä lupaa maksaa, jos et tarkoita sitä. Sinä olit itse tuossa se huono seuralainen, eikä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaista edes pidä pyytää vaan toisen pitää huomata se itse.
"Heti automatkalla leffaan jätkä kertoi, että on kuristanut kissansa hengiltä. Leffassa käytiin kuitenkin, kun en tiennyt miten pääsisin pakoon siitä. Olin nuori ja peloissani. Samoilla treffeillä kertoi mulle että on aina tykännyt tuollaisista ”isommista tytöistä”. Olin kokoa 36, enkä mistään kohdasta iso. Vei mut vielä väkisin kotiinsa, missä käyttäytyi inhottavan niljakkaasti ja selvästi odotti seksiä. Onneksi lopulta suostui viemään mut takaisin kotiin."
Järkyttävää, että lähdit hänen kanssaan autoon uudestaan vielä kaiken tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaista edes pidä pyytää vaan toisen pitää huomata se itse.
Ei poista sitä typeryyttä, että itse yritetään pinkoa perässä eikä jätetä juoksijaa menemään itsekseen.
Jäätkö odottamaan pahoinpitelyä, koska hei, toisenhan pitäisi tajuta, ettei väkivalta ole kivaa?
Minäkin olin kävelytreffeillä ja vaikka kävelenkin reippaasti, nainen käveli todella kovaa. No, nyt ollaan treffailtu yli vuosi ja yhä kävellään välillä kovaa.
Onneksi ap:n treffikaveri näytti heti, ettei hän huomioi toista ihmistä. Hänelle tärkeämpää on mennä lujaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kahdet treffit jäänet mieleen. Taisi olla ekat treffisi, kun olin 17-vuotias ja mies 21 v. Olin miehen autossa varmaan tunnin puolitoista eikä tänä aikana kumpikaan puhunut sanaakaan. Olin tuolloin melko ujo, mutta en vieläkään käsitä miksen saanut jutun juurta yhtään mistään. Toisia treffejä ei tullut, kun tein oharit.
Toiset kökkötrefft osuivat aikaan, kun olin 35-vuotias ja olin viestitellyt netissä kiinnostavalta kuulostaneen miehen kanssa vähän liiankin pitkään ja odotukset olivat korkealla. Kun sitten näin miehen livenä, tajusin heti, ettei kiinnosta yhtään. Oli ulkonäöltään jotenkin tosi nörttimäisen reppana. Treffit venyivät tosi pitkiksi, tuntikausiksi, kun en keksinyt mitään tekosyytä luistaa niistä. Kun olin menossa kotiin, sain heti viestin mieheltä, että nähdäänhän vielä. No ei nähty ja hyvä niin.
Eikö sulla ole omaa tahtoa? Istut väkisin tuntikausia treffeillä joilla et halua olla. Kannattaa opetella vetään itse ne omat rajansa sillä kukaan muu ei niitä puolestasi tee.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun selvisi heti alussa että on liikunta-addikti.
Noista liikunta-addikteista kannattaa pysyä kaukana. Tuollaisen kanssa kun lisääntyy, niin voi olla varma, että liikuntaharrastukset menee aina puolison ja lasten edelle.
Pahimmat treffini:
tapasin alle kolmekymppisenä Citydeitin kautta naisen, joka oli niin piinallisen ujo, ettei saanut edes nimeään sanottua. Istuimme muistaakseni Kansallisteatterin kahviossa elämäni pisimmän puoli tuntia lähes täydellisen hiljaisuuden vallitessa. Yritin aina välillä sanoa jotain, mutta keskustelunaloitukseni hukkuivat hiljaisuuteen. Nykyään osaisin lähteä aiemmin pois.
Muutamaa vuotta myöhemmin suostuin treffeille, kun tuntematon mies toi minulle kukkia baariin, näki siis minut sielmä seurueessa, lähti hakemaan kukkia ja palasi pyytämään treffeille. Mies oli muuten charmantti, mutta treffeillä aivan ympäripäissään, ja tiputtikin takintaskustaan lasisen kossupullon. Pullo meni sirpaleiksi asvalttiin ja samaa tietä ne treffimme sitten myös.
N47