Kamalimmat treffisi? Tulin juuri kävelytreffeiltä.
Tulin juuri kävelytreffeiltä ja nyt vähän naurattaa, vaikka äsken ei naurattanut.
Sovittiin miehen kanssa nimenomaan kävelytreffit. Minä ajattelin, että kävellään rauhallisesti jossain, jutellaan ja ehkä juodaan kahvit matkan varrella. Pukeuduin siis farkkuihin ja svetariin, laitoin hiuksiin laineet ja otin termariin kahvia sekä kaksi mukia. Ihan tavalliset rennot treffit mielessä.
Mies ilmestyy paikalle kirkkaanvärisessä juoksutakissa ja juoksutrikoissa. Siinä vaiheessa näin hänen naamastaan, että hän oli ilmeisesti kuvitellut jotain aivan muuta. Oma naama valahti puolestaan siinä kohtaa, kun tajusin, että hän oli ehkä tullut paikalle juoksulenkille.
No, lähdettiin sitten kävelemään. Tai siis mies lähti kävelemään ja minä yritin pysyä perässä. Hän käveli aivan järkyttävää vauhtia, enkä pysynyt tahdissa. Meillä on sen verran pituuseroa, että hänen yksi askeleensa oli suunnilleen minun kaksi. Yritin siinä sitten jutella hengästyneenä ja kipittää vieressä.
Treffien lopuksi hän vain totesi tyyliin "heippa" ja ilmoitti, että hän haluaa vielä juosta tämän lenkin pari kertaa.
Siis anteeksi mitä? 😂
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kyllä "käveeleekin" ihan kamalan nopeasti, suurilla harppauksilla. Vaikka ei olisi edes kiire. Ja luulisi, että jos on treffit, niin olisi varannut aikaa. En itsekään katselisi tuollaista, tulee olo että toisella on tosiaan kiire, eikä oikeasti ole kiinnostunut.
Kävelen aina automaattisesti varsin nopeasti - ja monista se varmaankin näyttää harppomiselta. Tuntuu, että hitaasti kävelemiseen pitää jotenkin erityisesti keskittyä, ettei vauhti karkaa.
Mutta, joo - kyse ei ole siitä, että olisi kiire jonnekin tai olisi joku muu kiireentuntu.
M 194cm
Itsellä vähän sama. Kerran kävin treffeillä, tyyppi käveli koko ajan aivan hirveätä vauhtia edellä eikä edes halunnut tai tajunnut ottaa minua huomioon yhtään.
Uintitreffit on parhaat. Saa heti käsityksen treffikumppanin vartalosta.
Treffikumppani tuli myöhässä, haukotteli jatkuvasti, ja suhtautui minuun hyvin epäarvostavasti.
Olen käynyt useilla treffeillä, joissa miehet ovat puhuneet vain autoistaan. Yhdenkään kanssa ei tullut toisia treffejä.
No jopas on tyyppi! Eihän juoksutreiffeillä pysty edes tutustumaan toiseen?! Rauhallinen kävely esim farkuissa on paljon parempi.
Mulla ei oo ihan kaameita treffejä tullut vastaan, paitsi ne yllätykset, että kuvat ovat olleet niin vanhoja, että tyyppiä ei melkein tunnista, ja mahaa on tullut merkittävästi lisää ja hiukset harventuneet sitten kuvien oton. Vähän myös tuntuu, että iästä on valehdeltu..
Ihottavimmat treffit: 1. Mies kännissä ja lemuaa viinalle. 2. Käyn treffeillä vain julkisilla paikoilla. Eikös mies ala käpälöidä ja pussaillaan väkisin. Yäk, se siitä tapailusta molempien sankareiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei hidastanut kävelytahtiaan niin olisin ilmoittanut, että eiköhän tämä ollut tässä :)
Mulle ei ole kovin pahoja sattunut, kerran erehdyin lähtemään treffeille samassa bussissa kulkevan miehen kanssa, joka oli kyllä tosi komea. Hän vei minut leffaan katsomaan jotain toimintaleffaa ja hohotti suureen ääneen todella typerille vitseille, kun oma leffamakuni oli lähinnä Bunuelin Andalusialainen koira siihen aikaan. Yritin kiusaantuneena väistellä, kun hän yritti leffan aikana panna kättään hartioilleni.
Kiitin leffasta ja häivyimme omille tahoillemme leffan jälkeen. Sen pituinen se :)
Andalusianainen koira on niin lyhyt leffa että sitä ei ole koskaan esittty yksinään.
Tarkoitus oli esimerkin avulla kuvata kahta maailmaa, jotka eivät sovi yhteen millään matikalla. Kyseinen urheilijanuorukainen oli varmaan ihan kiva ihminen, mutta täysin sopimaton mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi pizzalle, mutta lähtikin ajamaan minua mökilleen. Yritin kertoa että minulla on toinen meno treffien jälkeen ja että en halua tulla mökille. Tuntui että minut oli kidnapattu. Ajoi vain hulluna sinne mökille. Siellä sitten kerroin että lähden vaikka kävellen pois jos ei aja minua takaisin. Pääsin pois, mutta ei tullut uusia treffejä. Myöhästyin sitten siitä tapaamisestanikin.
Tulee Mika Moring mieleen tästä….
Kerran treffikumppani juoksutti minut keskustan läpi keskustan laitamilla olevaan pieneen ja hiljaiseen pubiin, ja valitsi paikan mahdollisimman syrjästä. En tässä vaiheessa ihmetellyt mitään, vaikka tyyppi vähän vilkuilikin ympärilleen. Istuttiin sielä pari tuntia, ja mun mielestä meillä oli oikein mukavaa. Sovittiin, että mennään seuraavalla viikolla yhteen museoon. Kun lähdettiin pubista pois, hän jonkun tekosyyn varjolla lähti toiseen suuntaan, ja itse kävelin sen 20-30min takaisin keskustaan. Latoin vielä kaverille viestin, että nyt löyty tyyppi, jonka kanssa aika menee kuin siivillä.
No, pari päivää myöhemmin kyselin museokäynnistä. Ja sitten tyyppi laittaa, että ööö, joo, onkin palannut takaisin exänsä kanssa yhteen. Ja tästä tajuan kaiken sen mitä treffeillä en tajunnut: tyyppi olikin varattu (en usko väitettä "takaisinpaluusta"), ja syy, miksi mentiin ihan hevonperseeseen oli se, että hän pelkäsi, että joku näkee meidät yhdessä. Mutta kuitenkin tuli paikan päälle katsomaan josko illasta kehkeytyykin jotain.
Luulen, että melkein pettäjä on pian ihan pettäjä..
Kyllä mies ymmärsi niiden olleen kävelyttreffit. Hänhän käveli lenkin kerran. Tämän jälkeen treffit olivat ohi ja hän halusi juosta. Enemmän ihmetyttää ap:n kuvitelma kahvin juonnista kävelytreffeillä.
-Juokseva mies
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi pizzalle, mutta lähtikin ajamaan minua mökilleen. Yritin kertoa että minulla on toinen meno treffien jälkeen ja että en halua tulla mökille. Tuntui että minut oli kidnapattu. Ajoi vain hulluna sinne mökille. Siellä sitten kerroin että lähden vaikka kävellen pois jos ei aja minua takaisin. Pääsin pois, mutta ei tullut uusia treffejä. Myöhästyin sitten siitä tapaamisestanikin.
No nyt oli kauhutreffit😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla selkeämpi toiveissaan kun treffejä sopii. Jos olisit kertonut ottavasi mukaan kahvit, niin jo siitä olisi miehen pitänyt ymmärtää, että mihinkään juoksemaan sä et ainakaan ole lähdössä.
Jos mies ei ymmärrä eroa sanojen kävely ja juoksu välillä, niin ei se ymmärrä termarikahvistakaan.
Paitsi että toisen kävely voi olla toiselle juoksua.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli 40 kg paksumpi kuin kuvissa. Lisäksi hän sanoi kahvilaan mennessä että Minulla on kyllä nälkä, mennäänkö syömään, tiedän yhden hyvän paikan.
Ja arvatkaa kenet halusi maksamaan 120 euron syömisensä ja juomisensa?
Ethän sinäkään siinä profiilissa kertonut mt-ongelmistasi, joten....paraskin puhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee Mika Moring mieleen tästä….
Totta, aivan karmea kokemus. Tulee mieleen eräs liftikokemus, kun tyyppi lähtikin aivan väärään suuntaan ajamaan ja autossa oli lapsilukko päällä. En muuta keksinyt kun aloin täysillä potkia auton sisustusta ja väännellä vaihdekeppiä niin että autosta kuului pahoja ääniä ja ukko avasi lapsilukot ja hyppäsin ulos. Myöhemmin ihan samoihin tuntomerkkeihin ja tekotapaan törmäsin rikosuutisessa, oli vienyt johonkin metsikköön ja raiskannut. En koskaan vienyt asiaa poliisille, olisi kyllä pitänyt. Mutta olin niin nuori silloin, hädin tuskin 18. Liftailin aika paljon ja olin tottunut, että jotain tuollaista voi sattua eikä siksi menneet pasmat sekaisin. Eräällä toisella kerralla vanha mies koetti viedä minua omalle talolleen väkisin. Siitä selvisin, kun meillä olikin yhteinen tuttava ja liioittelin vielä tuttavuuttani. Päästi autosta pois. Se oli keskellä ei mitään, joten ei olisi voinut paeta mihinkään. Kaupungissa tajusin heti, että on päästävä autosta niin kauan kun ollaan kaupunkimaisella alueella eikä kehällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useilla treffeillä, joissa miehet ovat puhuneet vain autoistaan. Yhdenkään kanssa ei tullut toisia treffejä.
Tämä. No, hyvä kun selviää kerrasta ettei ole yhteistä puhuttavaa🤷🏽
Vierailija kirjoitti:
Kerran treffikumppani juoksutti minut keskustan läpi keskustan laitamilla olevaan pieneen ja hiljaiseen pubiin, ja valitsi paikan mahdollisimman syrjästä. En tässä vaiheessa ihmetellyt mitään, vaikka tyyppi vähän vilkuilikin ympärilleen. Istuttiin sielä pari tuntia, ja mun mielestä meillä oli oikein mukavaa. Sovittiin, että mennään seuraavalla viikolla yhteen museoon. Kun lähdettiin pubista pois, hän jonkun tekosyyn varjolla lähti toiseen suuntaan, ja itse kävelin sen 20-30min takaisin keskustaan. Latoin vielä kaverille viestin, että nyt löyty tyyppi, jonka kanssa aika menee kuin siivillä.
No, pari päivää myöhemmin kyselin museokäynnistä. Ja sitten tyyppi laittaa, että ööö, joo, onkin palannut takaisin exänsä kanssa yhteen. Ja tästä tajuan kaiken sen mitä treffeillä en tajunnut: tyyppi olikin varattu (en usko väitettä "takaisinpaluusta"), ja syy, miksi mentiin ihan hevonperseeseen oli se, että hän pelkäsi, että joku näkee meidät yhdessä. Mutta kuitenkin tuli paikan päälle katsomaan josko illasta kehkeytyykin jotain.
Luulen, että melkein pettäjä on pian ihan pettäjä..
Mikä kaupunki tuo oli? Varmaan joku pienempi kaupunki, siellä käy äkkiä niin että joku tuttu näkee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista karmeimmat kävelytreffit oli nuorena tyttönä, kun tosi fiksun ja filmaattisen oloinen mies tuli paikalle koiransa , kultainen noutaja, kanssa.
Minä pidän koirista, ei siinä mitään, mutta kauhu alkoi hiipiä tajuntaan kun mies halusi välttämättä esitellä minulle kuinka tottelevainen ja hyvin koulutettu tämä hänen koiransa on.
Sen hän demonstroi minulle siinä lenkkipolulla seuraavasti: aina kun yritin jatkaa kävelyä, mies käskytti koiraa sanalla : estä! Silloin juoksi koira eteeni murahtaen eikä päästänyt minua liikkumaan paikaltani yhtään mihinkään. murahti aina varoittavasti jos liikahdin vähääkään.
Tätä jatkui noin 15 karmeaa minuuttia. Pelkäsin oikeasti että mitä helvettiä.
Lopulta sain "luvan" kävellä kun mies käskytti koiraa jotenkin "päästä, sivuun!" . Täys kahjo ukko, kuulin myöhemmin että oli mm kiukuspäissään kuristanut exäänsä.
Voi taivas. Onneksi todella hullut ihmiset kuitenkin tunnistaa nopeasti eikä vasta sitten, kun ollaan naimisissa. Eivät yhtään pysty teeskentelemään.
Sovittiin treffit eräälle rannalle jossa kahvila/ravintola. Oli tarkoitus käydä pienellä kävelyllä ja sitten kahville. Itse tilasin teen ja mies kaljan. En ajatellut siitä sen enempää mutta kun lähti toista kaljaa ostamaan niin sanoin että eiköhän tämä tässä ollut.