Joanna ulosti alleen kisassa, muut kilpailijat liukastelivat ulosteeseen– Nyt tuli tyly seuraus
Urheiluvälinemerkki Puma on poistanut koko Hyrox-urheilija Joanna Wietrzykin malliston nettikaupastaan, uutisoi Daily Mail.
Wietrzyk nousi otsikoihin viime viikonloppuna, kun hän ulosti päälleen kesken kilpailun ja jatkoi silti maaliin asti. Kilpailun jatkuminen herätti paljon keskustelua, koska muut osallistujat liukastelivat ulosteeseen ja joutuivat käyttämään likaantuneita laitteita.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/5ba1173c-2c75-476d-bc4d-bfe9…
Kamala, miten nolo tilanne.
Kommentit (172)
Tämän kesän ja syksyn aikana on nyt toistamiseen nähty urheilija paskoissaan. Tätä ennen en ole koskaan tällaista nähnyt ja aika pitkään olen urheilua seurannut.
Tähän on tultava stoppi, ainakin sisälajeissa. Heti keskeytys ja wc:hen. Jos tämä ei käy, niin jatkossa kilpailukielto tai vaipat housuissa. Siinä vaihtoehdot.
Hyvä, että Puma lopetti yhteistyön kanssaan!
Vierailija kirjoitti:
Embo tms. sponsoriksi.
Tai jokin lafka joka tekee suolihuuhteluja
Ulostaminen kisoissa on tullut jäädäkseen. Painissa ja muissa parikamppailuissa se on aika tehokas menettely, jos on alakynnessä. Myös pieraisu ja kus tehoaa.
Minulta kyllä loppuisi hommat siihen paikkaan kun alkaisi paska vuotaa reisille, luulisi ettei yksinkertaisesti pysty tuossa jatkamaan kun on itselläkin inhottava tehdä mitään yltäpäältä paskassa. Ei heru kunnioitusta, ei tässä mitään eläimiä sentään olla.
Porta potta hyrox, sheikit tykkää
Tyypillinen vassari tämä kilpailija. Hehän tunnetusti paskovat kaiken.
Joskus nuorena oli aika etova tilanne jenkkifudiksessa, kun taklasin pallonkantajaa alavatsaan ja sillä turahti ripulit pöksyyn. Oli kiva olla sen kanssa siellä kasan alla. Se pelasi pelin loppuun vaikka soossit valui nilkoille. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Ulostaminen kisoissa on tullut jäädäkseen. Painissa ja muissa parikamppailuissa se on aika tehokas menettely, jos on alakynnessä. Myös pieraisu ja kus tehoaa.
Et paska haisee kun pohojalaasis painikisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Embo tms. sponsoriksi.
Entä Tampax?
Siis hyi hitto :D Jos kilpailisin tuollaisessa lajissa, ja kilpakumppani olisi paskonut laitteisiin, ja kukaan ei tekisi mitään- minä lähtisin hotelliin siltä seisomalta ja kenties lopettaisin koko lajinkin. Olen sen verran jyrkkä.
No tää on enemmänkin biologista sodankäyntiä