Mies, missä iässä muutuit näkymättömäksi naisten silmissä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että länsimaissa palvotaan ulkonäköä, naiset vanhenevat nopeammin.
Trololololoo. Päinvastoin.
https://academic.oup.com/biomedgerontology/article/77/9/1898/6424421?lo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Naisten eliniän odote on n. 10 vuotta pidempi kuin miesten.
Mutta rupsahtavat nopeammin, johtuu ohuemmasta ihosta.
Pötyä.
Vierailija kirjoitti:
Muutun näkyväksi silloin kun haluan. 100e kerran kahdessa viikossa ja olen juuri haluamalleni nuorikolle puoli tuntia näkyvä ja valmis ostamaani palveluun.
M49
Säälittävä luuseri
Vierailija kirjoitti:
Kohta 60 ja en ainakaan vielä ole muuttunut näkymättömäksi. En tosin odotakaan, että kukaan alle 50-vuotias mua sellaisella ajatuksella katsoisi. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa, pukeudun ok ja huomioin vanhoillisilla käytöstavoilla naispuoliset henkilöt ikään katsomatta. Tulee hyvä mieli kun näkee ilon naisten kasvoilla kun heidät huomioidaan kohteliaasti.
Kuulostat seurakunnan limasedältä jolla on 90-vuotias vaimo. Kaikki häpeää sun käytöstä.
Jos oonkin joskus ollut "näkyvä" en tähän mennessä oo vielä kertaakaan sitä huomannut ja aikaa on mennyt noin 50 vuotta.
Varmaan siinä 12-vuotiaana. Olen niin näkymätön, että naiset kävelevät päin vaikka en edes liikkuisi.
En ole seuraa halunnut 10 vuoteen niin en ole asiaan kiinnittänyt huomiota eli en tiedä eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehenä kun syntyy niin on siinä mielessä helppoa että ei ole mitään tiettyä aikaa kun olisi naisten parissa suosittu. Koko elämänsä saa taistella että saisi hoikkia lapsettomia nättejä naisia treffeille.
H*oraat koko ikäsi kauniiden naisten perässä vakiintumatta tavisnaisen kanssa?
Ja niin helposti mies muuttuisi näkyväksi terveellä itsetunnolla, hyvällä hygienialla ja kauniilla käytöksellä.
Tietäisittepä miten tympeää on röökinhajunne, likaiset hampaanne ja rähmäiset rillinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuokaan ei pidä paikkaansa.
Miehet kaljuuntuvat, tissit kasvaa, maha on pallo. Jalat versoavat harmaata karvaa. On selkäkarvoja, yskänköhötystä, syvät uurteet naamassa.
Ja korva-, nenä- ja kulmakarvat rehottaa, yöks.
Mustat kynnenaluset ja kynnet nirhitty saksilla.
Sekä että. Nykyään olen näkyvä vain yhäreille. Siinähän olen mutta siihen se puolestani jääkin. En myöskään ole itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 60 ja en ainakaan vielä ole muuttunut näkymättömäksi. En tosin odotakaan, että kukaan alle 50-vuotias mua sellaisella ajatuksella katsoisi. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa, pukeudun ok ja huomioin vanhoillisilla käytöstavoilla naispuoliset henkilöt ikään katsomatta. Tulee hyvä mieli kun näkee ilon naisten kasvoilla kun heidät huomioidaan kohteliaasti.
Kuulostat seurakunnan limasedältä jolla on 90-vuotias vaimo. Kaikki häpeää sun käytöstä.
Hyi helvetti, mikä kommentti 👊👊👊
Naiset rupsahtavat nopeasti, 40v. Miehet vetävät hyvällä naamalla sinne 60+v.
En ainakaan vielä 65 vuotiaana. Edelleen saan ihanaa flirttiä ja kauniita hymyjä, mikä on minulle viatonta eikä johda mihinkään, koska olen vakaassa avuoliitossa jo yli 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kaljuuntuvat, tissit kasvaa, maha on pallo. Jalat versoavat harmaata karvaa. On selkäkarvoja, yskänköhötystä, syvät uurteet naamassa.Ja korva-, nenä- ja kulmakarvat rehottaa, yöks.
Joo, yök. Päänahka hilseilee postimerkin kokoisina, harmaina paloina takaraivolta. Voisko käyttää hilsesamppoota ja ajaa samalla korvansa ja nenänsä kun parrankin? Kulmatkin siistiytyy vetämällä ne 5-7 mm trimmeriterällä.
Vierailija kirjoitti:
Pötyä. JYU;n tutkimus.
Näkymättömänä on hyvä olla. On esimerkiksi aivan sama, ostaako vaatteet Lidlistä vai Stockmannilta, koska lopputulos on sama. Tietysti ostan ensin mainitusta, jolloin rahaa jää harrastuksiin kuten kalastukseen ja postimerkkien keräilyyn. Muutenkin pukeutumisessa voi suosia mukavuutta ja käytännöllisyyttä.
Yksin on kivaa! T: M42
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen 62 ja monesti luullaan 50v ikäiseksi. Kun kroppa on timmi, nelikymppiset naisetkin vielä osoittavat huomiota
Miehet kaljuuntuvat, tissit kasvaa, maha on pallo. Jalat versoavat harmaata karvaa. On selkäkarvoja, yskänköhötystä, syvät uurteet naamassa.