Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, missä iässä muutuit näkymättömäksi naisten silmissä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta 60 ja en ainakaan vielä ole muuttunut näkymättömäksi. En tosin odotakaan, että kukaan alle 50-vuotias mua sellaisella ajatuksella katsoisi. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa, pukeudun ok ja huomioin vanhoillisilla käytöstavoilla naispuoliset henkilöt ikään katsomatta. Tulee hyvä mieli kun näkee ilon naisten kasvoilla kun heidät huomioidaan kohteliaasti.

Kuulostat seurakunnan limasedältä jolla on 90-vuotias vaimo. Kaikki häpeää sun käytöstä. 

Hyi helvetti, mikä kommentti 👊👊👊

Hyi helvetti mikä limasetä. Se on yli 15 vuotta vaimoaan nuorempi ja käyttäytyy kuin gigolo. Kukaan ei enää päästä sitä halaamaan. 

Vierailija
42/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole koskaan ollut näkyvä, friendzonelle toki menee, mutta siihen se jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta 60 ja en ainakaan vielä ole muuttunut näkymättömäksi. En tosin odotakaan, että kukaan alle 50-vuotias mua sellaisella ajatuksella katsoisi. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa, pukeudun ok ja huomioin vanhoillisilla käytöstavoilla naispuoliset henkilöt ikään katsomatta. Tulee hyvä mieli kun näkee ilon naisten kasvoilla kun heidät huomioidaan kohteliaasti.

Kuulostat seurakunnan limasedältä jolla on 90-vuotias vaimo. Kaikki häpeää sun käytöstä. 

Hyi helvetti mikä limasetä. Se on yli 15 vuotta vaimoaan nuorempi ja käyttäytyy kuin gigolo. Kukaan ei enää päästä sitä halaamaan. 

Ja mistähän tämän tiedon olet saanut?

Vierailija
44/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oonkin joskus ollut "näkyvä" en tähän mennessä oo vielä kertaakaan sitä huomannut ja aikaa on mennyt noin 50 vuotta.

Mietin samaa. 

Mutta mieleen tuli kaikki kähmivät sedät kun olin 16-25v ja jokainen ällötys oli pomo asemassa. Perustin oman yrityksen päästäkseni sitä pakoon. 

Vanhoja kuvia kun katsoo olen silloin pukutunut kuin mummot. 

Vasta 25v eteenpäin on pukutuminen ollut omannäköistä. 

Vierailija
45/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja just tämä ukko imelyyksineen tulee mieleen alustan hopiksesta ja m65:sta. Hapanimelä.

Vierailija
46/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v.

Vierailija
47/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ole vielä muuttunut. Tämä hämmästyttää itseänikin. Saan jatkuvasti privaviestejä instassa, jossa pyydetään treffeille tai ehdotetaan tapaamista. Olen tarkistanut, että kyseessä ei ole tekoälyllä tehtyjä huijausprofiileja, vaan kyseessä on ihan oikeat ihmiset. Ja silloin harvoin kun menen yöelämään juhlimaan, on naisseuraa koko ajan tarjolla. 

No, tuskin tätä enää pitkään jatkuu, joten otan irti sen mitä otettavissa vielä on.

M56

Vierailija
48/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minä muutuin näkymättömäksi jo kauan sitten, lompakkoni ilmeisesti loistaa kirkkaasti, koska naiset ovat edelleen kiinnostuneita.

T. Hopeakettu

Emme ole edelleenkään.

Kuinka monta naista sinä olet?

Vierailija
49/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä, mutta tapahtumat. Kun nainen sai keskiluokkaisen elämän vaatimukset saavutettua (lapset, OK-talo etc) niin eipä sviollista laatuaikaa ole sen jälkeen isommin ollut.

Vierailija
50/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymästä lähtien 😆

Vierailija
51/51 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehenä kun syntyy niin on siinä mielessä helppoa että ei ole mitään tiettyä aikaa kun olisi naisten parissa suosittu. Koko elämänsä saa taistella että saisi hoikkia lapsettomia nättejä naisia treffeille.

H*oraat koko ikäsi kauniiden naisten perässä vakiintumatta tavisnaisen kanssa?

Eli tavisnaiset eivät voi olla kauniita🤔? Sitäkö meinaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi