Mies, missä iässä muutuit näkymättömäksi naisten silmissä?
Kommentit (51)
Tavismiehenä kun syntyy niin on siinä mielessä helppoa että ei ole mitään tiettyä aikaa kun olisi naisten parissa suosittu. Koko elämänsä saa taistella että saisi hoikkia lapsettomia nättejä naisia treffeille.
Johtuu siitä että länsimaissa palvotaan ulkonäköä, naiset vanhenevat nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Naisten eliniän odote on n. 10 vuotta pidempi kuin miesten.
Suurin osa miehistä on näkynättömiä naisille koko ikänsä.
Varmaankin heti syntymäni jälkeen
Kun en edes vanhemmilleni välillä ollut olemassa
Muutuin näkyväksi joskus vajaa 3-kymppisenä kun mm leikkautin silmäni, ja taas näkymättömäksi n 45-vuotiaana kun tukka lähti ja silmälasit tuli takaisin. Siinä välissä oli ihan hyvä vaihe!
Nuorena naisten osoittama kiinnostus oli heikkoa, enemmän vientiä alkoi olla kolmea kymppiä lähestyttäessä. Kiinnostuksen hiipuminen taas alkoi näkyä n. 45 tienoilla. 50 jälkeen saa olla jo aika näkymätön, paitsi silloin jos ulkoiset seikat saavat näyttäytymään positiivisessa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Naisten eliniän odote on n. 10 vuotta pidempi kuin miesten.
Mutta rupsahtavat nopeammin, johtuu ohuemmasta ihosta.
Sanotaan vaikka peruskoulun jälkeen.
Itsekseen elänyt koko tähänastisen aikuisiän ja niin se tulee jatkumaankin.
Muutun näkyväksi silloin kun haluan. 100e kerran kahdessa viikossa ja olen juuri haluamalleni nuorikolle puoli tuntia näkyvä ja valmis ostamaani palveluun.
M49
Vierailija kirjoitti:
Mutulla vedän, että 75% naisista saa vähintäänkin nuorena huomiota joiltain miehiltä. Ehkä 5% miehistä koskaan.
nythän uutisoitiin miten sannan avustajaa oli joku mies lähestyny baarissa
Olen nyt 55vee muuttunut näkyväksi. Kiinnostusta on ja päivittäistä silmäpeliä. Hämmentävä kokemus. 20vee oli myös, mutta 30-50vee olin näkymätön.
Kohta 60 ja en ainakaan vielä ole muuttunut näkymättömäksi. En tosin odotakaan, että kukaan alle 50-vuotias mua sellaisella ajatuksella katsoisi. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa, pukeudun ok ja huomioin vanhoillisilla käytöstavoilla naispuoliset henkilöt ikään katsomatta. Tulee hyvä mieli kun näkee ilon naisten kasvoilla kun heidät huomioidaan kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehenä kun syntyy niin on siinä mielessä helppoa että ei ole mitään tiettyä aikaa kun olisi naisten parissa suosittu. Koko elämänsä saa taistella että saisi hoikkia lapsettomia nättejä naisia treffeille.
Ja naisetko juoksevat ulkonäön perässä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutulla vedän, että 75% naisista saa vähintäänkin nuorena huomiota joiltain miehiltä. Ehkä 5% miehistä koskaan.
Ei saa. En edes nuorena, eikä kukaan ystäväni. Me olemme kaikki taviksia, tai rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minä muutuin näkymättömäksi jo kauan sitten, lompakkoni ilmeisesti loistaa kirkkaasti, koska naiset ovat edelleen kiinnostuneita.
T. Hopeakettu
Emme ole edelleenkään.
Vaikka minä muutuin näkymättömäksi jo kauan sitten, lompakkoni ilmeisesti loistaa kirkkaasti, koska naiset ovat edelleen kiinnostuneita.
T. Hopeakettu