Noi ikuisesti imettävät äidit on sairaita
En ollut uskoa korviani kun tuossa nelosen dokkarissa imetysintoilija äiti tosiaan vertasi imetystä seksiin ja kertoi nauttivansa leikki-ikäisen imettämisestä. YÄK, tuo on sairasta.
Onko lapsen tehtävä tosiaankin tuottaa äidille nautintoa?
Kerta kaikkiaan oksettavaa.
Mikä noiden ihmisten kehityksessä on mennyt noin pahasti vikaan, että omia lapsia pitää hyväksikäyttää- sitähän tuo on.
Kommentit (8)
Tuollanen imettäminen pitäs olla laissa kiellettyä. Jotakin lastensuojelua noille lapsille. 8v imee rintaa!!
Saahan monet jopa orgasmin kun mies hipelöi rintoja. Itse en ole tuollaista kokenut eikä minulla ole tuollaista tuntoa rinnoissa joten en osaa kuvitella.
Toi kaksosten äiti on mielestäni ihan rakastava ihana äiti lapsilleen. Ihan samoja fiilaireita itselläni oli kun yritin saada tuttipullon omalta taaperoltani pois.. Tosi rauhallinen, eikä huuda lapsilleen ja näkee että välittää heistä.
Toi yksi äiti jonka mieskin imee samalla kun lapset on outo ja koko perhe.
mielihyvää lapsen imiessä rintaa. Minulla on tuntoherkät rinnat mutta kertaakaan poikaa imettäessä ei tullut sellaisia mielihyvän tunteita joita tulee seksin yhteydessä. Imetin vajaan vuoden.
ei kuitenkaan saa minua mitenkään ajattelemaan seksiä eikä aiheuta muutakaan seksiin liittyvää, orgasmia tai seksihaluja eikä muutakaan. Imetys ei myöskään ole minusta yleensä kivaa vaan jotenkin vaivalloista. Silti olen jollain tavalla hyvin motivoitunut imettämään ja aion jatkaa vielä, en tiedä kuinka kauan. Lapsi nyt 8kk, minusta ihan vauva. Esikoista imetin 10kk, lopetin koska jouduin aloittamaan lääkityksen. Ehkä me ollaankin " sairaita" , vieraantuneita, kun emme anna luonnollista ravintoa pienille lapsillemme....
Olen kyllä itsekin niin" moderni" että tuskin jaksan yli vuotta imettää. Tuo englantilaisten julkisella paikalla imettämisen tuomitseminen oli kyllä yllättävää.
Taaperoimettäjät eivät ymmärrä miltä se näyttää toisten näkökulmasta. Ja anteeksi; mielihyvän haku imetyksessä on outoa, ja sitä taaperoimettäjät taitavat hakea :-O
kyseessä on luonnollinen asia. Minusta on omituista miten te ihmiset vääristelette toisten sanomisia. Te kuulette mitä haluatte kuulla.
kuinka kauas ollaan menty luonnollisesta äiti-lapsi-suhteesta.
USKOKAA JO:
lehmänmaito on lehmille
ihmisenmaito ihmisille.
Ei ole mitään luonnollisempaa kuin äidinmaito lapselle, minkäikäiselle vain.
Kuka ajattelee, että se on sairasta, katsokoon peiliin.
Oon vissiin rajoittunut, mutta en voinut katsoa sitä. Laiton telkun kiinni. Parivuotiaan imettäminen on mielestäni ihan ok, mutta tuossa " dokkarissa" mentiin ihan muissa sfääreissä.