Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työkaverini flirttailee kanssani muttei antaudu?? ev

Vierailija
05.06.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nämä keskinkertaiset, pelokkaat miehet kykene edes iskemään edes naista oikein perinteisellä mentelmällä, puhumattakaan, että kykenisivät iskemään munan reilusti tiskiin.

Vierailija
2/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jälkeen olen usein ihan huvikseni testaillut miehiä, lieneekö syy, että olen hyvin seksikäs ja eroottinen nainen, hyvin usein aito pelko iskee näihin " tosimiehiin" kun ilmassa alkaa olla edellytykset.... Eli mitä enemmän puhetta, sitä vähemmän tekoja - näin se on tämänkin taidon osalla. Tämä lainalaisuus ei ole koskaan vielä pettänyt. Siis ne tosi vilkkaat kalat kutevat verrattain tyynissä vesissä, noin kuin ajatellaan sitten sitä tositoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlaista kokenut. Miehet ovat yllättävän pelkureita, ja toiminta usein surkeaa tositilanteessa verrattuna sitä edeltäneeseen yritykseen.

Vierailija
4/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirti kuuluu elämään, se on kun hymy... se annetaan ilostuttamaan päivää (ei muuta taka-ajatusta)

Vierailija
5/5 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

flirti kuuluu elämään, se on kun hymy... se annetaan ilostuttamaan päivää (ei muuta taka-ajatusta)

usein nimittäin erityisesti miehillä menee pupu pöksyyn.

Ja siis tuo päivän piristys -flirtti, se on eri asia, sen tunnen minäkin ja sen ei välttämättä tarvitse johtaa sen kummempaan.

4