Lue keskustelun säännöt.
taas kaksplus tökkii
Kommentit (3)
Mie tulin vilkaisemaan mitä täällä keskustellaan, vaikka kyllä yritän nytkin päästä 2+:n sivuille..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja koskas se kesä sitten alkaa. Mulla ainakin on jo heinänuha.
-maijon-