Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä

Vierailija
16.09.2026 |

Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?

Kommentit (352)

Vierailija
301/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskot enemmän naisystäväsi entistä kaveria kuin sitä omaa naisystävää? Ehkä hän on ihan syystä entinen ystävä.

Toisekseen, mitä ihmeen väliä on aikuisen ihmisen ex-kumppanien määrällä???

Vierailija
302/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että ap ja tyttöystävä ovat 20+ ikäisiä. Jos unohdetaan incelit, niin aika harvalla tuon ikäisellä on nolla seksikumppania.

On meitä kokemattomia uskovaisia yllättävän paljon tässäkin maassa. Ei ole häpeä joten asiasta ollaan ystävien kanssa puhuttu.

Meillä lähdetään siitä, et seksiä on vasta sen puolison kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskot mieluummin jotain kaveria etkä luota siihen mitä tyttöystävä sanoo?

Koska ap halusi vain haukkua kaikkia naisia. Aika usein sama aloitus palstalla.

Kuka nyt käytettyä naista haluais?

Miksi ei haluaisi? Naiset eivät ole autoja tai muitakaan esineitä ja useimmilla on elämää ennen kuin löytyy se nykyinen kumppani. 

Ja jos lähdetään sinun logiikallasi jatkamaan niin sanopa miksi kukaan haluaisi käytetyn miehen. Oletko itse varmasti elänyt luostarissa kunnes löytyy se oikea?

Monet naiset haluaa nimenomaan käytetyn miehen, sillä jos mies on jollekin naiselle kelvannut "hänessä on pakko olla jotain hyvää"

Tästä on ihan tutkimustulos olemassa.

Tässä piilee totuuden siemen. Miehille kelpaa nainen kuin nainen. Naisilla on kuitenkin enemmän valinnanvaraa ja silloin otetaan mieluusti mies, jolla on edes alkeelliset sosiaaliset taidot.

Vierailija
304/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisystävä on lor tto

Vierailija
305/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo materiaalia. 

Miksei?

Niin se vaan menee, hyväksy se.

Voitko perustella? Vai tykkäätkö vain huudella naisille sieltä iskän ja äiskän selän takaa?

Vierailija
306/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ukkelit jäitä hattuun. Jos mies olisi se, kenellä enemmän kumppaneita, niin täällä heitettäisiin yläfemmoja.

Totta kai se on eriasia!  Ei kukaan arvosta miestä, joka ei harrasta seksiä silloin kun on mahdollsita. Se on säälitttävä runkku inceli sellanen joka ei niin tee. Ei kukaan naine halua tällaist tuhkamunaa kumppanikseen. Naiset haluu aina sen, joka panee kaikkia ja kaikkialla, niinku James Bond. 

? Minä arvostin sitä ettei ole mikään kukasta kukkaan hyppinyt kaikkea elävää nylkyttänyt pukki. Säälittävä ja tunnevammainen sellainen.

Onneksi mieheni oli kokematon ennen minua, aivan kuin minäkin. Yhdessä ollaan opeteltu.

Ja ootte ny 15 vuotiaita.... Kyllä sä oikeesti oisit halunnu jonkun kokeneemma. Lue vaikka tältä palstalta ihan itte miten kirjoitellaan miehistä, joilla on vähän kokemusta seksistä. Ei naisert haluu opettaa ja kertoo vaan haluiu, että mies ottaa ja vie, 

Vierailija
307/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku joskus alkaisi kumppanien määrää kyselemään niin ovea osoittaisin kyllä saman tien. Ja ihmettelisin kyllä raskaasti kuinka sellaiseen seuraan edes olen alentunut... 

Kaikki eivät halua olla h u o r a n kanssa. Siksi naisen kumppanien määrä pitää tietää ennen parisuhteeseen ryhtymistä. Myös onko joukossa esim. somali tai arabitaustaisia panijoita.

Vierailija
308/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ukkelit jäitä hattuun. Jos mies olisi se, kenellä enemmän kumppaneita, niin täällä heitettäisiin yläfemmoja.

Heteromiehillä on tutkitusti vähemmän seksikumppaneita, kuin heteronaisilla. Naisilla kumppaneiden määrät jakautuvat tasaisemmin, kuin miehillä. Miehissä on paljon niitä, joilla kumppaneita on vähän tai erittäin vähän.

Vierailija
309/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo materiaalia. 

Miksei?

Voitko perustella? Vai tykkäätkö vain huudella naisille sieltä iskän ja äiskän selän takaa?

Ei kyllä mulla on omia lapsia ja hyvä puoliso.

Jotkut asiat vaan on niin.

On aina ollut ja tulee aina oleva.

Tuollaisten naisten kanssa pidetään hauskaa, mutta ei niitä vihille viedä.

Siinä kohtaa tarvitaan muunlaisia ominaisuuksia kuin kykyä n@i da kaikkien kanssa , jotka keksii kysyä.

Vierailija
310/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se on eriasia!  Ei kukaan arvosta miestä, joka ei harrasta seksiä silloin kun on mahdollsita. Se on säälitttävä runkku inceli sellanen joka ei niin tee. Ei kukaan naine halua tällaist tuhkamunaa kumppanikseen. Naiset haluu aina sen, joka panee kaikkia ja kaikkialla, niinku James Bond. 

? Minä arvostin sitä ettei ole mikään kukasta kukkaan hyppinyt kaikkea elävää nylkyttänyt pukki. Säälittävä ja tunnevammainen sellainen.

Onneksi mieheni oli kokematon ennen minua, aivan kuin minäkin. Yhdessä ollaan opeteltu.

Ja ootte ny 15 vuotiaita.... Kyllä sä oikeesti oisit halunnu jonkun kokeneemma. Lue vaikka tältä palstalta ihan itte miten kirjoitellaan miehistä, joilla on vähän kokemusta seksistä. Ei naisert haluu opettaa ja kertoo vaan haluiu, että mies ottaa ja vie, 

Enemmän naisia kiinnostaa miten mies handlaa sosiaaliset suhteet. Seurustellessa oppii asioita itsestäänkin sekä toimimaan toisen kanssa. Vain yksinkertainen ihminen luuluu kaiken olevan pelkkää seksiä. 

Vierailija
311/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun typeriä kysellään, vastuu vastauksesta siirtyy kysyjälle🤷‍

Vierailija
312/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku joskus alkaisi kumppanien määrää kyselemään niin ovea osoittaisin kyllä saman tien. Ja ihmettelisin kyllä raskaasti kuinka sellaiseen seuraan edes olen alentunut... 

Kaikki eivät halua olla h u o r a n kanssa. Siksi naisen kumppanien määrä pitää tietää ennen parisuhteeseen ryhtymistä. Myös onko joukossa esim. somali tai arabitaustaisia panijoita.

Moneltako naiselta olet lukumäärää kysynyt? Kuinka moni on vastannut sinulle?

Vierailija
313/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen. 

Vertaat naista paskaan tai oksennukseen? No nyt tuli hieno lisä vanhaan "lukko ja avain" sekä "käytetty auto" -vertauksiin.  I choose the bear.

Eihän kukaan halua syödä pilaantunutta tai käyttää vessapaperia pikkasen käytettynä. 😁

Kertoo sinusta kaiken olennaisen kun nainen ei ole sinulle ihminen vaan pelkkää ruokaa tai vessapaperia ja vielä hymyilet päälle.

Taita olla näitä käytettyjä naisia. Hyvä, sillä vaan epätoivoiset miehet tyytyvät suhun.

Vierailija
314/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää päästä tasoihin kumppanien määrässä. Se on hyvä syy pettää häntä kunnes kumppanien määrä on täysin tasan.

Mutta eihän tämä nainen ole pettänyt Ap:tä.  Vain sillä on merkitystä, mitä tapahtuu nykyisen suhteen aikana. Tuöevaisuudessa he ovat kenties avioliitossa ja saavat lapsia yhdessä. Vain sillä on merkitystä.

Menneisyys ennustaa parhaiten ihmisen tulevaisuutta. Dr. Phil on sanonut monesti niin.

Vierailija
315/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimo materiaalia. 

Miksei?

Ei kyllä mulla on omia lapsia ja hyvä puoliso.

Jotkut asiat vaan on niin.

On aina ollut ja tulee aina oleva.

Tuollaisten naisten kanssa pidetään hauskaa, mutta ei niitä vihille viedä.

Siinä kohtaa tarvitaan muunlaisia ominaisuuksia kuin kykyä n@i da kaikkien kanssa , jotka keksii kysyä.

Seksinukkea ei kai lasketa viralliseksi puolisoksi. Ja puheittesi ja käytöksesi perusteella ennustan, että oikeaa naista et puolisoksi saa.

Vierailija
316/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneltako naiselta olet lukumäärää kysynyt? Kuinka moni on vastannut sinulle?

Äiteeltä, mummulta ja siskolta. Serkkutytöltä en uskaltanut kysyä.

Vierailija
317/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin rupeat katselemaan parempaa tyttöystävää , sellainen jonka voi vihille viedä.

Ilman avioehtoa tietenkin.

Vierailija
318/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui kunnon kyĺäpýöräksi. Paha tilanne. Menneisyys ennustaa tulevaisuutta. Ellei hän sitten ole aidosti tehnyt parannusta ja muutosta elämässään. Tuskin kuitenkaan, kun kirkkain silmin sulle valehteli.

Vierailija
319/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap, että kuinka moni mies on päästänyt siemenensä tyttöystäväsi lemmenluolaan?!

Tämän takia moni ei haluu jakorasiaa. Lemmenluola kuuluu vaan mulle, ei muille!

Vierailija
320/352 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiesten naisviha on uskomatonta. Onneksi irl on paljon mukavia ja kohteliaita miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan