Pregent stick
Testasin tänään Prismasta ostetulla kahdella raskaustestillä. Meillä on 9 kuukauden ikäinen vauva eikä kuukautiset ole alkaneet synnytyksen jälkeen. Imetän vielä. Meillä on kondomi käytössä. Aloin kuitenkin varmistelemaan, että olenko raskaana, kun minun pitäisi ottaa yksi rokotus ja terkka sanoi ettei voi ottaa, jos ei ole varma ettei ole raskaana.
Itse asiaan: Testeihin tuli haaleekin haaleampi viiva. Sen näkee tietystä kulmasta ja valoa vasten katsottuna. Kun olin näkevinään sen viivan siinä, niin varmuudeksi poistin sen muoviosan testialueen päältä, kun ajattelin että jos se vaan heijastaa, niin siihen muoviosaan jäi kaksi selkeää viivaa, mutta " raskaana" viivaa ei tullut siihen jäljelle jäävään valkoiseen osaan.
Onko näissä testeissä joku viivanpaikka näkyvissä?
Kommentit (8)
ja toiseen tuli viiva, vaikken siis ollutkaan raskaana. En muista oliko peregent, mutta sillä taasen plussasin varman positiivisen kahdesti, nyt raskaana
Minä olen testannut juuri tuolla samalla testillä useammankin kerran, ja tulokset ovat olleet ihan selvästi plussaa tai negaa. Ekan plussan sain pari vuotta sitten ja nyt toisen reilun viikko sitten ja siinä välissä oli monta ihan puhdasta testiä. Tässä toisessa raskaudessa oli ennenkuin viiva vahvistui ehkä nähtävissä jonkinlaista hailakkaa värin muutosta, mutta viivan paikka ko. testissä ei kyllä ole. Eli taitaa olla tammikuun vauva sitten teille tulossa :).
Vaikuttaako se asiaan mitenkään, että viivassa ei näy vaaleanpunaista? Voisi sanoa, että se on harmaa.
ap.
Varmista ylihuomenna, eikös niitä ole siinä paketissa kaksi
Jos on niin katsoitko tarkkaan ettei viivanpaikka varmasti ollut näkyvissä?
ap.
Pitäisköhän käydä tänään hakeen apteekista uusi testi? Vitsit, että mietityttää.. Onko joku testannut kyseisellä testillä?
ap. taas