Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?
Löytyi vain vanhoja ketjuja tästä aiheesta. Mitä tänä päivänä ostaisitte joulumyyjäisistä? Onko edelleen vain syötävät ja neuleet suosituimpia vai onko tullut jotain uutta mitä voisit ostaa?
Kommentit (343)
Hinta tuotteen mukaan, joku korvakoru tai sukat ei voi montaa euroa maksaa. Mutta joku isompi tuote, kuten vaikka kaappi voi olla vaikka 100€.
Minä voisin ostaa Hannatädin kakkuja. Viime jouluna leivoin vuosikymmenien tauon jälkeen ja hotkin ne yksin muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Hinta tuotteen mukaan, joku korvakoru tai sukat ei voi montaa euroa maksaa. Mutta joku isompi tuote, kuten vaikka kaappi voi olla vaikka 100€.
Sun kandee ihan käydä vaan kirppareilla.
Ostaisitko pirtanauhaa joulun väreissä?
Vierailija kirjoitti:
Havupallo tai -kranssi olisi kiva.
Kunhan niille kransseille olisi koristelultaan identtinen pari. Itse tarvitsisin aina vähintään kaksi samanlaisilla koristeilla, mielellään neljäkin.
Pieniä muutaman sadan gramman kuivakakkuja voisi olla eurolla myynnissä penempiin perheisiin, joilla ei liikaa ole rahaa.
Musta on ok jäädä plussalle, mutta joku tolkku siinäkin pitäisi olla. Paikallinen eläkeläisyhdistys myy villasukkia, hinnat 50-75€; sukat ovat hyvin neulottuja perussukkia mutta vailla sen kummempaa krumeluuria mikä oikeuttaisi hinnan. Useampikin velattomassa talossa elävä, jättimäistä maasturia ajava mamma, neuloo rutiininomaisesti markettilangasta sukkia telkkarin äärellä, ja tosissaan meinaa että työ oli 70€:n arvoista. :D
Ei ihme, ettei tässä maassa muut kuin eläkeläiset kuluta...
Osaan neuloa, virkata ja leipoa itse, joten mitään villasukkia tai kahvileipiä en ostaisi. Joulukoristeita ja tuikkukippoja kyllä voisin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kandee ihan käydä vaan kirppareilla.
En osta kirppareilta, kun uutta saa halvemmalla. Kirpparimyyjät ovat ylihinnoitelleet tuotteensa.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Mihin sitä tarvitsee? Kun ei sitä oikein voi kuusenkaan ripustaa, ja on kuitenkin liian kallista lahjapaketin nauhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joulu torttuja
Ei ole vaikeaa ostaa valmistaikina ja luumuhilloa ja tehdä itse torttuja silloin kun haluaa. Meillä tehdään vaniljakreemillä viinereitä ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakeli kun rupes tekemään mieli kotitekoisia kuivakakkuja jo nyt! Menee dieetti taas pilalle ;D
Mun kanssa! Oi että! Joku mehevä taatelikakku.
Eikö sellasen voisi jo laittaa? Näin jo joulusukkia myynnissä prismassa.Ja kupponen hyvää kahvia kylkeen. :)
Kahvista tuli mieleen, että voisin ostaa joulumyyjäisistä myös maustettuja kahveja. Jotain erikoismakuja pienessä paketissa joululahjoiksi:
suklaakahvi, chilikahvi, turkinpippurikahvi, mansikkakahvi.
Vierailija kirjoitti:
Pieniä muutaman sadan gramman kuivakakkuja voisi olla eurolla myynnissä penempiin perheisiin, joilla ei liikaa ole rahaa.
Eurolla saa muffinssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Mihin sitä tarvitsee? Kun ei sitä oikein voi kuusenkaan ripustaa, ja on kuitenkin liian kallista lahjapaketin nauhaksi.
Vyöksi, hiusnauhaksi, kranssiin nauhaksi jne.
Lapaset ja villasukat jos kaunis malli ja kohtuuhinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakeli kun rupes tekemään mieli kotitekoisia kuivakakkuja jo nyt! Menee dieetti taas pilalle ;D
Mun kanssa! Oi että! Joku mehevä taatelikakku.
Eikö sellasen voisi jo laittaa? Näin jo joulusukkia myynnissä prismassa.Ja kupponen hyvää kahvia kylkeen. :)
Kahvista tuli mieleen, että voisin ostaa joulumyyjäisistä myös maustettuja kahveja. Jotain erikoismakuja pienessä paketissa joululahjoiksi:
suklaakahvi, chilikahvi, turkinpippurikahvi, mansikkakahvi.
En juo kahvia mutta voiko sitä itse maustaa? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu torttuja
Ei ole vaikeaa ostaa valmistaikina ja luumuhilloa ja tehdä itse torttuja silloin kun haluaa. Meillä tehdään vaniljakreemillä viinereitä ympäri vuoden.
Kyllä joku yksinäinen vois noita ostaa tai pariskunta. Jos ei huvita leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Lapaset ja villasukat jos kaunis malli ja kohtuuhinta.
Millainen olisi kaunis malli ja sopiva hinta?
Jos on mehevä ja voilla leivottu, niin miksei! Paljon kanelia väliin ja päälle!! Ja sokeria!!