Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?

Vierailija
14.09.2026 |

Löytyi vain vanhoja ketjuja tästä aiheesta. Mitä tänä päivänä ostaisitte joulumyyjäisistä? Onko edelleen vain syötävät ja neuleet suosituimpia vai onko tullut jotain uutta mitä voisit ostaa?

Kommentit (204)

Vierailija
21/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitöitä ja leivonnaisia, kransseja ym koristeita voisin ostaa MUTTA vain järkihinnalla. Nykyään joulumyyjäiset on pettymys, kun kaikki on ylihinnoiteltua niin en osta mitään. Leivon mieluummin kakkuni itse. 

Ylihinnoiteltua, eli hinnoiteltu niin että tekijälle jää jotain käteen.

Hmm, jos joku kävystä tehty tonttu maksaa tyyliin 8 egeä, niin ei ole ihan hinnoittelu osunut nappiin. Tai taatelikakku 25 euroa, ryöstöä.

Tarvikkeet todennäköisesti maksaneet 4€. Kävyt ehkä ilmaisia mutta täytyy siinä muutakin olla että tulee tontun näköinen. 

Vierailija
22/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka pöydässä samat leivonnaiset ja havukranssit, kynttilät ja villasukat :D

No mut se on sitä perinnettä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mielelläni komean joulukranssin oveen.

Vierailija
24/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko esimerkiksi jouluisen tyynyn? Taulun jossa hauska jouluteksti tai kassin? Ehkäpä virkatun tai neulotun kranssin?

Vierailija
25/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kaikilla samat tuotteet joka pöydässä niin saako niitä myytyä? Ihmiset kuitenkin mieluiten ostaa joltain tutulta jolta ennenkin ostanut.

Vierailija
26/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia! :) En osaa itse tehdä.

Vierailija
27/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitöitä ja leivonnaisia, kransseja ym koristeita voisin ostaa MUTTA vain järkihinnalla. Nykyään joulumyyjäiset on pettymys, kun kaikki on ylihinnoiteltua niin en osta mitään. Leivon mieluummin kakkuni itse. 

Minkälaisia koristeita ostaisit?

Vierailija
28/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kaikilla samat tuotteet joka pöydässä niin saako niitä myytyä? Ihmiset kuitenkin mieluiten ostaa joltain tutulta jolta ennenkin ostanut.

Niin aivan

Vierailija
29/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitko esimerkiksi jouluisen tyynyn? Taulun jossa hauska jouluteksti tai kassin? Ehkäpä virkatun tai neulotun kranssin?

En ostaisi jouluista tyynyä, taulua tai kassia. Neulotun kranssin voisin ostaa, jos olisi oikeasti tosi kiva.

Vierailija
30/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset on yleensä tosi rumia. Jos olisi sellaisia, missä kuva-aihe olisi vanhasta postikortista ja kauniisti toteutettu, niin voisin ostaakin. Virkattu tai neulottu kranssi kuulostaa kauhealta. 

Vierailija
31/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa taidokkaasti maalatun katuharjan, mutta ei missään nimessä jouluaiheista, sen käyttöaika on niin lyhyt.

Vierailija
32/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleiden ja leivonnaisten lisäksi esimerkiksi taitavasti tehtyjä puutöitä. Puurasian, kukkapöydän, kukkien kasvutuen, pikkukoiran pedin (pinnapeti ), tarjottimia ymym

Vierailija
33/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko joulukortteja?

Vierailija
34/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia koristeita ostaisit?

Voisin ostaa kauniitä käpyjä, jotka on maalattu esim. kultaisiksi tai hopeisiksi tms. ja joissa on kaunis kiinnityslanka valmiina. Myös havukranssi tai puolikas (girlandi) voisi kiinnostaa. Mutta ei ne tolkuttomasti saa maksaa. Eri. 

Vierailija
35/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka-asetelman? 

Vierailija
36/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitko joulukortteja?

En minä ainakaan ostaisi. Ei niitä enää nykyään tule lähetettyä. 

Vierailija
37/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksiko pitäisi antaa? Niissä on nähty vaivaa ja jotain voittoakin pitäisi itselleen saada. Samoin taiteilijat ovat oikeutettuja voittoon esim valokuvateoksistaan.

Vierailija
38/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko virkattuja lumihiutaleita? 

Vierailija
39/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää, missä on joulu myyjäiset? Siitähän voisi laittaa kaupan tuulikaappiin ilmoituksen.

Täällä noita ilmoituksia on ainakin paikallislehdessä ja Facen paikallisessa puskaradiossa, järjestäjien toimesta.

Vierailija
40/204 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukka-asetelman? 

Mä ostan vain kukat ja teen haluamani asetelmat itse, vanhojen asetelmien koreja ja koristeita on jemmassa vaikka kuinka paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi