Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydney sweeney riisuutui ja naiset raivostuivat

Vierailija
14.09.2026 |

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/aae6995f-7c62-49bd-845b-8aade5ff43…

Sydney Sweeney riisui vaatteet ja naiset menetti hermonsa. Arvatenkin nämä eniten suuttuneet ovat nenärenkaallisia kahdeksantoistaseksuaalisia ja huomattavan ylipainoisia möykkyjä.

Kommentit (272)

Vierailija
101/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se enää olekkaan niin että naisen keho ja naisen päätös?

Vierailija
102/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloja noi kuvat kyllä on, mainostamaan mitä.. urheiluvälineitä.. 

Ja ihan urheilevana miehenä totean tämän.

Mainostaa uhkapelisivustoa. Poistoon aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisia kiinnostaa miehille suunnattu mainonta ja miksi luulette että tällä on jotain vaikutusta omaan elämäänne?

Ei kiinnosta, ei ole vaikutusta omaan elämääni. Mutta kyllä ylipäätään inhoan yliseksualisoitunutta kulttuuria. Tissi ja tussu esillä joka paikassa, miten tylsää. Ja jotenkinhan se näköjään ihmisiin vaikuttaa ylipäätään, kun seksiä harrastetaan koko ajan vähemmän.

Vierailija
104/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Sydney on oikeastaan sellainen mitä naisen kuuluu olla eli tiimalasivartalo ja isot tissit. Ei ihme, että naiset joilla ei noita avuja ole, raivostuvat😅

Miksi ruma nainen onlyfansissa ei aiheuta samanlaista raivoa?

Ja mites se nyt vaikuttikaan kehenkään naiseen, jos sulla on joku mielipide siitä, millainen naisen kuuluu olla? Miten se näkyy vaikkapa mun elämässä. (Tiedoksesi muuten, että mulle on ihan yks lysti, onko Sydney Sweeneyllä vaatteita vai ei.) Ja mitä tulee suhun, niin ajatteletko itse olevasi joku filmitähtikomistus?

Koko alkuperäinen keskustelu liittyy viihdeuutiseen, minkä mukaan juuri naiset on vetäneet pellollisen herneitä tästä Sweeneyn mainoksesta. 

Onko nyt siis ihan turha toivo kuvitella, että vastaisit kysymyksiin, jotka esitin?

Kysymyksesi on niin typerä, ettei ansaitse edes vastausta. Keskustelet aiheen ohi. 

Minua ei pätkääkään kiinnosta, miten asia näkyy, tai on näkymättä, elämässäsi. Minua kiinnostaa katsella Sweeneyn kuumia kuvia. 

Minun filmitähteytenikään ei liity asiaan. Voin kuolata kuvia sen puutteesta huolimatta. 

Vierailija
105/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sweeney itse on kuvannut kampanjaa leikkisäksi ideaksi, jonka tarkoituksena on karsia häiriötekijät ja keskittää huomio urheiluun."

On kyllä umpityperä kommentti kun on itse kampanjan keskipisteessä häiriötekijänä, viemässä huomion pois urheilulta.

Voisivat edes laittaa nakuilijoiksi jotain huippu-urheilijoita. Molempia sukupuolia ja monista eri lajeista. Mutta ei, Sweeney on paras alastonurheilun suurlähettiläs...

Ja tässä nyt kuitenkin mainostettiin vedonlyöntithtiötä. Mitä jos Veikkaus mainostaisi samalla tavalla Suomessa? 

Voi olla, ettei Peräjunttila-Suomen matriarkaalisessa yhteiskunnassa voi valtionyhtiö toimia ihan samoin tavoin kuin vapaan maailman firmat. Tämän takia Suomen taloustilanne onkin mitä on. 

Miksi ei voisi? Ei muuta kuin Barkov johonkin mainokseen luistelemaan pelkissä boksereissa. Tai vaikka pelkät hanskat kädessä. Taitaa vaan olla niin, että oikeat urheilijat eivät moisiin höpötyksiin alkaisi.

Enpä tiedä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuvat-talta-huippu-urheilijat-naytt…

Voi olla että ESPN ja Veikkaus painii vähän eri sarjoissa 😄

Olennainen kohta oli tämä virke:

"Taitaa vaan olla niin, että oikeat urheilijat eivät moisiin höpötyksiin alkaisi."

Vierailija
106/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sweeneyllä on mielettömän upea kroppa. Aina kun kaltaisensa nainen on vähissä vaatteissa, säkkituolinaiset suuttuvat. Kun lihava säkkituoli riisuutuu, häntä ylistetään voimaantumisesta ja rohkeudesta. Sama kuvio joka kerta, sen olen huomannut ja kokenut. Nainen on naiselle susi.

Kieltämätt  hyvä vartalo joka harmittaa telaketjufeministejä  kun miesten  kiinnostus herättää muukin kuin nenärenkaat.

Se, että miehet innostuvat Sydneyistä ei ole keneltäkään naiselta pois. Hän kun ei näin todellisuudessa ole yhdellekään naiselle uhka, vai luuleeko joku mies oikeasti omaavan mahdollisuuksia häneen täällä Suomessa ja siten joku nainen ei saisi sitä miestä itselleen, kun mies lähtee Sidneyn matkaan? Mutta jos nyt joku mies päättää ettei hänelle kelpaa kukaan muu kuin Sidney, niin se on kyllä hänelle itselleen suurempi ongelma. Hän jää todennäköisesti ikuisesti ilman naista. Väitteesi, että joitain naisia harmittaa on yhtä validi, kuin minä väittäisin, että miehiä harmittaa kuin toiset naiset fanittavat BTSn jäseniä ja haaveilevat heistä. 

Mikä on BTS? 

Kuulostaa syömishäiriöltä.

Vierailija
107/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh eikö suvaitsevaisuus ollutkaan pop ja in? Media mainostaa kaikenlaista voimaantunutta seksiharrastajaa ja -ammattilaista nykyisin, nytkö yhtäkkiä yksi puolialaston nainen on liikaa :/

Vierailija
108/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se Nude Yoga Girl teki tuota samaa markkinoidakseen itseään. 

Vierailija
109/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sweeney itse on kuvannut kampanjaa leikkisäksi ideaksi, jonka tarkoituksena on karsia häiriötekijät ja keskittää huomio urheiluun."

On kyllä umpityperä kommentti kun on itse kampanjan keskipisteessä häiriötekijänä, viemässä huomion pois urheilulta.

Voisivat edes laittaa nakuilijoiksi jotain huippu-urheilijoita. Molempia sukupuolia ja monista eri lajeista. Mutta ei, Sweeney on paras alastonurheilun suurlähettiläs...

Ja tässä nyt kuitenkin mainostettiin vedonlyöntithtiötä. Mitä jos Veikkaus mainostaisi samalla tavalla Suomessa? 

Voi olla, ettei Peräjunttila-Suomen matriarkaalisessa yhteiskunnassa voi valtionyhtiö toimia ihan samoin tavoin kuin vapaan maailman firmat. Tämän takia Suomen taloustilanne onkin mitä on. 

Miksi ei voisi? Ei muuta kuin Barkov johonkin mainokseen luistelemaan pelkissä boksereissa. Tai vaikka pelkät hanskat kädessä. Taitaa vaan olla niin, että oikeat urheilijat eivät moisiin höpötyksiin alkaisi.

Enpä tiedä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuvat-talta-huippu-urheilijat-naytt…

Voi olla että ESPN ja Veikkaus painii vähän eri sarjoissa 😄

Olennainen kohta oli tämä virke:

"Taitaa vaan olla niin, että oikeat urheilijat eivät moisiin höpötyksiin alkaisi."

Kyllä ja näyttäisi alkavan kun tarpeeksi iso rahasäkki annetaan. Veikkauksella tuskin rahat siihen riittäisi. 

Vierailija
110/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Sydney on oikeastaan sellainen mitä naisen kuuluu olla eli tiimalasivartalo ja isot tissit. Ei ihme, että naiset joilla ei noita avuja ole, raivostuvat😅

Ja mites se nyt vaikuttikaan kehenkään naiseen, jos sulla on joku mielipide siitä, millainen naisen kuuluu olla? Miten se näkyy vaikkapa mun elämässä. (Tiedoksesi muuten, että mulle on ihan yks lysti, onko Sydney Sweeneyllä vaatteita vai ei.) Ja mitä tulee suhun, niin ajatteletko itse olevasi joku filmitähtikomistus?

Koko alkuperäinen keskustelu liittyy viihdeuutiseen, minkä mukaan juuri naiset on vetäneet pellollisen herneitä tästä Sweeneyn mainoksesta. 

Onko nyt siis ihan turha toivo kuvitella, että vastaisit kysymyksiin, jotka esitin?

Kysymyksesi on niin typerä, ettei ansaitse edes vastausta. Keskustelet aiheen ohi. 

Minua ei pätkääkään kiinnosta, miten asia näkyy, tai on näkymättä, elämässäsi. Minua kiinnostaa katsella Sweeneyn kuumia kuvia. 

Minun filmitähteytenikään ei liity asiaan. Voin kuolata kuvia sen puutteesta huolimatta. 

Jos kysymykseni ovat mielestäsi typeriä, voisi kuvitella, että sinulla olisi sitten jotain fiksuakin sanottavaa, mutta ei ole. Tai että osaisit edes lukea. En esimerksiksi puhunut filmitähteydestäsi mitään, vaan siitä, ajatteletko itse olevasi komea kuin filmitähti. Mutta ymmärrän kyllä, että nämä ovat vaikeampia juttuja. Helppo on ilkkua tuntemattomien kuviteltua ulkonäköä netissä emojien kera, ikävämpää on pohtia sitä, miten oma ulkonäkö mahtaa vaikuttaa vastakkaisen sukupuolen silmissä. Joten ymmärrän kyllä, mikset halua vastata.

Vierailija
111/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsö, kohderyhmä. Kukaan ei maksa barkoville tarpeeksi että hän mainostaisi jotain naisille noin, vai menisitkö katsomaan vaikkapa naiskiekkoa?

Eikö tässä olisi hyvä sauma markkinoida vedonlyöntiä myös naisille?

Jos olet sitä mieltä niin ei kun vedonlyöntifirma pystyyn ja barkoville parit miltsit mainoksesta käteen. Naiset epäilemättä alkaisivat hurjina pelata uhkapelejä ja sinulla rahantulo olisi loputonta.

Miksi tuhlaat edes täällä vielä aikaasi? ... vai uskotkohan sittenkään itse edes ajatustasi.

Vierailija
112/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset raivostui Marilynistä, naiset raivostui Brigittestä, naiset raivostui Claudiasta...

Kaikki alastomat kaunottaret on saaneet muut naiset raivoihinsa. Sydney ei ole kuin tämän hetken kohde ja kohta tulee joku uusi.

Miten niin? Lähinnä säälittää että tuokin nainen on groomattu miesten runkkuobjeltiksi. 

Vierailija
113/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

häh eikö suvaitsevaisuus ollutkaan pop ja in? Media mainostaa kaikenlaista voimaantunutta seksiharrastajaa ja -ammattilaista nykyisin, nytkö yhtäkkiä yksi puolialaston nainen on liikaa :/

Hän ei ole sillain ihanan punavihreästi samaistuttava, kuten nuo woken sallimat mörököllit.

Vierailija
114/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsö, kohderyhmä. Kukaan ei maksa barkoville tarpeeksi että hän mainostaisi jotain naisille noin, vai menisitkö katsomaan vaikkapa naiskiekkoa?

Jos olet sitä mieltä niin ei kun vedonlyöntifirma pystyyn ja barkoville parit miltsit mainoksesta käteen. Naiset epäilemättä alkaisivat hurjina pelata uhkapelejä ja sinulla rahantulo olisi loputonta.

Miksi tuhlaat edes täällä vielä aikaasi? ... vai uskotkohan sittenkään itse edes ajatustasi.

Odottelen tässä sitä veikkauksen monopolin purkua.

Vierailija
115/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hiton Sydney? Koskaan kuullutkaan, vaikka olen muka leffafriikki.

Vierailija
116/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilta taitaa mennä tämä jenkkiyhteiskunnan poliittisen polarisaation värittämä näkökulma ohi. Sydney on MAGA-oikeistokonservatiivien seksisymboli ja hän pelaa juuri tällaisen väen pussiin omalla julkisuuskuvallaan. Naiset eivät ole kateellisia. Tässä ärsyttää monia se, että samalla kun muut naiset taistelevat seksualisoivaa ja esineellistävää kulttuuria vastaan ja yrittävät yhä tulla otetuksi tosissaan jenkkien uuskonservatiivisen aallon keskellä, Sydney ruokkii juuri noita misogyniaa ja rasismia uhkuvia fanipoikia ja heidän naiskuvaansa oman etunsa vuoksi.

Vierailija
117/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset raivostui Marilynistä, naiset raivostui Brigittestä, naiset raivostui Claudiasta...

Kaikki alastomat kaunottaret on saaneet muut naiset raivoihinsa. Sydney ei ole kuin tämän hetken kohde ja kohta tulee joku uusi.

Miten niin? Lähinnä säälittää että tuokin nainen on groomattu miesten runkkuobjeltiksi. 

Luuletko että hän tekee tuota vastoin tahtoaan, hehe. Kannattaisi hoksata että sinä olet mainoksen kohderyhmää. Kaltaisesi loivat koko mainoskampanjan medianäkyvyysen. Sydney nauraa koko matkan pankkiin, sinulle.

Vierailija
118/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokaisella naisella olekaan oikeutta päättää omasta vartalostaan ja sen käytöstä?

Tämä on miehille suunnattu ja miehiltä viedään uhkapelirahat. Kai tämä sentään lohduttaa.

Vierailija
119/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen tässä sitä veikkauksen monopolin purkua.

Samaan aikaan Suomen nuorin miljardööri tekee rahansa alalla.

Älä odota onnesi ohi. Tuumasta toimeen.

Vierailija
120/272 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysymykseni ovat mielestäsi typeriä, voisi kuvitella, että sinulla olisi sitten jotain fiksuakin sanottavaa, mutta ei ole. Tai että osaisit edes lukea. En esimerksiksi puhunut filmitähteydestäsi mitään, vaan siitä, ajatteletko itse olevasi komea kuin filmitähti. Mutta ymmärrän kyllä, että nämä ovat vaikeampia juttuja. Helppo on ilkkua tuntemattomien kuviteltua ulkonäköä netissä emojien kera, ikävämpää on pohtia sitä, miten oma ulkonäkö mahtaa vaikuttaa vastakkaisen sukupuolen silmissä. Joten ymmärrän kyllä, mikset halua vastata.

Mikähän sinun syvin ongelmasi nyt mahtaa olla... 

Täällä nautitaan Sweeneyn upeaista kuvista, mutta sulla on kova tarve vängätä jostain muusta. Minun, tai kenenkään muunkaan oma pärstä ei liity asiaan millään tavalla. 

Kukaan meistä ei ole pääsemässä tuuppaamaan Sweeneytä, sen enempää kuin sinä olet pääsemässä petiin niiden filmitähtikomistuksien kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä