Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydney sweeney riisuutui ja naiset raivostuivat

Vierailija
14.09.2026 |

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/aae6995f-7c62-49bd-845b-8aade5ff43…

Sydney Sweeney riisui vaatteet ja naiset menetti hermonsa. Arvatenkin nämä eniten suuttuneet ovat nenärenkaallisia kahdeksantoistaseksuaalisia ja huomattavan ylipainoisia möykkyjä.

Kommentit (277)

Vierailija
221/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Sydney Sweeneystä ja olen itse ollut eroottinen tanssija, mutta enemmän ärsyttää et mikä ton mainoksen pointti on?? Onko se jotain huumoria, ei siinä ainakaan urheilua mainosteta vaikka kai se seksikin sitä voi olla, mutta ei sitä tarvitse väkisin tyrkyttää 

Vierailija
222/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomineito nyt mielensä pahoitti. Ei noin täydellistä kroppaa saa instassa esitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko miehistä samanlaisen urheilumainoksen?

Vierailija
224/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä media kertoo meille, kuinka joku nainen, joka on käynyt kauneusleikkauksessa/kauneusleikkauksissa on julkaissut itsestään alastonkuvia tai lähes alastonkuvia. Joka päivä silikoni-implantit tai rasvansiirto"rinnat" esitellään eri kuvakulmista.

Alkaa mennä usko ihmiskuntaan. Mediaan ainakin ja näihin ihmisiin, jotka jaksaa kiinnostua ihon alle asetetuista silikoninpaloista tai vatsasta siirretystä ja rintoihin tai persuuksiin suihkutetusta rasvasta.

Onpa omalaatuista!

Journalismissa eettisesti leimaaminen on vissiin epäeettistä mutta lokeroiminen on sallitumpaa koska se on myyvempää? Koska ihminen on alkukantaisesti luotu esim vaikkapa keräilijänä lokeroinut kaikkea aina ravinnosta saakka siihen mikä on tiettyjen piirteiden tuntemuksen kautta havaittu olevan terveellistä. Eli se on ihmisissä luontainen algoritmi ja osa biologiaa.

Mutta se pitää muistaa kauneusihanteista että ne ovat muuttuneet ajansaatossa niin että ennenvanhaa laihuutta ihailtiin siksi koska se oli samaistuttavaa silloin kun tehtiin enemmän fyysistä työtä. Nykyään tehdään töitä enemmän toimistoissa ja kaloreita ei kulu yhtälailla.

Älyllisessä ajattelussa tärkeää on objektiivisuus. Mitä enemmän ajattelu on subjektiivista, sen rajoitteellisempaa se on.

Aina ja yhä vieläkin laihuutta ja normaalipainoa on ihannoitu yli liikalihavuuden. Milloinkaan ihmiskunnan historiassa lihavuutta ei ole ihannoitu. Nykyisen kaltaista lihavuusepidemiaa ei ole koskaan aiemmin edes ollut olemassa. Joskus vuosisata pari sitten ihannoidut ja mainostetut sen aikaiset ns muodokkaat ihmiset olisivat tänään hoikkia, lähes kuin Sydney nyt kuvissaan.

Anoreksian ihannointia toki on ollut, mutta ohimenevinä lyhyinä ajanjaksoina, eikä suinkaan miehille suunnatussa mainonnassa.

Vierailija
225/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa uskotella itselleen ja toisilleen, että naiset raivostuisivat naisten alastonkuvista. Tosiasiassa naiset yleensä tietävät paremmin, mistä niissä on kyse eli naisen esineellistämisestä ja alistamisesta. Toisaalta jos hän on itse omasta tahdostaan alasti, niin siinäpä olkoon. Minusta hän ei näytä kovin onnelliselta tuossa kuvassa, jos hän nostaa silikonirintoja kaulaansa. Hänestähän puhutaan, että ihan eri ihmiset määräisivät mitä hänen pitää tehdä, milloin ja kenen kanssa. Yksi monien joukossa. 

Jos joku tuolle runccailee, niin ihan vapaasti. Se kai näiden kuvien tarkoituksin on.

Naisen kirjoittama artikkeli.

Mua ihmetyttää mitä suuttumista noissa kuvissa oli. Vuosikymmeniä on lehdissä ollut milloin mittenkin urheilu- ja poptähtien herutteluja. Muutenkin on niin epämääräistä, että mikä on juhlittavaa voimaantumista ja mikä epäsuotuisaa "revittelyä". Varmaan jos Sidney olisi 150 kg painoinen sumopainija niin nämäkin kuvat olisivat olleet voimaannuttavia. N40

Vierailija
226/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa, kaivat omista taskuista. Luulen että ei kannata tuotto-odotuksia vetää kovin korkealle.

Vierailija
227/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Sydney Sweeneystä ja olen itse ollut eroottinen tanssija, mutta enemmän ärsyttää et mikä ton mainoksen pointti on?? Onko se jotain huumoria, ei siinä ainakaan urheilua mainosteta vaikka kai se seksikin sitä voi olla, mutta ei sitä tarvitse väkisin tyrkyttää 

Moneen kertaan sanottu täälläkin: vedonlyöntiä.

Ja nimeomaan urheiluvedonlyöntiä. 

Palvelu keskittyy vain siihen, eikä esim. tarjoa betsejä "kuka voittaa Euroviisut", tai "Kuka tulee toiseksi jossain satunnaisissa vaaleissa" jne. turhuuksia. 

Vierailija
228/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomineito nyt mielensä pahoitti. Ei noin täydellistä kroppaa saa instassa esitellä.

Ei kumitissit ja täydellinen kroppa nyt ihan sovi loogisesti yhteen. Vähempikin riittäisi, ei niiden avulla ole tarkoitus leijua yläilmakehään. 

Vierailija
229/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi! Täydellisen sopusuhtainen vartalo. Noita ei suomessa juurikaan näe.

Vierailija
230/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua häiritse, mitä Sydney Sweeney tekee. Mutta minusta on jotenkin mielenkiintoista, että Sweeneyn brändäys Hollywoodin Ainoana Seksisymbolina(tm) on jotenkin niin... karkeaa? Siis kun nyt miettii menneiden vuosien näyttelijöitä, jotka tunnettiin pääasiassa seksikkyydestään - on se sitten Marilyn tai Salma Hayek - siinä oli jotain erilaista, vaikka se olikin yhtä esineellistävää. Siis jotenkin sellaista kokonaisvaltaista seksikkyyttä, joka oli näin naisenkin näkökulmasta viehättävää katsoa.

Sweeneyn kohdalla se on enemmänkin "hei kato mun tissejä, kato nyt", samalla kun ilme on sellainen kuin olisi haistanut jotain pahaa.

Ehkä ennen vain osattiin seksikäs brändäyskin paremmin, en tiedä.

Voisiko olla niin että meissä miehissä on kuitenkin jotakin sellaista mitä naiseuden perspektiivistä ei kykene naisselittää. Vaikka harjoittelu on armotonta ja somet täyttävää. On jotenkin tosi ikävää että miehet eivät vain suostu ja ymmärrä pitää asioista vain sellaisena kuin nainen sallii, se on kai sitä patriarkaattia se.

No kyllä sinä saat tykätä ihan mistä haluat. Itse pohdiskelin Sweeneytä vain Hollywood-näkökulmasta, siis näyttelijänä, mitä hän oletettavasti vielä on. Sen takia pidän tätä miestenlehdistä repäistyä brändäystä mielenkiintoisena. Hän ei edes yritä olla mitenkään kiehtova, salaperäinen ja vihjaileva, kuten ne perinteiset Hollywoodin seksisymbolit (joita yleensä miehet kaipailevat takaisin, ainakin omien sanojensa mukaan).

Sweeneyn brändi on vain sitä, että tissit esiin ja tylsistynyt ilme. Mistä nyt ei tietääkseni ole ikinä ollut mitään pulaa - kyllä netistä p*rnoa löytyy jokaiseen makuun.

Hehkutettiin sen farkkujutun kautta nokkelana ja terävänä. No se mielikuva karisi kyllä viimeistään näiden mauttomuuksien myötä. Kun ei tuossa nakuilussa ole vaan mitään kekseliästä, ei oikeasti vaikka mitä puppua siihen päälle selitetään. Täydellisen merkityksetöntä loppupeleissä, nähtävästi hänelle riittää itselleen paljaalla pinnalla tehtävä ura. Onko tässä jotain erityisen ihailtavaa, no ihan yhtä paljon kuin missä tahansa alastomuutta edellytyttävässä poseeraustyössä. 

Vierailija
231/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei mainostanut urheilua.

Täällä kohkataan Pisa-tuloksista ja haukutaan poikien osaamistasoa, mutta kyllä nyt tuntuu sisälukutaidossa olevan pahasti vikaa naispuoleisilla. 

Vierailija
232/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumitissit ja täydellinen kroppa nyt ihan sovi loogisesti yhteen. Vähempikin riittäisi, ei niiden avulla ole tarkoitus leijua yläilmakehään. 

Paitsi, että tällä neidillä ei ole kumitissejä. 

Sekös se vasta harmittaakin.

Vierailija
233/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi! Täydellisen sopusuhtainen vartalo. Noita ei suomessa juurikaan näe.

Ei ole. Rinnat on suhteessa isot, jonkun makuun liian isot. Mutta sekö se juttu onkin että niitä pitää päästä näyttämään tarkemmin.

Vierailija
234/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua häiritse, mitä Sydney Sweeney tekee. Mutta minusta on jotenkin mielenkiintoista, että Sweeneyn brändäys Hollywoodin Ainoana Seksisymbolina(tm) on jotenkin niin... karkeaa? Siis kun nyt miettii menneiden vuosien näyttelijöitä, jotka tunnettiin pääasiassa seksikkyydestään - on se sitten Marilyn tai Salma Hayek - siinä oli jotain erilaista, vaikka se olikin yhtä esineellistävää. Siis jotenkin sellaista kokonaisvaltaista seksikkyyttä, joka oli näin naisenkin näkökulmasta viehättävää katsoa.

Sweeneyn kohdalla se on enemmänkin "hei kato mun tissejä, kato nyt", samalla kun ilme on sellainen kuin olisi haistanut jotain pahaa.

Ehkä ennen vain osattiin seksikäs brändäyskin paremmin, en tiedä.

Voisiko olla niin että meissä miehissä on kuitenkin jotakin sellaista mitä naiseuden perspektiivistä ei kykene naisselittää. Vaikka harjoittelu on armotonta ja somet täyttävää. On jotenkin tosi ikävää että miehet eivät vain suostu ja ymmärrä pitää asioista vain sellaisena kuin nainen sallii, se on kai sitä patriarkaattia se.

No kyllä sinä saat tykätä ihan mistä haluat. Itse pohdiskelin Sweeneytä vain Hollywood-näkökulmasta, siis näyttelijänä, mitä hän oletettavasti vielä on. Sen takia pidän tätä miestenlehdistä repäistyä brändäystä mielenkiintoisena. Hän ei edes yritä olla mitenkään kiehtova, salaperäinen ja vihjaileva, kuten ne perinteiset Hollywoodin seksisymbolit (joita yleensä miehet kaipailevat takaisin, ainakin omien sanojensa mukaan).

Sweeneyn brändi on vain sitä, että tissit esiin ja tylsistynyt ilme. Mistä nyt ei tietääkseni ole ikinä ollut mitään pulaa - kyllä netistä p*rnoa löytyy jokaiseen makuun.

Ehkä hänelle riittää se n. 40M$ omaisuus ja se, mitä saa nyt muualta, kuten vaikkapa tästä vedonlyöntlalustasta, osakkuutensa kautta?

Näyttälijäthän vinkuvat nykyään, miten enää ei tienaa ja leipä on epävarmaa. Jopa siellä Hollywoodissa. Kenties tajusi takoa kovaa, kun rauta on kuumaa. Loppuelämän voi sitten tehdä, mitä huvittaa. Eihän tuolla nyt mihinkään miljardööriklubiin vielä pääse, mutta pärjäillee tuollakin. 

Ainahan voi mennä naimisiin jonkun vielä kovapalkkaisemman NFL-pelaajan kanssa... 

Enpä usko, että Sweeneylle mikään NFL-pelaaja riittää. Hänhän seurustelee Scooter Braunin kanssa (omaisuus jotain 500M).

Vierailija
235/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nettiveikkausfirman mainoskampanja. Mainos on tarkoituksella provosoiva. Sillä perusteella mainostaja voi olla 100% varma että tietyn ajatusmaailman omaavat ihmiset takaavat massiivisen näkyvyyden mainokselle, kuten nytkin kävi.

Vierailija
236/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa olla alasti rahasta,  niin siittä vaan. Sille ammatille on oma nimikin. 😅 Mitäpä se multa on pois. 

Vierailija
237/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen kertaan sanottu täälläkin: vedonlyöntiä.

Ja nimeomaan urheiluvedonlyöntiä. 

Palvelu keskittyy vain siihen, eikä esim. tarjoa betsejä "kuka voittaa Euroviisut", tai "Kuka tulee toiseksi jossain satunnaisissa vaaleissa" jne. turhuuksia. 

Suomessahan mainostaa mm. veikkaus, ja kohta varmaan nää muutkin kun saa toimintaluvan (jos saa).

Vierailija
238/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttunut, kaunis nainen :) Mut olin lukevinani jostain et kampanjan tarkoituksena oli se että huomio ei kiinnity urheilun ulkopuolelle (luinko väärin?) mutta eikös toi oo just päinvastoin? Kuvat ovat niin hyviä et saatan harkita heterouttani pari kertaa :D. Summa summarum: kuvat ovat hyviä mutta mulla ne saa ajatukset kyllä ihan muualle kuin urheiluun. Ja se on kyllä totta et vuosikymmenet on tehty töitä sen eteen että naisten harjoittama urheilu otettaisiin yhtä vakavasti kuin miesten. Toi tekee vaan hallaa sille työlle mikä on harmi mutta toisaalta eihän ne sulje toisiaan poiskaan etteikö kaunis nainen voisi olla hyvä urheilija.  N34

Vierailija
239/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että tällä neidillä ei ole kumitissejä. 

Sekös se vasta harmittaakin.

Ehkä kannattaa käydä optikolla. Ei ne normaalisti uhmaa painovoimaa. 

Vierailija
240/277 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen oma asia mitä tekee. Ei alastomuus hänelle itselleen mitään ihmeellistä merkitse. Eikä ole hänen syynsä jos miehet siitä innostuu tai ei. Naiset voi silti päteä siinä missä pätevät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi