Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas yllätys Tinder naiselta

Vierailija
13.09.2026 |

Ensimmäinen mitä 35v naisella on sanottavaa. Olin ei juhlimassa ja tänään on makoilupäivä. Ei näihin voi tutustua, juoppoja kaikki. Mä olen käynyt viimeksi juhlimassa vuonna 2012. Mielessä nykyään aivan muut asiat, itsestäni huolehtiminen, terveelliset elämäntavat ja lasten kanssa touhuilu. M40

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa vain ryyppääminen. Mahdotonta saada naista lenkille tai kahville.

Ootko itse alkoholisti etkä pysty edes viinilasillista ottaa ettei tule retkahdus?

Vierailija
42/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että alkoholin nauttiminen ja bistrossa käyminen kuuluu vain nuoruuteen...

M69

Ei kuulu. Mutta niissä käy juopot. Juoppoja on monen ikäisiä. Töissä käyvä, itsestään huolehtiva terveellistä elämäntapaa viettävä sporttinen ihminen ei käy baareissa 35 vuotiaana, tai isä tai äiti ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tapasiko ap tuota naista ollenkaan vai muuten vaan itkee palstalla? 

Ei tapaa, eikä halua. Poistin mätsin samantien tuohon naisen ensimmäiseen viestiin. Jono naisia on kokoajan, miksi ihmeessä juoppoja pitäisi tavata

Vierailija
44/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että 35 v.naista kiinnostaisi lastesi kanssa puuhailu automaattisesti? Et voi ottaa annettuna,että kaikki naiset haluavat miehen jolla jo lapsia,sitten kannattais katsoa samanlaista naista kellä eroperhe ja voitte laittaa hynttyyt yhteen ja tehdä oksettavan ja epäonnisen uusioperheen! Nainen saa joskus juhlia jos haluaa, eipä ole tilivelkaa sulle. Eriasia onko ongelmia alkoholin kanssa (menee kohtuukäytön yli).

Missä lukee että olettaisin hänen tykkäävän touhuilla lasteni kanssa? Hän oli laittanut minulle tykkäyksen ja muutaman kerran tutkiessa hänen profiiliaan päätin mätsätä. Vaikutti ihan fiksulta. Mutta oli juoppo

Selittää  selittää. Olet itse toipuva alkoholisi kun muiden juomiset häiritsee. Addikti!

Vierailija
45/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tämä on ehkä huonoin paikka yrittää keskustella huonoista tinder tyypeistä miehen näkökulmasta. Tänne on pesiytyneet kaikki miesvihaajat.

itse käyn täällä enää tosi harvoin koska en jaksa tätä naisten vinkumista. Ja olen muuten nainen! 

Joo, nainen, jolla on munat. Onhan teitä nykyään. Sopisit varmasti ap:lle, jos juot korkeintaan yhden lasin skumppaa uutena vuotena ja pidät teinilasten kanssa vietetystä ajasta viikonloppuisin.

Vierailija
46/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.  Sulla on lapsia eli vasurin. Muuten kuulostit ihan lupaavalta

Vierailija
47/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder -miehistä taas joudut valitsemaan juopon ja kuivan tosikon väliltä. Viikonloput menee pullo tai padel-maila kädessä. Että jippii...

Vierailija
48/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että alkoholin nauttiminen ja bistrossa käyminen kuuluu vain nuoruuteen...

M69

Ei kuulu. Mutta niissä käy juopot. Juoppoja on monen ikäisiä. Töissä käyvä, itsestään huolehtiva terveellistä elämäntapaa viettävä sporttinen ihminen ei käy baareissa 35 vuotiaana, tai isä tai äiti ihminen. 

No myönnän sitten olevani juoppo. Käyn baareissa jopa näin 57-vuotiaana aina joskus. Mitäs sinä ei-juoppo teet? Pelaat pleikkaa teinien kanssa?

Vierailija
49/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tapasiko ap tuota naista ollenkaan vai muuten vaan itkee palstalla? 

Ei tapaa, eikä halua. Poistin mätsin samantien tuohon naisen ensimmäiseen viestiin. Jono naisia on kokoajan, miksi ihmeessä juoppoja pitäisi tavata

Joo, varmasti on jonoa jonkun nillittävän tiukkapipon teinilasten äitipuoleksi. Heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän