Olipa taas yllätys Tinder naiselta
Ensimmäinen mitä 35v naisella on sanottavaa. Olin ei juhlimassa ja tänään on makoilupäivä. Ei näihin voi tutustua, juoppoja kaikki. Mä olen käynyt viimeksi juhlimassa vuonna 2012. Mielessä nykyään aivan muut asiat, itsestäni huolehtiminen, terveelliset elämäntavat ja lasten kanssa touhuilu. M40
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että alkoholin nauttiminen ja bistrossa käyminen kuuluu vain nuoruuteen...
M69
Ei kuulu. Mutta niissä käy juopot. Juoppoja on monen ikäisiä. Töissä käyvä, itsestään huolehtiva terveellistä elämäntapaa viettävä sporttinen ihminen ei käy baareissa 35 vuotiaana, tai isä tai äiti ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tapasiko ap tuota naista ollenkaan vai muuten vaan itkee palstalla?
Ei tapaa, eikä halua. Poistin mätsin samantien tuohon naisen ensimmäiseen viestiin. Jono naisia on kokoajan, miksi ihmeessä juoppoja pitäisi tavata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että 35 v.naista kiinnostaisi lastesi kanssa puuhailu automaattisesti? Et voi ottaa annettuna,että kaikki naiset haluavat miehen jolla jo lapsia,sitten kannattais katsoa samanlaista naista kellä eroperhe ja voitte laittaa hynttyyt yhteen ja tehdä oksettavan ja epäonnisen uusioperheen! Nainen saa joskus juhlia jos haluaa, eipä ole tilivelkaa sulle. Eriasia onko ongelmia alkoholin kanssa (menee kohtuukäytön yli).
Missä lukee että olettaisin hänen tykkäävän touhuilla lasteni kanssa? Hän oli laittanut minulle tykkäyksen ja muutaman kerran tutkiessa hänen profiiliaan päätin mätsätä. Vaikutti ihan fiksulta. Mutta oli juoppo
Selittää selittää. Olet itse toipuva alkoholisi kun muiden juomiset häiritsee. Addikti!
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämä on ehkä huonoin paikka yrittää keskustella huonoista tinder tyypeistä miehen näkökulmasta. Tänne on pesiytyneet kaikki miesvihaajat.
itse käyn täällä enää tosi harvoin koska en jaksa tätä naisten vinkumista. Ja olen muuten nainen!
Joo, nainen, jolla on munat. Onhan teitä nykyään. Sopisit varmasti ap:lle, jos juot korkeintaan yhden lasin skumppaa uutena vuotena ja pidät teinilasten kanssa vietetystä ajasta viikonloppuisin.
Hyi. Sulla on lapsia eli vasurin. Muuten kuulostit ihan lupaavalta
Tinder -miehistä taas joudut valitsemaan juopon ja kuivan tosikon väliltä. Viikonloput menee pullo tai padel-maila kädessä. Että jippii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että alkoholin nauttiminen ja bistrossa käyminen kuuluu vain nuoruuteen...
M69
Ei kuulu. Mutta niissä käy juopot. Juoppoja on monen ikäisiä. Töissä käyvä, itsestään huolehtiva terveellistä elämäntapaa viettävä sporttinen ihminen ei käy baareissa 35 vuotiaana, tai isä tai äiti ihminen.
No myönnän sitten olevani juoppo. Käyn baareissa jopa näin 57-vuotiaana aina joskus. Mitäs sinä ei-juoppo teet? Pelaat pleikkaa teinien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tapasiko ap tuota naista ollenkaan vai muuten vaan itkee palstalla?
Ei tapaa, eikä halua. Poistin mätsin samantien tuohon naisen ensimmäiseen viestiin. Jono naisia on kokoajan, miksi ihmeessä juoppoja pitäisi tavata
Joo, varmasti on jonoa jonkun nillittävän tiukkapipon teinilasten äitipuoleksi. Heh.
Ootko itse alkoholisti etkä pysty edes viinilasillista ottaa ettei tule retkahdus?