Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas yllätys Tinder naiselta

Vierailija
13.09.2026 |

Ensimmäinen mitä 35v naisella on sanottavaa. Olin ei juhlimassa ja tänään on makoilupäivä. Ei näihin voi tutustua, juoppoja kaikki. Mä olen käynyt viimeksi juhlimassa vuonna 2012. Mielessä nykyään aivan muut asiat, itsestäni huolehtiminen, terveelliset elämäntavat ja lasten kanssa touhuilu. M40

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mielestä on parempi, että 35-vuotia juo luin 25-vuotias, puhumattakaan 16-vuotias. Itse en todellakaan käyttänyt alkoholia ala-ikäisenä.

Juhlimassa olen käynyt kaiken ikäisenä. Alkoholia tai muita päihteitä en käytä. Eilenkin k45 discossa oli hauskaa. Liikkumista se klubbailukin on. Toki tarvii nykyään vähän levätä seuraavana päivänä.

Jos sulle on tärkeää, ettei toinen läy ihmisten ilmoilla, niin laita se tieto ilmoitukseesi.

Vierailija
22/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että 35 v.naista kiinnostaisi lastesi kanssa puuhailu automaattisesti? Et voi ottaa annettuna,että kaikki naiset haluavat miehen jolla jo lapsia,sitten kannattais katsoa samanlaista naista kellä eroperhe ja voitte laittaa hynttyyt yhteen ja tehdä oksettavan ja epäonnisen uusioperheen! Nainen saa joskus juhlia jos haluaa, eipä ole tilivelkaa sulle. Eriasia onko ongelmia alkoholin kanssa (menee kohtuukäytön yli).

Missä lukee että olettaisin hänen tykkäävän touhuilla lasteni kanssa? Hän oli laittanut minulle tykkäyksen ja muutaman kerran tutkiessa hänen profiiliaan päätin mätsätä. Vaikutti ihan fiksulta. Mutta oli juoppo

Ai kamala, naisella on oma elämä. Eihän se käy päinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tapasiko ap tuota naista ollenkaan vai muuten vaan itkee palstalla? 

Vierailija
24/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yritetään vongata jännänaisilta ja sitten itketään kun ne on jänniä. Kymmenittäin on tarjolla vähän pullokoita, raittiita, kilttejä naisia käytännöllisissä villatakeissa mutteivät kelpaa.

Vierailija
25/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten? Sinä et tarvitse toista naista jos lapset on jo tehty. Ilmeisesti rikoit ensimmäisen kun hän sinut jätti, nyt loppuelämä selibaatissa ja henkisesti kehittyen.

Siitoshullun sunnuntaikatkeruus.

Vierailija
26/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen isipappa viettänyt taas hiekkalaatikolla viikonloppunsa ja on nyt kateellinen himoitsemalleen aivan liian nuorelle naiselle, joka on pitänyt hauskaa :D

Ei. Teinini eivät leiki hiekkalaatikolla, meillä ei edes ole sellaista. Mutta vähintään joka toinen nainen tuntuu olevan JUOPPO. Kun itselläni tärkeintä on itsestäni huolehtiminen ja terveelliset elämäntavat. Teininä käytiin baareissa. 16-25 vuotiaina. Naisilla jää lapsuus päälle koko iäksi

Miksi viestittelet jännänaisille???

Vierailija
27/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että 35 v.naista kiinnostaisi lastesi kanssa puuhailu automaattisesti? Et voi ottaa annettuna,että kaikki naiset haluavat miehen jolla jo lapsia,sitten kannattais katsoa samanlaista naista kellä eroperhe ja voitte laittaa hynttyyt yhteen ja tehdä oksettavan ja epäonnisen uusioperheen! Nainen saa joskus juhlia jos haluaa, eipä ole tilivelkaa sulle. Eriasia onko ongelmia alkoholin kanssa (menee kohtuukäytön yli).

Missä lukee että olettaisin hänen tykkäävän touhuilla lasteni kanssa? Hän oli laittanut minulle tykkäyksen ja muutaman kerran tutkiessa hänen profiiliaan päätin mätsätä. Vaikutti ihan fiksulta. Mutta oli juoppo

Ota lestadiolainen nainen. Ne ei ryyppää.

Enhän minä sanonut että en itse joisi ollenkaan. Juon, nytkin perjantaina ostin kolme lonkeroa. Se on tarpeeksi paljon. Kohtuullisesti jopa joka viikko kerran. 1-3. Mutta jos on sellainen että pitää päivä ladata akkuja juhlimisen perään vielä 35 vuotiaana niin on selkeästi juoppo, on jäänyt se vaihe päälle joka normaalisti eletään 18-25 vuotiaana. Itsekkin kävin silloin baareissa joka viikko, mutta kun syntyi lapset, käänsin uuden sivun elämässä, baarit jäi siihen. Tottakai jää.

Vierailija
28/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yritetään vongata jännänaisilta ja sitten itketään kun ne on jänniä. Kymmenittäin on tarjolla vähän pullokoita, raittiita, kilttejä naisia käytännöllisissä villatakeissa mutteivät kelpaa.

Ai ulkonäkökö sen kertoo mikä nainen on? No oli kyllä kyseessä ihan harvinaisen kaunis nainen. Ja itse oli tykkäillyt ensin. Mutta juoppo

Vierailija
29/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kolmekymppisten lapsettomien  sijaan neli-viisikymppisiä yksinhuoltajia.

Vierailija
30/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten? Sinä et tarvitse toista naista jos lapset on jo tehty. Ilmeisesti rikoit ensimmäisen kun hän sinut jätti, nyt loppuelämä selibaatissa ja henkisesti kehittyen.

Ihan itse olin se joka jätti avioero hakemuksen, en viitsinyt edes puhua mitään kun sen tein. 

Se on yhdyssana.

Vierailija
31/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että alkoholin nauttiminen ja bistrossa käyminen kuuluu vain nuoruuteen...

M69

Vierailija
32/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota lestadiolainen nainen. Ne ei ryyppää.

Enhän minä sanonut että en itse joisi ollenkaan. Juon, nytkin perjantaina ostin kolme lonkeroa. Se on tarpeeksi paljon. Kohtuullisesti jopa joka viikko kerran. 1-3. Mutta jos on sellainen että pitää päivä ladata akkuja juhlimisen perään vielä 35 vuotiaana niin on selkeästi juoppo, on jäänyt se vaihe päälle joka normaalisti eletään 18-25 vuotiaana. Itsekkin kävin silloin baareissa joka viikko, mutta kun syntyi lapset, käänsin uuden sivun elämässä, baarit jäi siihen. Tottakai jää.

Sä olet rasittava mies. Siksi et löydä naista.

Vierailija
33/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma ettei pappa köydä Tinderistä kivaa miestä itselleen. 

Vierailija
34/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai mieskin voinut lähteä liitosta 

Vierailija
35/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halunnut tavata sua.

Vierailija
36/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai mieskin voinut lähteä liitosta 

Opettele runkkuelmeri lukemaan.

Vierailija
37/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämä on ehkä huonoin paikka yrittää keskustella huonoista tinder tyypeistä miehen näkökulmasta. Tänne on pesiytyneet kaikki miesvihaajat.

itse käyn täällä enää tosi harvoin koska en jaksa tätä naisten vinkumista. Ja olen muuten nainen! 

Vierailija
38/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin eilen aamulla ukon pihalle, kun herättyään otti krpulakaljan. En moista todellakaan jaksa/halua katsella.

Vierailija
39/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa vain ryyppääminen. Mahdotonta saada naista lenkille tai kahville.

Vierailija
40/49 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nämä tylsät " En ole ikinä tai pitkään aikaan tehnyt mitään"-tyypit jäädä pois näistä tindereistä ym. Jos on alkoholiongelma ja siitä juuri ja juuri selvinnyt niin ei tarkoita, että kaikilla, jotka käy silloin tällöin ravintolassa, olisi jotain ongelmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi