Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marianne, 40, kertoo, että hänen pärstäkertoimensa vaikuttaa työnhakuun

Vierailija
13.09.2026 |

Sama tyttö joka on jo monelle tullut tutuksi esim. alastonsuomi sivuilta. 
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012261679.html

Kommentit (218)

Vierailija
81/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllykerroin olisi mielestäni parempi.

Vierailija
82/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40?! Näyttää vanhemmalta huomattavasti. 

Elämänkalluus on rankkaa elämää. Se näkyy naamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kyllä johonkin opiskelemaan hakeutumista jos ei ole MITÄÄN koulutusta.

Vierailija
84/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerava ei yllättänyt.

Tietovuotaja taas liikkellä.

Mikä ihmeen tietovuoto? Tuohan on jo pitkään Keravan face-ryhmässä vinkunut huonoa työllisyystilannettaan.

Vierailija
85/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan kuullut termistä "job stopper"? Naama täynnä niitä.

Sekä job, että cock blocker 😅🤣😂

Vierailija
86/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kun otin kasvotatuointeja, kävi mielessä, että tuleeko niistä jotain vaikeuksia, mutta en sitä sen enemmän miettinyt. Olen aina ajatellut, että jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin omapa on häviönne.”

Siis hetkonen!? Sanoitko oma häviönne, kun itket mikseivät he ota sinua töihin? 🤣 Eikös se juuri nimenomaan ole silloin sinun, eikä heidän häviönsä. 

Syy miksei työllisty ei ole kasvojen tatuoinnit, vaan äärimmäinen tyhmyys. Tatuoinnit naamassa on toki sen yksi näkyvä oire. 

Vierailija
87/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran haastattelussa toimistotyöhön (Barona). Paikan päällä sanottiin, että ei me sulle töitä anneta kun sinulla on valkoinen jakku. Palkkasivat sitten miehen, jolla oli risaiset farkut ja kauhtunut collage-paita. 

Minkälainen kollaasipaita hänellä oli? Oliko tehty sanomalehtien kuvista vai mistä?

Vierailija
88/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaan kolmen vuoden takaa ESS:n haastattelussa sanoo, että on haaveillut seksityöstä jo teini-ikäisestä lähtien :D

Jos tällaista on mennyt julkisesti kertomaan niin luulen, ettei osaa säädellä käytöstään työhaastatteluissa eikä ymmärrä, mistä on asiallista puhua ja kuinka yksityiskohtaisesti. Siihen vielä fyysiset terveysvaivat päälle ja ilmeisen tarkat rajoitukset siitä, millaista työtä on valmis vastaanottamaan. 

Toki tuskin mihinkään pankin asiakaspalvelutehtäviin tms. palkattaisiin naamatatuoitua ihmistä mutta yötyötä tekevälle siivoojalle sen ei luulisi olevan iso haitta. On vain niin helppo aina syyttää muiden ihmisten ulkonäköennakkoluuloja silloin, kun todelliset syyt ovat luultavasti ihan muualla.

Edelleenkin siivoojilta vaaditaan pankkiin puhtaita luottotietoja ja laajaa taustaselvitystä. Itse siivoojan palkka on kuitenkin naurettavan pieni ja mitätön siihen nähden miten suurta vaivaa nähdään taustaselvityksiin.

Älä nyt jaksa valehdella tässäkin ketjussa. Itse siivoan pankkia, eikä noita ole vaadittu. Salassapitosopimus toki vaaditaan. 

Kyllä vaaditaan. Älä viitsi provota ja varastaa minun aikaa. 

Ei vaadita. Voit olla oman elämäsi Pankki ja Supo, totuus on toista. 

Vierailija
89/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omapa on häviönne" tuumii Marianne :D

Hän itse tässä on suurin häviäjä. :D 

Vierailija
90/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sopisi Tanssii Tähtien Kanssa juontajaksi. 

Vierailija
91/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että tuon pärstäkerroin pelästyttää. Asiakaspalvelu materiaalia. Ehdottomasti. 

Vierailija
92/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuutta keinolla millä hyvänsä, tainnut nakuiluhommat mennä hiljaseks niin nyt pitää aviisissa itkeä kovaa kohtaloa.

Yleensä ei oo mitään tatuointeja vastaan mutta nuo on vaan rumia ja huonosti tehtyjä.

Vierailija
93/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran haastattelussa toimistotyöhön (Barona). Paikan päällä sanottiin, että ei me sulle töitä anneta kun sinulla on valkoinen jakku. Palkkasivat sitten miehen, jolla oli risaiset farkut ja kauhtunut collage-paita. 

Minkälainen kollaasipaita hänellä oli? Oliko tehty sanomalehtien kuvista vai mistä?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
94/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettu ongelma. (kuis meni noin niinku omast mielest')

Vierailija
95/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaalla pisin kokemus siivoustyöstä: 2 vuotta. Siis mitä tämä iihminen on puuhannut yli 20 vuotta aikuisuudestaan?

Naaman rupsahtaneisuudesta päätellen vetänyt viinaa ja huumeita enemmän kuin tarpeeksi

Vierailija
96/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Kun otin kasvotatuointeja, kävi mielessä, että tuleeko niistä jotain vaikeuksia, mutta en sitä sen enemmän miettinyt. Olen aina ajatellut, että jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin omapa on häviönne.”

Siis hetkonen!? Sanoitko oma häviönne, kun itket mikseivät he ota sinua töihin? 🤣 Eikös se juuri nimenomaan ole silloin sinun, eikä heidän häviönsä. 

Syy miksei työllisty ei ole kasvojen tatuoinnit, vaan äärimmäinen tyhmyys. Tatuoinnit naamassa on toki sen yksi näkyvä oire. 

Ei hän itkekään. Kyseessähän on mainos, OnlyFans-mainos. Sen sijaan poliitikot itkevät kun työttömät eivät ota töitä vastaan tai eivät mene töihin. Ensinnäkään töihin ei noin vaan mennä ja toisekseen miten niitä töitä voi ottaa vastaan jos mitään ei tarjota (ja ei, kaikista ei tule poliitikkoja). 

Vierailija
97/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotiaalla pisin kokemus siivoustyöstä: 2 vuotta. Siis mitä tämä iihminen on puuhannut yli 20 vuotta aikuisuudestaan?

Naaman rupsahtaneisuudesta päätellen vetänyt viinaa ja huumeita enemmän kuin tarpeeksi

Naama kyllä rupsahtaa ihan passiivisesta tupakoinnista ja kuivasta ilmasta.

Vierailija
98/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Hänellä on tili Onlyfans-palvelussa. Onlyfans on sosiaalisen median palvelu, jossa jaetaan eroottista sisältöä tilaajille.

Lisätulot olivat suurin syy Onlyfans-työlle, mutta Mujunen kertoo kiinnostuneensa aikuisviihteen tai seksityön tekemisestä jo teini-ikäisenä. Hän uskoo, että työllä voi olla myönteistä vaikutusta asiakkaidensa hyvinvointiin.

Ei sitten sekään "työ" lyö leiville, kun muuta työtä etsii... 

Aika pohjilla saa olla, että vaikuttaa positiivisesti hyvinvointiin tuota OF-tiliä katsoessa. 

Vierailija
99/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hemmetin sekaisin täytyy olla että sotkee naamansa tuohon malliin.

Vierailija
100/218 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Hänellä on tili Onlyfans-palvelussa. Onlyfans on sosiaalisen median palvelu, jossa jaetaan eroottista sisältöä tilaajille.

Lisätulot olivat suurin syy Onlyfans-työlle, mutta Mujunen kertoo kiinnostuneensa aikuisviihteen tai seksityön tekemisestä jo teini-ikäisenä. Hän uskoo, että työllä voi olla myönteistä vaikutusta asiakkaidensa hyvinvointiin.

Ei sitten sekään "työ" lyö leiville, kun muuta työtä etsii... 

Aika pohjilla saa olla, että vaikuttaa positiivisesti hyvinvointiin tuota OF-tiliä katsoessa. 

Juurihan sä itse mainostat kyseistä palvelua kommentoimalla tähän. Toisekseen jotta se työ lyö leiville niin sitä pitää mainostaa. Ilman mainostusta ei ole tulojakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme