Missä kaikki kunnolliset naiset?
Missä naiset jotka:
-aidosti tasa-arvoisia, eikä vain oman sukupuolen etusijaa ajavia
-kasvissyöjä pääosin
-ei pinnallinen
-ei luota pelkkiin tunteisiin ilman järkeä
-aikuinen ja vastuullinen
-kehittyväinen, ellei jo valmis pakkaus
-ei rahan ahne
-vaatimaton
-ei vaadi mieheltä liikoja ominaisuuksien tai muun jutun kuten varallisuuden suhteen
-jnejne
Ei oo paljoa tämmöisiäkään näkynyt vaikka nämäkin voisi olla vain minimi vaatimus tuommoiselle hyvälle naiselle
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen vaatimattomuus ja vähään tyytyminen kääntyy usein naisen omaa hyvinvointia vastaan. Kun omat rimat asettaa liian alas, riski ajautua huonoon ja yksipuoliseen suhteeseen kasvaa, ja samalla lähettää viestin, ettei omilla tarpeilla ja toiveilla ole väliä. Korkeat standardit kumppanin suhteen kertovat siitä, että nainen arvostaa itseään.
No toki tuotakin voi lukea niinkuin piru raamattua, mutta itse kyllä koen että odotusten madaltaminen aivan kaikessa on lisännyt tyytyväisyyttä elämään. N44
Olen samanikäinen nainen kuin sinä, ja minä olen huomannut aivan päinvastaista. Nuorempana tuli deittailtua jos jonkinlaista miestä ja hyväksyttyä suhteissa asioita, joita en enää nykyään hyväksyisi. Jälkikäteen ajatellen niistä suhteista oli itselleni paljon enemmän haittaa kuin hyötyä: ne veivät aikaa, energiaa ja itsetuntoa ja pahimmillaan saivat minut epäilemään omaa arvoani. Sama pätee muuhunkin elämään. Olen ollut töissä, jotka olivat henkisesti raskaita, mielenkiinnottomia ja vieläpä huonosti palkattuja, enkä ymmärtänyt tavoitella parempaa. Olen myös varmasti jäänyt liian pitkäksi aikaa moniin muihin tilanteisiin, joissa minua ei arvostettu, koska en osannut vaatia itselleni parempaa. Vasta kun aloin nostaa standardejani, huomasin, miten paljon sillä on vaikutusta omaan hyvinvointiin. Kun alkaa vaatia ihmissuhteilta kunnioitusta, työltä mielekkyyttä ja kohtuullista korvausta, ystävyyksiltä vastavuoroisuutta ja ylipäätään elämältä asioita, jotka oikeasti tekevät onnelliseksi, elämä ei mielestäni muutu vaativammaksi vaan paremmaksi.
Kukaan ei ole yhtä tyytymätön elämäänsä kuin perfektionisti.
Mieluummin perfektionisti kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä asia ole jo käsitelty...
Vauvapalstan ikuisuusaihe.
Eikö tämä asia ole jo käsitelty...