Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki kunnolliset naiset?

Vierailija
12.09.2026 |

Missä naiset jotka:

-aidosti tasa-arvoisia, eikä vain oman sukupuolen etusijaa ajavia

-kasvissyöjä pääosin

-ei pinnallinen

-ei luota pelkkiin tunteisiin ilman järkeä

-aikuinen ja vastuullinen

-kehittyväinen, ellei jo valmis pakkaus

-ei rahan ahne

-vaatimaton

-ei vaadi mieheltä liikoja ominaisuuksien tai muun jutun kuten varallisuuden suhteen

-jnejne

Ei oo paljoa tämmöisiäkään näkynyt vaikka nämäkin voisi olla vain minimi vaatimus tuommoiselle hyvälle naiselle

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit täydellistä kumppania, et tule koskaan löytämään etsimääsi.

Nuo kriteerit kannattaa jäsentää siten, että mikä on ehdottomasti oltava, ja mistä voit joustaa, jos on muuten hyvä tyyppi.

Lue kirja nimeltä "Vaimotesti". Siinä mies luetteloi ominaisuuksia, joita tulevalla vaimolla pitää olla. Lista on autistisen tarkka (tarkempi kuin AP:lla). Hän löytää itselleen vaimon, mutta moniko luetelluista kriteereistä lopulta pitää paikkansa tämän nimenomaisen naisen kohdalla? Ja onko sillä väliä?

Vierailija
122/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoisiahan on maa täynnä. Tosin tuohon ominaisuuksiin ja niihin liittyviin vaatimuksiin voi kohdallasi kosahtaa, jos olet kovin epäasiallinen ja ongelmainen tapaus itse.

Ei ole tullut vastaan minullekaan enkä ole ap.

Se ei todista mitään. En ole itsekään koskaan kohdannut intiaania enkä silti kyseenalaista heidän olemassaoloaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on naiset jotka tykkää öljy leikeists ja kaikesta pikku kivasta domina lateksi puuhista..

Öljynporauslautalla päällikkönä. Vastaa toiminnasta. Tekee tulosta. Rahaa.

Vierailija
124/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselee incelukko.

Niin? Eli naimaton mies.

Involuntarily celibate = Vasten tahtoaan selibaatissa

Naimaton on henkilö, joka ei ole avioliitossa. Hän voi olla avoliitossa, muussa parisuhteessa tai sinkku.

AVIOLIITTO ON AVIOLIITTO.

AVOSUHDE ON KÄMPPISSUHDE.

Ajatteletvsiis, että avoliitossa ei harrasteta seksiä? Ihan uusi tieto minulle.

Vierailija
125/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen: kristitty, alistuu luonnostaan miehelleen, ei miespuolisia kavereita, ei flirttaile ympäriinsä, neitsyt, haluaa lapsia, urheilullinen, käyttää alkoholia vähän tai ei ollenkaan, ei tatuointeja, ei värjää hiuksia,  enkä tuomitse vaikkei meikkaa tai käytä koruja

Alapeukuista näkee kuinka suomimammalle kova paikka.

No eihän tuollaista voi vakavasti ottaa. Lähinnä karikatyyriltä kuulostaa.

En minä pilaile vaan haluan kunniallisen hyvän naisen.

Saat haluta. Asiaa auttaa se, jos itsekin olet haluamisen arvoinen. 

Vierailija
126/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit siis naista, joka kehittää itseään, on vastuullinen, aikuinen, järkevä, vaatimaton eikä vaadi mieheltä liikoja. Mutta tässä on mielestäni aika olennainen ristiriita: jos nainen oikeasti panostaa itseensä, kehittyy jatkuvasti ja pyrkii olemaan mahdollisimman hyvä versio itsestään, miksi ihmeessä hän tyytyisi kumppanissa vähään?

Itsensä kehittäminen yleensä tarkoittaa myös sitä, että omat standardit kasvavat. Siksi tuo ”ei vaadi mieheltä liikoja ominaisuuksien tai varallisuuden suhteen” kuulostaa vähän siltä, että haluat naiselta paljon ominaisuuksia, mutta samalla toivot, että hänellä olisi mahdollisimman matala rima sinun kohdallasi. Eli naisen tulee olla kehityshaluinen, vastuullinen, järkevä, tasa-arvoinen, vaatimaton jne., mutta hänen pitäisi vielä lisäksi olla tyytyväinen mieheen, jolta ei tarvitse odottaa kovin paljon.

Jos oikeasti haluat sellaisen naisen, joka jatkuvasti kehittää itseään, niin kannattaa varautua siihen, että hän ei todennäköisesti etsi miestä, joka vain toivoo löytävänsä ”vaatimattoman” naisen, jolla olisi mahdollisimman vähän odotuksia häntä kohtaan. Hän todennäköisesti kysyy myös sinulta: mitä sinä itse tuot pöytään ja millä tavalla sinä olet kehittänyt itseäsi?

Minusta tässä kannattaisi siis keskittyä vähemmän siihen, millaisia ominaisuuksia naisen pitäisi täyttää, ja enemmän siihen, oletko itse sellainen mies, jonka kanssa tuollainen nainen haluaisi olla.

Vierailija
127/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menneisyydessä.

Mitä tapahtui suomi naiselle?

Mitä tapahtui suomalaismiesten äidinkielen osaamiselle? PISA-romahdus tapahtui, koska olette tolloja.

enemmistö opettajista on naisia. Missä mieskiintiöt? missä tasa-arvo?

Siitä vaan pojat yliopistoon hankkimaan pätevyyttä. Voi luoja onko elämä teille näin vaikeaa?

Kun pyrin okl:ään, oli sukupuolikiintiöt. Ne silloin sisäänpäässeet ovat edelleen työikäisiä. 

Vierailija
128/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen: kristitty, alistuu luonnostaan miehelleen, ei miespuolisia kavereita, ei flirttaile ympäriinsä, neitsyt, haluaa lapsia, urheilullinen, käyttää alkoholia vähän tai ei ollenkaan, ei tatuointeja, ei värjää hiuksia,  enkä tuomitse vaikkei meikkaa tai käytä koruja

Alapeukuista näkee kuinka suomimammalle kova paikka.

No eihän tuollaista voi vakavasti ottaa. Lähinnä karikatyyriltä kuulostaa.

En minä pilaile vaan haluan kunniallisen hyvän naisen.

No mitenkäs se sun oma luonne ootko kuinka kunniallinen ja hyvä mies? Ainahan niitä vaatimuksia saa olla mutta silloin pitää itsekin olla aikalailla samaa tasoa muuten ei onnistu parisuhde.

Olen kunniallinen hyvä mies joten voin vaatia samaa naiseltani ja tulevien lasteni äidiltä.

Kovin hyvää kuvaa ei sinusta saa tänne kirjoittelun perusteella. Toivottavasti olet luonnossa parempi. Jos et, toivon, ettet tee yhtään naista onnettomaksi pariutumalla jonkun hyvän naisen kanssa 

Vierailija
129/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen vaatimattomuus ja vähään tyytyminen kääntyy usein naisen omaa hyvinvointia vastaan. Kun omat rimat asettaa liian alas, riski ajautua huonoon ja yksipuoliseen suhteeseen kasvaa, ja samalla lähettää viestin, ettei omilla tarpeilla ja toiveilla ole väliä. Korkeat standardit kumppanin suhteen kertovat siitä, että nainen arvostaa itseään.

Vierailija
130/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että joku mies haluaa naisen olevan pääosin kasvissyöjä. Yleensähän muiden ihmisten kasvisruokavalio on miehelle aivan saatanan kauhea ongelma. 

Vierailija
131/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki kunnolliset naiset on varattuja.

vapaana on vain mt-ongelmaisia, töhrittyjä, lävistettyjä ja rahan perässä pariutuvia

Olennainen kysymys lienee sitten, että miksi nämä kunnolliset naiset ovat alunperin pariutuneet jonkun muun kuin sinun kanssasi?

Vierailija
132/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen vaatimattomuus ja vähään tyytyminen kääntyy usein naisen omaa hyvinvointia vastaan. Kun omat rimat asettaa liian alas, riski ajautua huonoon ja yksipuoliseen suhteeseen kasvaa, ja samalla lähettää viestin, ettei omilla tarpeilla ja toiveilla ole väliä. Korkeat standardit kumppanin suhteen kertovat siitä, että nainen arvostaa itseään.

No toki tuotakin voi lukea niinkuin piru raamattua, mutta itse kyllä koen että odotusten madaltaminen aivan kaikessa on lisännyt tyytyväisyyttä elämään. N44

Vierailija
133/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap. ei saanut kunnollista naista?

Vierailija
134/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vapaana on vain mt-ongelmaisia, töhrittyjä, lävistettyjä ja rahan perässä pariutuvia

Olennainen kysymys lienee sitten, että miksi nämä kunnolliset naiset ovat alunperin pariutuneet jonkun muun kuin sinun kanssasi?

kaikkihan sen tietää, että naisille kelpaa vain jännämies tai miljonääri

Vierailija
135/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap. ei saanut kunnollista naista?

kunnollisia naisia on aika vähän. ei niitä kaikille riitä.

Vierailija
136/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menneisyydessä.

Mitä tapahtui suomi naiselle?

Mitä tapahtui suomalaismiesten äidinkielen osaamiselle? PISA-romahdus tapahtui, koska olette tolloja.

enemmistö opettajista on naisia. Missä mieskiintiöt? missä tasa-arvo?

Siitä vaan pojat yliopistoon hankkimaan pätevyyttä. Voi luoja onko elämä teille näin vaikeaa?

Kun pyrin okl:ään, oli sukupuolikiintiöt. Ne silloin sisäänpäässeet ovat edelleen työikäisiä. 

Ei ollut. Syy rannalle jäämiseen löytyy peilistä. 

Vierailija
137/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki tuotakin voi lukea niinkuin piru raamattua, mutta itse kyllä koen että odotusten madaltaminen aivan kaikessa on lisännyt tyytyväisyyttä elämään. N44

Olen samanikäinen nainen kuin sinä, ja minä olen huomannut aivan päinvastaista. Nuorempana tuli deittailtua jos jonkinlaista miestä ja hyväksyttyä suhteissa asioita, joita en enää nykyään hyväksyisi. Jälkikäteen ajatellen niistä suhteista oli itselleni paljon enemmän haittaa kuin hyötyä: ne veivät aikaa, energiaa ja itsetuntoa ja pahimmillaan saivat minut epäilemään omaa arvoani. Sama pätee muuhunkin elämään. Olen ollut töissä, jotka olivat henkisesti raskaita, mielenkiinnottomia ja vieläpä huonosti palkattuja, enkä ymmärtänyt tavoitella parempaa. Olen myös varmasti jäänyt liian pitkäksi aikaa moniin muihin tilanteisiin, joissa minua ei arvostettu, koska en osannut vaatia itselleni parempaa. Vasta kun aloin nostaa standardejani, huomasin, miten paljon sillä on vaikutusta omaan hyvinvointiin. Kun alkaa vaatia ihmissuhteilta kunnioitusta, työltä mielekkyyttä ja kohtuullista korvausta, ystävyyksiltä vastavuoroisuutta ja ylipäätään elämältä asioita, jotka oikeasti tekevät onnelliseksi, elämä ei mielestäni muutu vaativammaksi vaan paremmaksi.

Vierailija
138/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kunnollisuuteen ei yleensä liitetä sitä, ettei miehen suhteen ole mitään vaatimuksia.  Päinvastoin.

ei turhia ja tarpeettomia vaatimuksia kuten ulkonäkö ja varallisuus yms status kriteerit.

Kelpaako sulle itsellesi myös ruma, rutiköyhä nainen, etkä vaasi häneltä mitään muutakaan?

kelpaa, jos luonne on kunnossa.

useimmat miehet eivät vaadi sitäkään. prismassa näkee, että rumilla, köyhillä ja mt-ongelmaisillakin naisilla on mies.

Vierailija
139/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikkihan sen tietää, että naisille kelpaa vain jännämies tai miljonääri

Ahaa. No miksi ihmeessä et ryhdy jännämieheksi, jos se on siitä kiinni? 

Vierailija
140/164 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samanikäinen nainen kuin sinä, ja minä olen huomannut aivan päinvastaista. Nuorempana tuli deittailtua jos jonkinlaista miestä ja hyväksyttyä suhteissa asioita, joita en enää nykyään hyväksyisi. Jälkikäteen ajatellen niistä suhteista oli itselleni paljon enemmän haittaa kuin hyötyä: ne veivät aikaa, energiaa ja itsetuntoa ja pahimmillaan saivat minut epäilemään omaa arvoani. Sama pätee muuhunkin elämään. Olen ollut töissä, jotka olivat henkisesti raskaita, mielenkiinnottomia ja vieläpä huonosti palkattuja, enkä ymmärtänyt tavoitella parempaa. Olen myös varmasti jäänyt liian pitkäksi aikaa moniin muihin tilanteisiin, joissa minua ei arvostettu, koska en osannut vaatia itselleni parempaa. Vasta kun aloin nostaa standardejani, huomasin, miten paljon sillä on vaikutusta omaan hyvinvointiin. Kun alkaa vaatia ihmissuhteilta kunnioitusta, työltä mielekkyyttä ja kohtuullista korvausta, ystävyyksiltä vastavuoroisuutta ja ylipäätään elämältä asioita, jotka oikeasti tekevät onnelliseksi, elämä ei mielestäni muutu vaativammaksi vaan paremmaksi.

Kukaan ei ole yhtä tyytymätön elämäänsä kuin perfektionisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän