Hyi teitä rasvalettejä jotka pesette päänne vain kerran viikossa.
Tyvi on rasvainen ja paskainen, en ymmärrä kuinka joku voi olla VIIKON pesemättä päänahkaansa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi on kallista. Katson, että lapsi käy suihkussa usein, lähes päivittäin. Itse taas säästän. Joskus menee parikin viikkoa käymättä suihkussa.
Asuminen on kallista, ruoka on kallista, vaatteet on kalliita, mutta tuskin silti muutat veneen alle, lakkaat syömästä ja kuljet alasti.
Niin? Oma suihkussa käyminen on se, jossa VOIN säästää. Ja säästän. Mitä se sinua edes liikuttaa, oma asiani...
Voit säästää ihan mistä vaan, mutta normaali eläminen maksaa joka tapauksessa eikä veden kalleus (se on halpaa verrattuna moneen muuhun asiaan) ole järkevä syy lopettaa peseytymistä.
Ihan samalla tavalla kuin yhtiövastike/vuokra ei ole järkevä syy lopettaa asumista.
"Hiustenpesukertojen harventaminen auttaa tasapainottamaan hiuspohjan omaa talintuotantoa, vähentää hiusten kuivumista ja säästää hiusväriä. Ihanteellinen pesuväli useimmille hiustyypeille on 1–3 kertaa viikossa.
Kun pesuväliä pidennetään, hiuspohja saattaa aluksi rasvoittua nopeasti, sillä se on tottunut korvaamaan pesun poistaman rasvan tuottamalla sitä lisää. Tämän siirtymävaiheen yli pääsee kyllä."
Putkiremontti. Ei ole uimahallia lähistöllä. Vinkkejä peseytymiseen? Ei ole järveäkään.
Vierailija kirjoitti:
Putkiremontti. Ei ole uimahallia lähistöllä. Vinkkejä peseytymiseen? Ei ole järveäkään.
Äidin luo. Työpaikoilla on yleensä suihkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää. Se pesemättömän päänahan eltaantunut haju on jotain ihan kammottavaa.
Miten monen vieraan ihmisen päänahkaa sulla on tapana haistella? Johan tuo on erittäin mautonta ja epäkohteliasta käytöstä.
Välillä joutuu altistumaan näille ihan vaikka ruokakaupassa, haisevat vähintään metrin päähän ilman sen kummempaa haistelua. Ja juuri nämä ihmiset tykkäävät työntyä muiden lähelle, se on mautonta ja epäkohteliasta, varsinkin jos haisee todella pahalle.
Silloin olet joka tapauksessa liian lähellä toista ihmistä, jos haistat päänahan. Ei kassajonossa pidä sinunkaan olla kiinni toisen persuksissa. Käy rauhallisempiin aikoihin kaupassa tai hyödynnä kotiinkuljetuspalvelut tai tilaa se ostoskassi kaupan noutopisteeseen,
Lukutaito noin heikko?
Tämä haisulit työntyvät mun läheisyyteen. Jos olen pakkaamassa kassan päädyssä ostoksiani ja viereen tulee joku pesemättömän päänahkansa kanssa löyhkäämään, niin olenko minä silloin syyllinen siihen, että haistan tuon?
Nämä pahanhajuiset voisivat käyttää niitä kuljetuspalveluita tai käydä kaupasssa silloin, kun siellä ei ole muita tai vähintään jättää hajuraon muihin.
Sinä se et taida matkustella kuin kodin ja kaupan väliä. Et pärjäisi tuolla hajuaistilla ulkomailla tukehtumatta.
Käytän betoni pölyä. Kuivattaa mukavasti hiukset muhkuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää. Se pesemättömän päänahan eltaantunut haju on jotain ihan kammottavaa.
Miten monen vieraan ihmisen päänahkaa sulla on tapana haistella? Johan tuo on erittäin mautonta ja epäkohteliasta käytöstä.
Välillä joutuu altistumaan näille ihan vaikka ruokakaupassa, haisevat vähintään metrin päähän ilman sen kummempaa haistelua. Ja juuri nämä ihmiset tykkäävät työntyä muiden lähelle, se on mautonta ja epäkohteliasta, varsinkin jos haisee todella pahalle.
Silloin olet joka tapauksessa liian lähellä toista ihmistä, jos haistat päänahan. Ei kassajonossa pidä sinunkaan olla kiinni toisen persuksissa. Käy rauhallisempiin aikoihin kaupassa tai hyödynnä kotiinkuljetuspalvelut tai tilaa se ostoskassi kaupan noutopisteeseen,
Lukutaito noin heikko?
Tämä haisulit työntyvät mun läheisyyteen. Jos olen pakkaamassa kassan päädyssä ostoksiani ja viereen tulee joku pesemättömän päänahkansa kanssa löyhkäämään, niin olenko minä silloin syyllinen siihen, että haistan tuon?
Nämä pahanhajuiset voisivat käyttää niitä kuljetuspalveluita tai käydä kaupasssa silloin, kun siellä ei ole muita tai vähintään jättää hajuraon muihin.
Sinä se et taida matkustella kuin kodin ja kaupan väliä. Et pärjäisi tuolla hajuaistilla ulkomailla tukehtumatta.
Eli sinä et viitsi pestä päätäsi, koska ulkomailla haisee? :D
Viimeksi kaksi vuotta sitten. Totta.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä te haistatte semmoista, oikeesti? Missä menette nenänne työntämään jnkn hiuspohjaan?
Millainen haju on?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuivat, luonnonkiharat hiukset. Mulle riittää vähempi peseminen. Osaltaan varmaan vaikuttaa kun mulla on hiusväri, se nostaa sekä tuuheuttaa hiusjuuria.
Hiusjuuri on päänahan sisällä.
JaaVIIKON!?!? Oon pessy samppoolla viimeks koronavuonna ja väitän että oon puhtaampi kuin sinä. Ekat kaks viikkoo on vähän rasvasempaa ja sen jälkeen päänahka ei enää rasvoitu.
Lukutaito noin heikko?