Hyi teitä rasvalettejä jotka pesette päänne vain kerran viikossa.
Tyvi on rasvainen ja paskainen, en ymmärrä kuinka joku voi olla VIIKON pesemättä päänahkaansa.
Kommentit (61)
Etkö ole kuullut kuivashampoosta? Mahtava keksintö! Olen välillä kolme viikkoa käymättä suihkussa eikä sitä huomaa millään.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut kuivashampoosta? Mahtava keksintö! Olen välillä kolme viikkoa käymättä suihkussa eikä sitä huomaa millään.
Kyllä olen, eikä se todellakaan auta. Ehkä tuuheuttaa, edelleen tuntuu ja käyttää likaiselta. Voin kuvitella miltä oma tukkasi näyttää kun viikosta toiseen laitat vain lisää tököttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, eikä se todellakaan auta. Ehkä tuuheuttaa, edelleen tuntuu ja käyttää likaiselta. Voin kuvitella miltä oma tukkasi näyttää kun viikosta toiseen laitat vain lisää tököttiä.
Mutta kun peseminen tekee huonoa päänahalle
Muakin ällöttää. Se pesemättömän päänahan eltaantunut haju on jotain ihan kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee, päinvastoin peseminen on hyväksi päänahalle niin kuin muullekin iholle.
Ei rasvoitu lainkaan mun pää, mutta raikkauden tunteen vuoksi vähintäänkin kastelen vedellä joka toinen päivä. Shampoolla pesen pari kertaa viikossa.
Mulla on kuivat, luonnonkiharat hiukset. Mulle riittää vähempi peseminen. Osaltaan varmaan vaikuttaa kun mulla on hiusväri, se nostaa sekä tuuheuttaa hiusjuuria.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuivat, luonnonkiharat hiukset. Mulle riittää vähempi peseminen. Osaltaan varmaan vaikuttaa kun mulla on hiusväri, se nostaa sekä tuuheuttaa hiusjuuria.
Sun päänahka silti kaipaa pesua, oli hiukset minkälaiset tahansa. Ja niillekin voisi tehdä hyvää saada useammin pesua ja hoitoainetta. Minkälainen hiusväri menee hiusten juuriin saakka??
Vierailija kirjoitti:
Tosi ällöttävää. Kuin pesisi kainalonsa kuivalla wc-paperilla. Yhtä raikasta.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää. Se pesemättömän päänahan eltaantunut haju on jotain ihan kammottavaa.
Miten monen vieraan ihmisen päänahkaa sulla on tapana haistella? Johan tuo on erittäin mautonta ja epäkohteliasta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee, päinvastoin peseminen on hyväksi päänahalle niin kuin muullekin iholle.
Juuriharjalla ja hankaussienellä saa puhdasta ja iho sekä päänahka nauttivat siitä.
Kerran vuodessa pesen itseni, tuoksun jo luonnolle joten katoan maastoon.
öööh! Suuret ihmis joukot eivät peseydy koskaan
Liian harvoin kun pesee niin kaikki lika, tali ja tökötit kertyvät päänahkaan ja päänahkaa se voi ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tee. Lika tekee.
Sinä et vain osaa, kuten ei moni muukaan. Vatkataan hiuksia, vaikka kaikkein tärkeintä on pestä shampoolla päänahka huolellisesti sormenpäillä hieroen sekä huuhdella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monen vieraan ihmisen päänahkaa sulla on tapana haistella? Johan tuo on erittäin mautonta ja epäkohteliasta käytöstä.
Välillä joutuu altistumaan näille ihan vaikka ruokakaupassa, haisevat vähintään metrin päähän ilman sen kummempaa haistelua. Ja juuri nämä ihmiset tykkäävät työntyä muiden lähelle, se on mautonta ja epäkohteliasta, varsinkin jos haisee todella pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisee esim kassajonossa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tali ja lika. 🤮
Ei olla talia pursuavia hikisiä urpoja kuten sinä.