Hyi teitä rasvalettejä jotka pesette päänne vain kerran viikossa.
Tyvi on rasvainen ja paskainen, en ymmärrä kuinka joku voi olla VIIKON pesemättä päänahkaansa.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää. Se pesemättömän päänahan eltaantunut haju on jotain ihan kammottavaa.
Miten monen vieraan ihmisen päänahkaa sulla on tapana haistella? Johan tuo on erittäin mautonta ja epäkohteliasta käytöstä.
Haisee esim kassajonossa.
Eri
Itsellä täytyy olla tosi huono hajuaisti, ikinä en ole tällaiseen hajuun törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut kuivashampoosta? Mahtava keksintö! Olen välillä kolme viikkoa käymättä suihkussa eikä sitä huomaa millään.
Ei tosiaan huomaa joo. Persvakosi haisee kilometrin päähän, mutta sun mielestä on ihan fine olla käymättä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää. Se pesemättömän päänahan eltaantunut haju on jotain ihan kammottavaa.
Jep. Talvi tulossa ja tätä kun vielä haudotaan pipolla tms. päähineellä, niin on tymäkät härskiintyneen rasvan hajut ja talipunkit päänahassa tykkäävät hyvää!418
Vierailija kirjoitti:
Ei olla talia pursuavia hikisiä urpoja kuten sinä.
Hoikka ei edes hikoile näillä keleillä - paitsi sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Liian harvoin kun pesee niin kaikki lika, tali ja tökötit kertyvät päänahkaan ja päänahkaa se voi ärsyttää.
Ilmankos suomalaiset naiset ovat puolikaljuja ja miehet kaljuja, kun ei pestä päänahkaa. Talirauhaset tukkeutuvat ja tukka lakkaa kasvamasta. Varsinainen haiseva klonkkulandia.
Vierailija kirjoitti:
Pesuväli vaihtelee mulla tosi paljon. Nyt voi olla harva, talvella, kun on pipo päässä, vähintään se 2-3 kertaa / viikossa. Kiharat, blondaaminen, erilaiset kampaukset, urheillessa hikoileminen ym vaikuttavat. Myös se auttaa, ettei laita mitään lakkaa tms suihketta päähän. Ei mun päänahka haise. Muun kropan toki pesen suihkussa. On vähän eri asia pestä pitkiä hiuksia kuin jotain nahkaista kaljua.
Päänahka sun pitää pestä. Ne hiukset puhdistuu siinä samalla.
Tuota haistoin kaupankassalla sillintuoksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut kuivashampoosta? Mahtava keksintö! Olen välillä kolme viikkoa käymättä suihkussa eikä sitä huomaa millään.
Kyllä olen, eikä se todellakaan auta. Ehkä tuuheuttaa, edelleen tuntuu ja käyttää likaiselta. Voin kuvitella miltä oma tukkasi näyttää kun viikosta toiseen laitat vain lisää tököttiä.
Mutta kun peseminen tekee huonoa päänahalle
ja se kuivashampoo ei? on niin luonnollista, että.
Vesi on kallista. Katson, että lapsi käy suihkussa usein, lähes päivittäin. Itse taas säästän. Joskus menee parikin viikkoa käymättä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tali ja lika. 🤮
Mikä tali? Ei mulla ole päänahassa rasvaa. Eikä mulla ole koskaan ollut finnejäkään, ei edes nuorena. Pikemminkin oli ongelmana liian kuiva päänahka, joka hilseili. Kasvoissa on myös liian kuivia kohtia, vaikka muuten normaali iho, ihan on kosmetologi todennut. Ja nyt vanhemmiten tulee ryppyjä, kun on liian kuivia kohtia kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Vesi on kallista. Katson, että lapsi käy suihkussa usein, lähes päivittäin. Itse taas säästän. Joskus menee parikin viikkoa käymättä suihkussa.
Nopea suihkussakäynti vaikka joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monen vieraan ihmisen päänahkaa sulla on tapana haistella? Johan tuo on erittäin mautonta ja epäkohteliasta käytöstä.
Välillä joutuu altistumaan näille ihan vaikka ruokakaupassa, haisevat vähintään metrin päähän ilman sen kummempaa haistelua. Ja juuri nämä ihmiset tykkäävät työntyä muiden lähelle, se on mautonta ja epäkohteliasta, varsinkin jos haisee todella pahalle.
Silloin olet joka tapauksessa liian lähellä toista ihmistä, jos haistat päänahan. Ei kassajonossa pidä sinunkaan olla kiinni toisen persuksissa. Käy rauhallisempiin aikoihin kaupassa tai hyödynnä kotiinkuljetuspalvelut tai tilaa se ostoskassi kaupan noutopisteeseen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesuväli vaihtelee mulla tosi paljon. Nyt voi olla harva, talvella, kun on pipo päässä, vähintään se 2-3 kertaa / viikossa. Kiharat, blondaaminen, erilaiset kampaukset, urheillessa hikoileminen ym vaikuttavat. Myös se auttaa, ettei laita mitään lakkaa tms suihketta päähän. Ei mun päänahka haise. Muun kropan toki pesen suihkussa. On vähän eri asia pestä pitkiä hiuksia kuin jotain nahkaista kaljua.
Päänahka sun pitää pestä. Ne hiukset puhdistuu siinä samalla.
Kyllä. Ei ne hiukset pysy kuivina, kun päänahkaa pesee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopea suihkussakäynti vaikka joka toinen päivä.
Lapsi käy. Minä säästän minun osuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, eikä se todellakaan auta. Ehkä tuuheuttaa, edelleen tuntuu ja käyttää likaiselta. Voin kuvitella miltä oma tukkasi näyttää kun viikosta toiseen laitat vain lisää tököttiä.
Mutta kun peseminen tekee huonoa päänahalle
Käytät vääränlaisia aineita.
Olen joskus lukenut, että liian tiheä päänahan pesuväli lisää talin eritystä. Siihen kai tää juttu perustuu?
Lasketaanko pään totaalikastuminen sateessa pesukerraksi?
Vierailija kirjoitti:
Asuminen on kallista, ruoka on kallista, vaatteet on kalliita, mutta tuskin silti muutat veneen alle, lakkaat syömästä ja kuljet alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuminen on kallista, ruoka on kallista, vaatteet on kalliita, mutta tuskin silti muutat veneen alle, lakkaat syömästä ja kuljet alasti.
Niin? Oma suihkussa käyminen on se, jossa VOIN säästää. Ja säästän. Mitä se sinua edes liikuttaa, oma asiani...