Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiskahan se töitään luettelee, sanotaan. Tähän ketjuun luettele tänään tekemäsi askareet

Vierailija
12.09.2026 |

Aloitan. Into pinkeänä olen tähän mennessä tehnyt jo aamiaisen, lounaan, jälkkäriä ja pellillisen pitsaa. Nämä kaikki olen tarjoillut nenän eteen puolisolleni pöytään. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupäivällä keräämässä pari ämpärillistä puolukoita, lämmitin eilisen ruuan jämän ja heitin kompostiin kuolleita ja huonoksi menneitä kesäkukkia. Siivoilin hiukan myös sisällä.

Vierailija
42/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Hauska ketju. 

Olen kuskannut lapsen treeneihin, käynyt kaupassa, tehnyt lihapullia, perunamuusia ja omenapiirakkaa. Olen myös laittanut itselleni hienot kynnet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskalle tulee hiki syödessä

"Hiki laiskan syödessä, vilu töitä tehdessä."

Vierailija
44/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä reipasta väkeä. Mä lenkitin aamulla vanhan koiran 2 km ja ruokin sen. 

Söin runsaan aamupalan ja luin päivän nettilehdet, palstailin. 

Jotain tehdäkseni laitoin pyykit pyörimään, siistin keittiötä ja imuroin yläkerran. 

Palstailin, viestitteli aikuisten lasteni kanssa. Kohta syön valmisruokaa ja eilen tekemääni salaattia. Sitten vien koiran taas ulos. Sieltä tultua varmaan taas palstailua, suoratoistosarjoja, koiran heitto ulos vielä illalla. Jaa niin ne pyykit narulle vielä. Syön jotain hyvää. Eipä tässä muuta. Ei ole energiatasot nyt korkealla. 

Vierailija
45/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankku. Sivulankku 10min per puoli. Puoli tuntia lankussa. Viden minuutin välillä rystysiltä vaihto kyynärpäälle. Kaikki karaten tekniikat 30 min syvässä ratsastusseisonnassa läpi ilmaan joka ilmansuuntaan erikseen ja yhdistettynä keskisyke 150bpm. Kataharjoittelua keskisyke 110bpm teknisesti 30 min. Rohai- kata tarkastelussa.

Säkkiin nyrkkeilyä 20 min norjalainen hiit-ohjelma 4min erät täysiä 170bpm sykkeillä ja 3min erätaukoa sykkeet laskee 130bpm ja taas neljästi sama täysiä säkkiin hakkaamista. 

Lopuksi vandamme-venytykset ja hitaita hallittuja potkuja autotallin edustalla aamuauringon noustessa ilman paitaa potkunyrkkeilyllisesti hypähdellen katumaasturin edustalla.. Illalla olisi tarkoitus vielä kympin lenkki heittää ja katsoa Commando- elokuva. 

Minä olen se mies joka pitää kuria meidän naapurustossa ja partioi aluetta. No, problems. Ei tarvi kiittää, se on mun luonto.

Hui, miks mulle tuli hiukan kylmäävä olo kirjoituksestasi. Eikä yhtään turvallinen, vaikka kehut partioivasi alueellasi. Päinvastoin...

T. nainen 48 v.

Lenkkeilen militaristisessa lippalakissa ja painoliivissa lähialueen hiekkateillä partioiden. Sen kympin juoksen ja menen saunaan. Sitten katson Comando-elokuvan. 

Ok, lisättäköön että kylmäävä, mutta myös huvittunut.

T. nainen 48 v.

Hänen kaltaisten takia Venäjä pysyy omalla puolellaan. Ja sinäkin voit elää rauhassa ja nukkua yösi turvattuna, kun painoliivimies lenkkeilee puolimilitaristisessa lippalakissaan painellessaan hiekkateillä partioiden.

Se on vaan joku pipipää joka on kakarana katsonut ihan liian usein Rambo-leffoja.

Vierailija
46/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä. Aamulla kävin järvessä uimassa, ja äsken kävin metsässä katsomassa, löytyisikö sieniä. Muutama tatti löytyi. Muuten olen ollut tekemättä mitään. Seuraavaksi laitan tulen uuniin.

Vierailija
47/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkki, aamupuuro, pyykit, ruokakauppa, kukkien kastelu, vessojen siivous. Siivosin myös ulkokukkia pois ja järkkäilin olohuonetta, pyyhin pölyjä ja laitoin syysesineitä esille.

Mies teki lounaan mut mä teen parin tunnin päästä päivällisen. Lapsissa ei enää varsinaista hoitamista.

Meen vielä uudestaan lenkille mut nyt luen kirjaa välillä.

PAkko kysyä, mitä mahtavat olla "syysesineet"?

Vierailija
48/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään järkevää koko päivänä. Ainoastaan vain maannut sängyssä tai tietokoneen äärellä kävin pyörimässä.🤪🤪

Vierailija
49/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait pakasteet säilymään jäässä tän sulatusoperaation ajan ? Mä yleensä ajotan pakastimen sulatuksen aikaan jolloin on pakkasta. Jääkaappipakastin javain yksi termostaatti.

Vierailija
50/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1ha varhaisperkaus, peltojen maanäytteet (myös NIR), peltojen kyntö, 60m3 haketus (tulee katteeksi), 10m3 klapeja, sienessä käynti, 3:n aterian teko, saunan pesu, auton huolto, 10km lenkki.

Illemmalla vois tulet tehdä ja paistella loimulohet samalla kun putsaa ja lämmittää savusaunan.

Vierailija
51/51 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avannut tuuletusikkunan, keittänyt kahvia ja sopinut puolukkakaupat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä