Olen 65v nainen, kysy jotain jos haluat
Kommentit (217)
Voi kiitos, ajatus suppuksista saa veden herahtamaan kielelle. Ne ovat niin hyviä, mutta tykkään kyllä kaikenlaisista sienistä. Kunhan olotila vielä hiukkasen kohtentuu, aion todellakin lähteä sienimetsälle koiran kanssa. Katsotaan mitä saan saaliiksi, ties vaikka puolukoitakin, sillä ajattelin kokeilla niiden pikkelöimistä. Näytän tarhapöllöltä, joten vaikka perheenjäsen ja koirat eivät minua säikähdä tässäkään ulkoasussa, täytyy pestä kuontalo ja nuuh.. kainalotkin. Joku joskus kyseli haisenko ja kyllä, nyt siihen suuntaan 😂 Ajattelin nimittäin käydä ulkoilemassa kun on kuumeeton päivä. Homehtuuhan tänne sisälle. Mukavaa tiistaita. Kurkistan illemmalla onko täällä kukaan piipahtanut 🍁🍄🍂
Oletko ollut naisen kans sillai, harrastanu kimppa kivaa, pettänyt, tullu petetyks, saanu sukupuoli taudin tai harrastanu yhden yön suhteit?
Kiva kuulla että olet jo vähän piristynyt! Muuten vinkki talven varalle : tiedätkö ne apteekin sinkkisuihkeet? Heti kun vähänkin tuntuu että flunssa on iskemässä, neljä suihkausta silloin tällöin, seuraavana aamuna ei tietoakaan flunssasta. Tämä toimii lähes aina ja tämä kikka on laajasti levinnyt lääkäreidenkin keskuudessa.
Säilötkö kurkkuja, punajuuria tms? Entä teetkö hilloja ym?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut naisen kans sillai, harrastanu kimppa kivaa, pettänyt, tullu petetyks, saanu sukupuoli taudin tai harrastanu yhden yön suhteit?
Onpa taas fiksuja ja asiallisia kysymyksiä. Ei se mitään, vastaan silti.
En, en, en, tietääkseni en, en ja en. S'il vous plait.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla että olet jo vähän piristynyt! Muuten vinkki talven varalle : tiedätkö ne apteekin sinkkisuihkeet? Heti kun vähänkin tuntuu että flunssa on iskemässä, neljä suihkausta silloin tällöin, seuraavana aamuna ei tietoakaan flunssasta. Tämä toimii lähes aina ja tämä kikka on laajasti levinnyt lääkäreidenkin keskuudessa.
Kiitos vinkistä. Ihan on outo tuote minulle, mutta heti kun kynnelle kykenen haen niitä apteekista. Yleensä minulla on ollut hyvä vastustuskyky, mutta näin vain flunssa sai minusta ylivallan. Nyt tuntuu ihan hyvältä, mutta iltaa kohti tilanne voi muuttua. Sain lisää hunajaa ja inkivääriä eli iltajuoman resepti on selvä 🍵
Vierailija kirjoitti:
Käytkö äänestämässä aina?
Tunnustan, en aina.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla Kalevala-koruja?
Yksi lahjaksi saatu riipus jota olen käyttänyt tasan kerran 🤫
Lempidrinkkisi ja puna- vai valkoviini?
Vierailija kirjoitti:
Lempidrinkkisi ja puna- vai valkoviini?
Mojito. Kumpikin viini käy, mutta jos täytyy valita niin punaviinillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Säilötkö kurkkuja, punajuuria tms? Entä teetkö hilloja ym?
En säilö, vaikka tykkään kyllä suolakurkuista. Hilloa olen tehnyt aika harvoin kun marjat tulee syötyä tuoreeltaan tai sitten pakastan. Omaa tuotantoa on vain niin vähän.
Ootko jouluihminen eli laitteletko joulua ja joko oot aloittanut?
Vierailija kirjoitti:
Ootko jouluihminen eli laitteletko joulua ja joko oot aloittanut?
Tunnustan, minussa asuu pieni jouluihminen, ei hirmu iso, mutta kuitenkin. En koristele kotia kuin vasta vähän ennen joulua, sillä selkäytimessä on lapsuuskodin tyyli eli kuusi sisälle ja koristeet esille vasta jouluaattoaamuna. Toki lipsun, jokunen tonttu ja poro saattaa vaivihkaa aikaisemminkin ilmestyä, ja olen intohimoinen kynttilöiden polttaja. Tiedetään, tiedetään, aidot kynttilät tuhoaa maailman, mutta silti. Hillittyjä joulu- eli tunnelmavaloja lisäilen niitäkin iltojen pimetessä. Jos asuisin yksin, koristelisin kodin varmaan jo 1.12 eli kyllä, on minussa jouluihmistä aika paljonkin 🎄. Poikkeus: En todellakaan panosta lahjoihin ja ruokaan. Vähemmän on enemmän.
Olen aina halunnut 65 v tyttiksen. Laitappa yhteystietoni ystävättärellesi.
Putsasin tässä netin selailun lomassa puoli muovikassillista suppilovahveroita, joita ihana naapuri tänne kantaa kun oma pakastimensa on täysi. Suurin osa meni pakastimeen mutta viimeisestä satsista tein soossin (timjamia, rosmariinia, sipulia, mustapippuria, soijaa, kuohukerma ja persiljaa). Hyvää tuli, nuudelien kanssa. Mielelläni olisin tuonut sinullekin jos olisi mahdollista (ja jos vaan sienistä tykkäät). Pikaista paranemista!