Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 65v nainen, kysy jotain jos haluat

Vierailija
12.09.2026 |

Vastaan jos haluan

Kommentit (217)

Vierailija
161/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
162/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä mummolta kyselemään, tai no, onko alkava dementia jo ?

En ole kertonut olenko mummo vai en. Tietysti jos kysyt omalta mummoltasi joka ketjussa mukana roikkuu, niin vastatkoon hän omasta puolestaan. Omalta osaltani voin kertoa sen, että toistaiseksi nuppi toimii ja muistan ainakin nimeni, sotuni, sotilasarvoni ja osoitteeni. Eläinten nimet menee välillä sekaisin, mutta kun niitä on niin monta. Eiku ei, enhän minä ole ollut intissä! Hetkinen, tavoittelemaanne henkilö puhuu nyt toista puhelua. 

OK.KUITTAA. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuukko hakeen? 

Ei pysty 🤒🤧

Vierailija
164/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoletko? Otatko suihin? 

Nuolen? Kyllä, ainakin huuliani kun syön hillomunkkia. 

Monta suuta luulet minulla olevan? Jos juotavaa ja syömistä ei oteta lukuun, niin otan suuhuni ainakin hammasharjan- ja lankaimen, imeskelytabletin tai -pastillin, hammaslääkärin peilin tms. Nyt suussani on strepsils. 

Vierailija
165/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko neitsyt? 

Mitäpä lottoot kun olen syntynyt marraskuussa 🤦

Vierailija
166/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Tämä selvä

Vierailija
167/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko rehellisesti kysymyksiin, vai haluatko vain miellyttää kysyjiä, että poikkeaisi mahdollisimman paljon sivuston oletuksista yli 60-vuotiaista?

Mielistely sekä näsäviisastelu huokuu vastauksistasi!

Vierailija
168/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö vanhenemista ja yritätkö olla nuorekas. ?

Vierailija
169/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairauksia sinulla on?

Vierailija
170/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on inhokkikuukautesi? Montako korvakoruparia omistat? Paras auto millä olet ajanut? Millainen on tätityyli armon vuonna 2026? Miten kaislat saa niitettyä? Omaisten velvollisuudet liittyen vanhuksiin? Setämäisyyden merkkejä? Suomen seksikkäin näyttelijä (nainen)? Siinä sulle kysymyksii kun pöljä ei osaa niitä ite hakea. 

Vierailija
171/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat sinulta kyseltävän? Huomionkaipuutako, vai alkavaa dementiaa?

Vierailija
172/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaatko rehellisesti kysymyksiin, vai haluatko vain miellyttää kysyjiä, että poikkeaisi mahdollisimman paljon sivuston oletuksista yli 60-vuotiaista?

Mielistely sekä näsäviisastelu huokuu vastauksistasi!

Kyllä, paitsi että kerran olen valehdellut eli en ole syntynyt marras- vaan syyskuussa 🥳

Mitä helvettiä minä täällä ketään miellyttämään? Te ette tunne minua, enkä minä teitä. Sivuston oletukset 60+ on ihan se ja sama. Emme ole samanlaisia eli ihan turha olettaa ja yleistää. Esim. minua nuorempi sisarukseni on paljon "vanhempi" kuin minä, ei ulkonäöltään vaan tavoiltaan ja asenteeltaan. 

En siis mielistele. Näsäviisas saatan olla. Varmaan olenkin. Luonnevika? Ikuinen kakara? 

Vierailija
173/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö vanhenemista ja yritätkö olla nuorekas. ?

En minä vanhenemista pelkää kun elän nyt ihanaa aikaa ellei tätä saatanan flunssaa oteta lukuun. En ehkä pelkää, mutta kuten jo olen aiemmin vastannut, niin tietyt sukurasitteet joskus mietityttävät kuten esim. muistisairaudet. Yritän olla ajattelematta. Tulee mikä tulee jos on tullakseen. 

En yritä olla nuorekas, vaikka nuoreksi itseni tunnenkin. Katse peiliin ja ruttunaama akkahan sieltä katsoo. Mutta hei, tämä on vain kuori, sisin on se tärkein. Toki kohta voin hyvinkin tuntea itseni hyvinkin vanhaksi ja raihnaiseksi. Jää nähtäväksi. 

Vierailija
174/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairauksia sinulla on?

Ei mitään jatkuvaa lääkitysta vaativaa. Tiettyjä asioita täytyy kyllä tarkkailla varsinkin sukurasitteiden vuoksi. 

Vierailija
175/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on inhokkikuukautesi? Montako korvakoruparia omistat? Paras auto millä olet ajanut? Millainen on tätityyli armon vuonna 2026? Miten kaislat saa niitettyä? Omaisten velvollisuudet liittyen vanhuksiin? Setämäisyyden merkkejä? Suomen seksikkäin näyttelijä (nainen)? Siinä sulle kysymyksii kun pöljä ei osaa niitä ite hakea. 

Mikä on inhokkikuukautesi? Lokakuu koska märät rapaiset koirat. Montako korvakoruparia omistat? Tuskin yhtään. 1 reikä yhdessä korvassa. Paras auto millä olet ajanut? Ensimmäinen autoni eli Morris Mini. Millainen on tätityyli armon vuonna 2026? Riippuu tädin omista mieltymyksistä. Miten kaislat saa niitettyä? Miten olisi viikate? Omaisten velvollisuudet liittyen vanhuksiin? Auta, hoivaa, ole läsnä ja rakasta vaikka vaikeaa olisikin. Ikä ei aina jalosta luonnetta. Setämäisyyden merkkejä? Veli saa lapsen. Suomen seksikkäin näyttelijä (nainen)? Tommi Korpela (mies). Siinä sulle kysymyksii kun pöljä ei osaa niitä ite hakea. Kiitos. 

Vierailija
176/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö vielä mammografiassa ja papa-kokeeessa?

Vierailija
177/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat sinulta kyseltävän? Huomionkaipuutako, vai alkavaa dementiaa?

Kaipaan tekemistä ja "seuraa" koska 🤒🤕🤧😖🤢🥱 Syysflunssa. Harmitonta viihdettä siis näin kun mitään ei jaksa. 

Vierailija
178/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö vielä mammografiassa ja papa-kokeeessa?

Aina kun kutsu tulee. Tärkeä asia. 

Vierailija
179/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli pizza 😋

Vierailija
180/217 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kurppa, ja paljonko menee vagisania viikossa?

Saatko vagisanista tukkualennuksen jos ostat sitä 5-10L pääläreissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme