Olen aina luullut, että Jippu on joku epäartisti
Olen ulkosuomalainen enkä ole koskaan kuullut hänen laulavan, olen vaan lukenut ip-lehdistä hänen elämästään, mutta siis... Näin tuon Gay-biisin esityksen ja jumaleissön tuo nainen on kova.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tiennyt, että hän on noin hyvä.
jotenkin aidon oloinen ihminen
🤍
Ihailen Jipun heittäytymistä ja mielestäni tuollaista musiikin kuuluukin olla, mutta silti toi kappale ei ollut mun pala kakkuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa rääkymistä. Hyi helvetti
Tuo biisi vaatii rääkymistä. Harva pystyy laulamaan tuota biisiä.
Jippu perinteisesti laulaa herkkiä lauluja. Olin ihmeissäni, että voimaa riitti.Jipun isä on oopperalaulaja eli saattanut periä ilmaisuvoimaa tuolta.
🤍
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, uskomaton ääni ja lavakarisma! Nyky" tähdet" ihan paperia tuommoisen vedon rinnalla.
🤍
Oon aina tykännyt Jipusta, kun sanoitukset on vähän sellaisia laatikon ulkopuolelta olevia, eikä pelkkiä radiorallatuksia. Muistan 2012 vuoden, kun radiossa soi aina Cheek, joten itse laitoin usein työmatkalla Jippua autossa soimaan.
Ihana kannanotto tuo eilen nähty veto. Kaunis artisti
Jippu kuuluu siihen runsaslukuiseen yhdentekevien artistien joukkoon joka lasketaan ei-kiinnostaviksi ja/tai huonoiksi koska heidän esittämänsä musa on paskaa. Usein nämä "säveltävät" itse materiaalinsa🤭
Itse en edes tiedä miltä Jippu jippuna kuulostaa eikä edes kiinnosta. Syy löytyy yltä.
Vierailija kirjoitti:
Jippu kuuluu siihen runsaslukuiseen yhdentekevien artistien joukkoon joka lasketaan ei-kiinnostaviksi ja/tai huonoiksi koska heidän esittämänsä musa on paskaa. Usein nämä "säveltävät" itse materiaalinsa🤭
Itse en edes tiedä miltä Jippu jippuna kuulostaa eikä edes kiinnosta. Syy löytyy yltä.
Eli arvioit hänen musansa olevan paskaa, vaikka et tiedä miltä hänen musansa kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli arvioit hänen musansa olevan paskaa, vaikka et tiedä miltä hänen musansa kuulostaa?
Kai se soisi jossain jos se olisi hyvää.
Luehan kirja: Jippu - Kun perhonen lakkaa hengittämästä
https://kirja.fi/products/jippu-kun-perhonen-lakkaa-hengittamasta-97895…
Mikä ihmeen vihreä viiva sillä oli naamassa
Vierailija kirjoitti:
Identifioitui Hectoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Identifioitui Hectoriksi.
Hectoriksi?
Jippu on todella hyvä laulaja, ihana ääni etenkin ylärekisterissä, mutta en pitänyt tuosta esityksestä.
Jippu on kyllä erikoinen tyyppi. On takavuosina tehnyt paljonkin hyvää musiikkia, mutta julkisuudessa hän on ollut enimmäkseen muista syistä. Nopeasti vaihtuvat lukuisat parisuhteet ja uskonnollisuus nousevat ensimmäiseksi mieleen. Lieköhän enää uskossa? Ailahtaleva ihminen jolla samanlainen elämä. Välillä kauhee tilitys jostain asiasta naistenlehdissä.