HS: Wolttaajat tappavat ravintolayrityksiä. Mikset hae ruokaasi itse?
osa konkurssiin ajautuneista ravintoloista on luetellut yhdeksi konkurssin syyksi sen, kuinka kalliiksi ruokalähettipalvelut tulivat
Kommentit (28)
Koronan jälkeen käyn vain satunnaisilla ravintolalounaalla tai kahvilassa rhkä joka toinen kk. Olen minimoinut ravintolakulttuurin koska ei se ulkona syöminen oo kivaa. Ruuat ravintoloissa on halpuutettu
Kaksi kertaa olen woltannut ja nekin verkkiksestä.
Minä en wolttaa koskaan, aina haen itse silloin harvoin kun jotain mättöruokaa tulee syötyä. Samalla yleensä käyn muillakin asioilla tai esim. kotimatkalla töistä on ihan hyvä piipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko maksaa jollekin Woltille? Ravintolayrittäjä voi ihan hyvin tuoda sen ruuan itsekin. Toiminut aina hyvin ainakin täällä.
Toki siinä on se, että silloin on oltava palkattu kuljettaja eikä sekään ilmaista ole.
Wolttaan ja syön kotona, koska haluan säästää alkoholissa. Tämä toki iskee ravintolan katteisiin kun ei pääse myymään kympin tuoppeja.
Wolt tuo ruoan kuumana. Autottomana hakiessani ruoka ehtisi jäähtyä. Tilaan joskus viikonloppuna, muuten kokkaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko maksaa jollekin Woltille? Ravintolayrittäjä voi ihan hyvin tuoda sen ruuan itsekin. Toiminut aina hyvin ainakin täällä.
Toki siinä on se, että silloin on oltava palkattu kuljettaja eikä sekään ilmaista ole.
Yhden ravintolan omistaja toimii kuljettajana ja välillä tarjoilija.
Mitä odottaa kun woltin provikka on jotain 30% hinnasta? Joka neljäs annos on tehty ilmaiseksi.